

Maikki on nahkaratteja uusannu uudenveroisiksi jos kiinnostaa vielä nahkaa elvyttääRoisto kirjoitti:Ratti on alkanut tympäistä. Nahkan maali on kulunut sen verran, että putsaaminen on ahterista ja kädet tarttuvat kiinni näljään. Ebayssä oisi muutamia vaihtoehtoja ja AkiP:lläkin taitaisi olla passeli ratti. Jos oisi käyntiä Übervieskassa, niin voisi käytä tunnustelemassa. Kuvista ei aina näe kunnolla kuntoa.
Onhan se nahkaratti kivempi käteen mutta varsin arka kapine, kun Suomessa on kuitenkin yli puoli vuotta keli, jolloin märillä hanskoilla tulee lääpittyä rattia.
Elvytystäkin olen miettinyt mutta pitäisi enste nähä, miltä tulos tulisi näyttämään. Kaverin XC60:stä oli joku ilmeisesti fiksannut, koska heti oston jälkeen ratti oli ihan sileä (ei mitään nahkan pintarakennetta nähtävissä) ja jonkin ajan päästä maali ratkeili. Ei ainakaan semmostaXUX63 kirjoitti:Maikki on nahkaratteja uusannu uudenveroisiksi jos kiinnostaa vielä nahkaa elvyttää
Juu. Siihen WIS:in ohje (AR18.00-P-1250DA) neuvoo kytkemään mittarin. Vehkeissä, joissa on sylinterien lepuutus (joissain ässissä ja CL:issä), on tuo koppa erilainen ja siinä on erillinen paikka kiinteälle paineanturille. Guuglaa A1120150730, niin siitä löytyy kuvia. Tuossa tosin paine otetaan toisesta tiivisteessä olevasta isosta reiästä, joten se lienee varmempitoiminen.AK47 kirjoitti:Onkos tuo öljyproppu nimenomaan öljyn paineen mittaamiseen?
En tiedä mutta mittasin kun peloteltiin.AK47 kirjoitti:Onkos m113 katit jotenkin tukkeutumisherkkiä? Pitäisikö ihan mittailla? Mittarissa vajaa 170.
Kyllähän se helikopterivalo syttyi testin ajaksi ja piti nollata (nollasin kaiken varalta molempien testien jälkeen), mutta jos mersun testerillä on luottoa ohjeistaa noin, niin kaipa se pikku testin kestää.piippu kirjoitti:Eikö auto moittinut mitenkään, kun otti etummaiset lambdat irti ajoon?Takimmaisethan vain "varmistaa" kattien toimintaa, mutta etummaisten mukaan säätyy kaikki muu moottorin toiminta?
Juu. Pitäisi käydä porisemassa jossain hydrauliikkaliikkeessä, josko sieltä löytyisi esim. banjolähtöjä ja sitten anturiin passaavia päitä.CDI203 kirjoitti:Tuohon öljyn paineen mittailuun,
jos haluua jättää sen jatkuvaksi niin sopiva kulma nippa ja siitä sitten
vaikka letkulla/pneumatika(sopivan kierteisä nippoja missä pika liitos letkulle) letkula mekaninen mittari tai sitten letkun päähän
sähköinen painekello
Eikä ehdi pultitkaan ruostua jumiin, jos leimapäiväksi värkkää ne alle ja käyttää ulkoilemassa.Mou kirjoitti:Katalyytit ei paljoa tuola varaston hylyllä tukkeudu.
http://zada-tech.com/products/single-ga ... sure-gaugeRoisto kirjoitti:Mittaridilemma on sama kuin Moullakin – löytäisikö mitään pientä ja siistiä. Väliaikaistesteihin yleismittari kävi mainiosti.
Mittareitahan on taka ja sivu(ala) liitoksellaRoisto kirjoitti:Juu. Pitäisi käydä porisemassa jossain hydrauliikkaliikkeessä, josko sieltä löytyisi esim. banjolähtöjä ja sitten anturiin passaavia päitä.CDI203 kirjoitti:Tuohon öljyn paineen mittailuun,
jos haluua jättää sen jatkuvaksi niin sopiva kulma nippa ja siitä sitten
vaikka letkulla/pneumatika(sopivan kierteisä nippoja missä pika liitos letkulle) letkula mekaninen mittari tai sitten letkun päähän
sähköinen painekello
Mittaridilemma on sama kuin Moullakin – löytäisikö mitään pientä ja siistiä. Väliaikaistesteihin yleismittari kävi mainiosti.
Eikä ehdi pultitkaan ruostua jumiin, jos leimapäiväksi värkkää ne alle ja käyttää ulkoilemassa.Mou kirjoitti:Katalyytit ei paljoa tuola varaston hylyllä tukkeudu.
t.
Risto
Mites ois jos löytyy paineanturi ja siihen bt lähetin ja kattelet halutessa vaikka kännykällä. Teoriassa can väylään saa minkä tahansa tiedon niin että mittaristo ilmoittaa halutun viestin. Oiskohan jo valmista ratkaisua myynnissäkin...Mou kirjoitti:http://zada-tech.com/products/single-ga ... sure-gaugeRoisto kirjoitti:Mittaridilemma on sama kuin Moullakin – löytäisikö mitään pientä ja siistiä. Väliaikaistesteihin yleismittari kävi mainiosti.
Tuollaisen mä löysin muttei oikeen kuitenkaan istu mun interiööriin. Paras olisi kun löytäisi jonkun pienen ja pyöreän digimittarin. Siis ihan jotain maks 2cm reikään tms. Ja ihan mitään halpisrimpuloitakaan en halua laittaa.
Koodi: Valitse kaikki
Paine baareina Vastus Ohmeina
0 5–13
0,5 34–45
1,0 63–76
1,5 93–106
2,0 121–138
2,5 148–167
3,0 174–195
Uusi idea. Laita wifi kamera konehuoneeseen kuvaamaan viisarimittaria ja katsele kännykästä mittaustulostaMou kirjoitti:Hassuja yhteensattumia. Oon mielessäni suunnitellut että värkkäis jälkiasenteisen öljypainemittarin. Kaivoin kanssa netistä tuon erikoisemman kannen varaosanumeron (A1120150730) ja selvitin jopa sille hinnan. Suomessa 45€ ja mailmalla puolet vähemmän. Homma ainakin omalta osaltani vähän kaatui kunnen ole löytänyt mitään pientä huomaamatonta mielellään digitaalista painemittarua. Zadatachillä on aika hyviä, mutten silti niistäkään saanut päähäni hyvää ideaa sijoituksesta.
Katalyytit ei paljoa tuola varaston hylyllä tukkeudu.