Multivirin V8:t
Ei oo uskaltanu laskia vähä riippuu ajosta. Sinne noin neljääntoista se keskimääräinen kulutus taitaa mennä, tulee niin lyhyttä ajoa ettei tahdo keretä kunnolla edes kuumaksi kone.
Jos ajelee motaria/keskustaa niin noin 12.5l/100km näyttää näyttö. Jos antaa haipakkaa niin että joka valoista reilulla kaasulla yms niin näytöllä 14-18l/100km
Hieman vajaa 400km pääsee 52 litralla yleensä
Jos ajelee motaria/keskustaa niin noin 12.5l/100km näyttää näyttö. Jos antaa haipakkaa niin että joka valoista reilulla kaasulla yms niin näytöllä 14-18l/100km
Hieman vajaa 400km pääsee 52 litralla yleensä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Venttiilikoppa pitäis tiivistää. Vänkärin puoli vuotaa toinen ei. Samalla sinne uittais ketjunkin sitten kun on koppa pois...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vasta harrastelin samaa M112 kanssa, ei paha homma vaihtaa koppien tiivisteet. kopan päällä oleva huohottimen ylempi kansi ottaa hieman enemmän aikaa putsaillessa sillä on tiivistemassalla eikä oikealla kumilla. Omassa oli toisessa huohottimen kannessa reikä kokonaan tukossa, ei näyttänyt olevan kuin hammastikun mentävä reikä muutenkaan. Hyvä tsekata samallaMultiviri kirjoitti:
Venttiilikoppa pitäis tiivistää. Vänkärin puoli vuotaa toinen ei. Samalla sinne uittais ketjunkin sitten kun on koppa pois...
Kaasuläppäkotelon ja imuputken liitokseen myös tullut paranneltu kumitiiviste pariinkin kertaan, jonka itse uusin samalla. Vanha oli ihan väljä ja todennäköisesti hörsinyt jo ilmaa ohi. Oli jotain juttua ko. tiivisteestä että uudella pitäisi kulutus tippua ja öljyn syönti vähentyä. A1121590080
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Pikkuhiljaa keräillyt osia keskikonsolin faceliftaukseen. Kaikki muu alkaisi olemaan kasasassa paitsi keskikonsolin runkopalanen, sen taidan tilata uutena kun en usko että hirveitä maksaa. Tarkoitus olisi laittaa Pioneerin 2din soitin joka ohjaa takakontissa olevaa 5-kanavaista vahvistinta, valokuitujärjestelmän takia helpoin tehdä niin niin saa kytkeä kontista orkkisvahvarilta kaiutinjohdot toiseen vahvariin.
Samalla kun keskikonsoli räjäytetty niin voisi vaihtaa jalkatilan läppien vivut, kuulostaa paukkuvan
Eturenkaat kestää toivottavasti tämän syksyn, ensi kesäksi mahdollisesti 211 orkkissportti vanteet alle, niille voisi pyöräyttää uudet kumit.
Samalla kun keskikonsoli räjäytetty niin voisi vaihtaa jalkatilan läppien vivut, kuulostaa paukkuvan
Eturenkaat kestää toivottavasti tämän syksyn, ensi kesäksi mahdollisesti 211 orkkissportti vanteet alle, niille voisi pyöräyttää uudet kumit.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Piti uusia renkaat vielä tälle syksyä. Pari viikkoa sitten uutta selkäheittoista nangkangia alle....
Pitää käyä kyselee takuusta.
Webasto tuli hommattua, thermo top evo. Pitäisi heittää paikalleen, näytti olevan tankissa lähtö lämmittimelle niin helppo homma .
Ekaa kertaa semmoinen auto millä hymyilyttää aina lähteä liikenteeseen. Viimeistään kun ensimmäisen kerran painaa kaasua niin vitutus häviää ja nousee pieni hymynkare naamalle.
Pitää käyä kyselee takuusta.
Webasto tuli hommattua, thermo top evo. Pitäisi heittää paikalleen, näytti olevan tankissa lähtö lämmittimelle niin helppo homma .
Ekaa kertaa semmoinen auto millä hymyilyttää aina lähteä liikenteeseen. Viimeistään kun ensimmäisen kerran painaa kaasua niin vitutus häviää ja nousee pieni hymynkare naamalle.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ebaysta löyty pitkään himoittu setti. Distronic tutka, ohjainlaite, käyttönapit ja johtosarja vastaavasta autosta purettuna
Nyt kuumeisesti odotellaan että saapuu niin pääsee värkkäilee paikoillee...
Nyt kuumeisesti odotellaan että saapuu niin pääsee värkkäilee paikoillee...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
230tkm tuli just mittariin. Aavistuksen verran tuntuis tyhjäkäynnillä ääntävän
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Distronicin johtosarja olis paikoillaan.
Käytin myös ohjainlaitteen ja tutkan johtojen nokassa, testeri löysi molemmat ok. Ruotsista tulossa lukkopelti missä distronicin tutkan kiinnike. Ylimmältä käyttönäppäimistöltä etäisyyssäädön rullalle menevä johto ei ollut mukana, pitää selvittää saako uutena. Eli toistaiseksi vaikuttaa hyvältä
Käytin myös ohjainlaitteen ja tutkan johtojen nokassa, testeri löysi molemmat ok. Ruotsista tulossa lukkopelti missä distronicin tutkan kiinnike. Ylimmältä käyttönäppäimistöltä etäisyyssäädön rullalle menevä johto ei ollut mukana, pitää selvittää saako uutena. Eli toistaiseksi vaikuttaa hyvältä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Yllämainittua johtoa ei enää saatavilla uutena. Pistokkeita ilmeisesti saa ja pinnejäkin myös. Laitettu tilaukseen niin saa etenemään.
Lukkopelti/distronicin kannake tulossa Ruotsista.
Ei onnistunut VeDociin lisäys ainakaan suoraan, laittelin eteenpäin kyselyä olisiko mahdollista lisätä varusteluetteloon distroniccia.
Lukkopelti/distronicin kannake tulossa Ruotsista.
Ei onnistunut VeDociin lisäys ainakaan suoraan, laittelin eteenpäin kyselyä olisiko mahdollista lisätä varusteluetteloon distroniccia.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Lukkopelti laiteltu paikalleen ja samalla tutka keulaan. Vielä paria pistoketta vailla että sais kokeilla pelaako
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Johtosarja rakennettu välille ylempi käyttönäppäimistö <-> alempi käyttönäppäimistö. Rulla toimii ja näkyy testerillä ok.
Koodailin mittariston ja virtalukon sopivaksi distronicille. Moottorinohjain vaatii SCN- koodauksen, onneksi löytyi testeri missä on tarpeeksi voimaa että sai kehitystason puolelta koodata distronicin käyttöön. Muuten vaikuttaa hyvältä mutta herjaa vielä speedtronic unavailable, pitää selvittää Xentry Supportin kautta saisko lisättyä koodin 219 varustelistaan niin sais varmuuden että moottorinohjainlaite on varmasti oikein koodattu.
Jos ei scn koodaus auta pitää metsästää ESP- ohjainlaite että saa pelaamaan... Jos olis tienny mitä kaikkea tarvii ni olis jäänyt tekemättä. Ei enää viiti jättää kesken ku muuten vois pelata.
sen koodailua developer puolella
Koodailin mittariston ja virtalukon sopivaksi distronicille. Moottorinohjain vaatii SCN- koodauksen, onneksi löytyi testeri missä on tarpeeksi voimaa että sai kehitystason puolelta koodata distronicin käyttöön. Muuten vaikuttaa hyvältä mutta herjaa vielä speedtronic unavailable, pitää selvittää Xentry Supportin kautta saisko lisättyä koodin 219 varustelistaan niin sais varmuuden että moottorinohjainlaite on varmasti oikein koodattu.
Jos ei scn koodaus auta pitää metsästää ESP- ohjainlaite että saa pelaamaan... Jos olis tienny mitä kaikkea tarvii ni olis jäänyt tekemättä. Ei enää viiti jättää kesken ku muuten vois pelata.
sen koodailua developer puolella
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos sattu olemaan sopivasti saapuvilla auto missä on tuo varuste toimivana niin tarkista koodaus siitäMultiviri kirjoitti:Johtosarja rakennettu välille ylempi käyttönäppäimistö <-> alempi käyttönäppäimistö. Rulla toimii ja näkyy testerillä ok.
Koodailin mittariston ja virtalukon sopivaksi distronicille. Moottorinohjain vaatii SCN- koodauksen, onneksi löytyi testeri missä on tarpeeksi voimaa että sai kehitystason puolelta koodata distronicin käyttöön. Muuten vaikuttaa hyvältä mutta herjaa vielä speedtronic unavailable, pitää selvittää Xentry Supportin kautta saisko lisättyä koodin 219 varustelistaan niin sais varmuuden että moottorinohjainlaite on varmasti oikein koodattu.
Jos ei scn koodaus auta pitää metsästää ESP- ohjainlaite että saa pelaamaan... Jos olis tienny mitä kaikkea tarvii ni olis jäänyt tekemättä. Ei enää viiti jättää kesken ku muuten vois pelata.
sen koodailua developer puolella
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Siinäpä se onkin kun näitä ei joka nurkalla ole niin ei voi tarkastaa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Voin katsella onko tossa Japsituonnissa distronikkia...Multiviri kirjoitti:Siinäpä se onkin kun näitä ei joka nurkalla ole niin ei voi tarkastaa
Mikäs vuosimalli tämä - siis se boksien uus/vanha ero ajallisesti. Toi Japsituonti on tehty -07 ja rekisteröity -09. Lienee uudella boxilla?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Esp ohjainlaite tilattu. Ei onnistu lisätä varustelistaan koodia 219, kuulemma turvallisuuteen vaikuttava asia eikä voi lisätä jälkikäteen.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tuliko tuossa puretussa sarjassa nekin hilppeet jotka hoitaa jarruttelun, kun ei "osalistassa" näkynyt? Vai onko tuollaisessa jo jotenkin kehittyneempi systeemi, mitä W220:ssä, kun itsellä meinasi alkuun jäädä jalka polkimen survomaksi kun auto päätti jarruttaa että liikkuuko se jarrupoljin tuossa ollenkaan?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Mahtaa se liikkua, käyttää BAS:n irroituskatkaisinta jarruttaakseen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ok...joo se on sitten tosiaan vähän fiksumpi kuin tuo vanha ässän systeemi, jota aina miettinyt, että minkälainen servo tuolla mahtaa olla että jaksaa painaa (vetää) poljinta lukkojarrutukseen asti, ja poljin tosiaan painuu mukana. Jalka kun sopivasti alla, niin sattuu
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Ei pelaa distronic vieläkään, esp yksikön ensimmäinen postitus meni Ranskaan ja sieltä takaisin lähettäjälle... nyt vissiin tulollaan mutta jäänyt Postin lakon takia johonkin seisomaan kun ei ole viikkoon edennyt mihinkään mistään
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tulihan se ohjainlaite vihdoin ja viimein... oli ollut jo pari viikkoa läheisessä K-kaupassa kun sattuneesta syystä ei saapumisilmoitusta tullut PostNordin lähetyksestä. Onneksi selvisi erinomaisen asiakaspalvelun kautta missä paketti majailee
Noh ohjainlaitteen heitin paikoilleen, ( on muuten helppo vaihtaa) ja auto käyntiin. Ensimmäisenä ESP faulty herja tauluun
Testeriä kiinni, ei mitään vakavia vikakoodeja ESP:llä
—> koodien nollaus ja koodaus kohdilleen, ei herjaile enää
—> koeajolle ja pelaa.
Vielä pitää säädellä tutkaa, tunnistaa esteen liian lähellä ja ehkä aavistuksen vasemmalle kierossa ajossa tehtyjen havaintojen perusteella.
Kuvien ystävät saa kääntää näytön tai pään, jostain syystä heitti nuin päin..
Noh ohjainlaitteen heitin paikoilleen, ( on muuten helppo vaihtaa) ja auto käyntiin. Ensimmäisenä ESP faulty herja tauluun
Testeriä kiinni, ei mitään vakavia vikakoodeja ESP:llä
—> koodien nollaus ja koodaus kohdilleen, ei herjaile enää
—> koeajolle ja pelaa.
Vielä pitää säädellä tutkaa, tunnistaa esteen liian lähellä ja ehkä aavistuksen vasemmalle kierossa ajossa tehtyjen havaintojen perusteella.
Kuvien ystävät saa kääntää näytön tai pään, jostain syystä heitti nuin päin..
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tuntuu ainakin tuossa ässässä olevan todella herkkä kadottamaan edellä menevän, jos ratti on vähänkään vinossa (syystä tai toisesta) ...käyttää kääntökulma-anturia tietonaan.
Starilla sitä sai kyllä kalibroitua...
Starilla sitä sai kyllä kalibroitua...
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Samaa teki minunkin W220. Tutkan keila kääntyy ratin asennon mukaan. Ja aivan liian herkästi/paljon.piippu kirjoitti:Tuntuu ainakin tuossa ässässä olevan todella herkkä kadottamaan edellä menevän, jos ratti on vähänkään vinossa (syystä tai toisesta) ...käyttää kääntökulma-anturia tietonaan.
Starilla sitä sai kyllä kalibroitua...
Sama motarilla jotain rekkaa ohittaessa, yks kaks saattaa meno tökätä kun luulee oikealla puolella toisella kaistalla olevaa rekkaa esteeksi... Mahtava vehe.
Eli ei tarvitse käyttää säädöissä, tuntuu että parantuu koko ajan tuo miten havaitsee auton. Nollasin oppineisuuden distronic ja ohjauskulman.
Suolainen hinta tuolle säädöllä kun kysyin, 300€ ja ohjeaikaa 1.8h...
Suolainen hinta tuolle säädöllä kun kysyin, 300€ ja ohjeaikaa 1.8h...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Sattui EBayssa eteen valkopohjainen mittaristo oikeilla asteikoilla nii pitihän se laittaa tulemaan sopii sitten paremmin yhteen kunhan faceliftaa keskikonsolin yms ja omasta mielestä tyylikkäämmän näköinenkin tuo valkopohjainen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tämän ikäluokan autossa ESP boksin kyljessä on maininta DTR 219 joka kertoo sen soveltuvan distronic malliin. Uudemmista ei tietoa miten niissä on mutta koodaus tuottanee uudemmissa ongelmia, vaatii SCN koodauksen tai Vediamoa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex