Mennään melkein pappatunturin kanssa samoilla lux määrillä

En tiiä kui hyvät olisi jos laittaisi rojehtorit linssit ja hyvät polttimot mutta samalla rytäkällä sitten xenonit tai led laittaa
Nehän on meän vehkeitä, case itse asiassa oikeastaan mun kuittipeli, muut ei suostu koskemaan siihen paitsi jos oon poissa jostai syystä... Mikä muka 30-vuotiaassa koneessa voi olla vikana?tyhtis kirjoitti:Vähän ot mutta taustalla näkyy hyvinkin tutun näköinen keissi ja kermiitti volvo.
Kieltämättä ihan nätti väri sopivassa valossa ainaki. Enemmän tykkään tästä ku edellisen 211:n cubanitesta, vaikka siinähän ei pöly näkyny ollenkaanTuo väri on kyllä komia passaa miun silmään paremmin kuin oma sininen.
Huomasitko niemelän pihalla w123 myynnissä oli pyynti aika kohallaan yhtäkkiseltään en kyllä tutkinut sen tarkemmin
Kuulostaa hyvältä diililtä, pitää vaan maalata tallin seinään muistutus että tulis niitä kuvia otettua, yleensä kun saan inspiksen alottaa nii sitte sitä höyrytään kerralla loppuun asti ja hokataan että eipä tullu dokumentoituatyhtis kirjoitti:Mulla on nuo yhet lyhkäsien lärpäkkeet jouten elä suotta ala tilaileen. Korvikkeeksi vaadin kuva materiaalia savotasta että osaan ittekki tehä saman rojehtin.
Huomaa että lyhkäsissä ja pitkissä on erillaiset käikäleet vaikka samat h7 hehut......
w126 kuulostaa aina hyvältä idealta, mulle maistuis coupena oikein hyvin mutta se on nii iso että mahtuisko siitä ovet aukeamaan mun tallissa...Nyt vain alkanut mahottomasti vaivaamaan w126 kuume. Ku oikein meinaa raaskia kahta isoa dieseliä pitää w211 ja xc90 volvo. Jos laittaisi röntän lähölleen ja ostaisi itelle w126 työajoon ja kruisailuun![]()
Joo kyllä ne ledit saa jäähä ajovaloista tässä vehkeessä, sumareihin vois ehkä laittaa jo siksiki että tuohan sytyttelee niitä saattovaloiksi hämärissä, muuta käyttöä noillekaan ei juuri oletyhtis kirjoitti:Töisä juttelin ku kaverilla 211tuumasi että elä yritä led polttimoita muualle ku sumareihin ei ollu toiminu pitkisä lyhkäsissä..... senonit ihan ok kuulemma.... sanoi vielä että viikon se hällä väitti että valot palanu ku laitto senonit sitten merssu lopulta usko että pelaa ne ja oli herja loppunu.
Mistä ostit setin ja oliko hintava pelkkii öyhkäsiin vai molempiin??
Joskus ei vaan voi mennä järjellä autojen kanssa, pakko pelata tunteellaOlen yrittäny ittelle ja vaimolle perustella isokoneista vanhaa bensa ässää miksi olisi järkevä työmatka auto mutta ei oikein onnistu eli jos nykyisen hävitän niin pitää mennä tunteella??
Ensin aattelin bensa 123 tai 124 mutta samahan son laittaa ässä ku menee sitä 300ce llä yhtälailla pensaa ku 300se(L) ... ja olisihan se pystykorvalla paljon leuhkempi s takapenkillä haukkua muissa merkeissä matkustajia noo kattoo nyt eiköhän tämä talvi mennä vielä nykyysellä jos ei joku halua ostaa vängellä poies tuota.
Toki jonku siron voi laittaa kilven yläpuolelleki, tuo Viton keulassa oleva Striker on ihan liian järkälemäinen semmoseen asennukseen mutta nykysinhän on tehokkaita matalampiaki.dealer kirjoitti:Kilven alle jos ledbarin laitat niin mielestäni monikaan lamppu ei siihen käy, koska tulee liikaa valoa lähialueelle.
Omiin autoihin mitä kokeillut joitain ja muiden autoja koeajanut niin toistaiseksi X-Vision Genesis ainut joka on hyvä suht alhaallakin vielä. Kuussatasen saa alle 250€ ja kasisatasen alle 350€. Onko hintansa väärti, joutuu itse kokeilemaan...
Juu pitää vähän mielessä pyöritellä näitä ja tossa loppukesästä sitte joku ratkasu toteuttaa. Pimeähän meillä ei ihan heti tuu haitolle tässäkään osassa maatadealer kirjoitti:Joo, eikä sinänsä se 15-20cm ihmeitä tee, omassa 211 on kilven yläpuolella joku ledbar joka pitäisi siirtää katolle jotta siitä saisi parhaan hyödyn, sitten taas väyrysessä oli 800 Genesis kilven päällä (matala keula!) ja oikein hyvin näyttää siitä.
Tjoo hyvä pointti mitä en ollukaan tullu aatelleeksi. Tässähän on tosiaan kiinteä ylläpitolaturi eli disko ois kylmään vuodenaikaan ollu valmiina...dealer kirjoitti:päiväajovalot syttyy aina kun laturi nostaa jännitettä, eikä se tapahdu vain kerran per lataus
Kiitos vinkistä, pitääpä vilkasta tämä vaihtoehto. Tänään ei kylläkään pureta yhtäkään muovia eikä yhistellä johtoja, autolle on tarvetta ihan liikenteessä jodealer kirjoitti:Olisiko näissäkin tuulilasinpyyhkijän johto sellainen että tulee jännite avaimen ykkösasennossa ? Vanhemmissa mersuissa ainakin oli.
Joo luulis että tähän ikään ois jo oppinu että tämmönenki mahollisuus on aina olemassa, mutta kai mä sitte vaan oon nii optimistinenMika.T kirjoitti:Malliesimerkki kun "minäpä tästä nopiasti tuon tuohon laitan" rojektista![]()
Se on kumma kun aina nuo nopeat pikkurojektit venähtää tuntien mittaisiksi urakoiksi.
Xenonit on 55W sarja.tyhtis kirjoitti:Noniin paljonkosta sitä oli hattivatteja sarjassa??
Itse kovasti katellu omaani satsia jos kerkiäisi laittaa ennenkuin laitan myyntiin. Näyttää sille itte paketti/retkeili autoon kallistuu ja tähdellinen tietenni
No tänään oli inspiraatiota taas sisustan purkuun.Supa kirjoitti:gps-antenni pitää vetää ikkunalle jostaki sopivasta välistä ja vekaroiden takanäytöt yhistää tähän.
Peruutuskamera on edelleen jossain Kiinan ja Suomen välillä...