Kyllä.kumipää kirjoitti:Vieläkin ehyt?

Toi on kyl totta. Mut onhan noi "saksankitkat" myös lailliset, vaikkakin pitoa on samanverran ku 10vuotta vanhassa oikeassa nastarenkaassa..Sakari kirjoitti:Säilyyhän nuo, vakaalla kaasujalalla![]()
Pitäs kyllä katsastukseenkin minusta tulla joku kriteeri renkaan iälle ettei katottais vaan pintoja tai nastojen määrää/kuntoa. Vaarallisempi 10 vuotias nasta/kitka on kuin vuoden vanha kitka/nasta jossa pinnat ~3mm ja nastoilla joista ”osa” tallessa
Jokseenkin samaa mieltä, mutta ikäraja ei todellakaan saisi olla mikään 3-5 vuotta. Sillon homma menisi ihan rengasliiton piikkiin. 10-15 vuotta voisi olla sellanen sopiva raja. Mielummin nastarenkaat kovalle verolle pantava.Sakari kirjoitti:Säilyyhän nuo, vakaalla kaasujalalla![]()
Pitäs kyllä katsastukseenkin minusta tulla joku kriteeri renkaan iälle ettei katottais vaan pintoja tai nastojen määrää/kuntoa. Vaarallisempi 10 vuotias nasta/kitka on kuin vuoden vanha kitka/nasta jossa pinnat ~3mm ja nastoilla joista ”osa” tallessa
Takapään kolinat paikallistettu.. etupäästä ei naputukselle löytyny syytä, merkkikorjaamo ilmoitti että voi olla jäykät rasvat vetonivelissä... pakkasten loputtua naputuskin loppui.. mut kyllähän sieltä muutakin korjattavaa löytyi.. ja siitä kirjottelen myöhemmin.. katsotaan miten tilanne etenee.. toistaseksi näyttää hyvältä .Weird kirjoitti:Takapään kolinaa ja etupään "naputusta" käännettäessä.. tutkitaan..
Miksi hybrid olisi edullisempi 6 km:n työmatkalla kuin 55 km:n matkalla? Ymmärtääkseni kaikki toyotat on "itselataavia" vaikka Weirdin pirssi näytti jossain kuvassa olevankin piuhassa kiinni.Pappi kirjoitti:Jos oma työmatka muuttuu 55km suuntaansa suoritteesta nykyiseen 6km suunta niin mietinnässä on vaikka mitä.
Hybridi voisi olla vaihtoehto. Harvaan saa koukkua mutta lexuksiin näyttää saavan.