Moi
Mersu on haettu Raumalle ja alettu pikkuhiljaa sitä työstämään.

onneksi ei tässäkään tapauksessa tartte paljon ruostevaurioita korjailla
on tämä kyllä enemmän ruostees kun edellinen projekti (201)

etuakselia tekis mieli siirtää eteenpäin mutta mutta

mieli muuttuu sen suhteen viiden minuutin välein, kun sitä ei pysty paljon siirtämään (noin max 100 mm) työtä olis siinä ihan riittämiin,noiden etutolppien yläpäiden siirtäminen hirvittää suurlujuusteräksen hitsaaminen ei ilmeisesti ole mitään herkkua,mutta sitten sais taka-akselia siirtää jo 150 mm eteenpäin ja sillä saattais olla jo huomattava vaikutus viivalta lähtemiseen.
tuollainen racing mallin takaovi on melkosen köykänen
Tänään oli ensin ohjelmassa väykyn katsastus huolto
öljyt,ö-suod,ilman suod ja nafta suod
kaikki suotimet mersun paketista

ilmansuodatin on kyllä hintava alkuperäisenä
olin hyvillä mielin kun sain väykkyyn leiman

siitä innostuneena projekti takaisin sisään ja varapyöräkoteloa (mitä lie muovia sekin) irroittamaan,voi ristus mikä homma

jos joku sen ottaa ehjänä pois on kyllä ansainnu Mannerheim ristin,on sitten piukassa se liima/kitti on täysin tunteetonta lämmölle ym.
No pois se nyt on ei kylläkään ehjänä
nyt nukutaan taas yli yön ja mietitään sitä etuakselin siirtoa.
viettäkää riehakkaat uudenvuoden bileet.
Pete