Leemun Viano

Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Leemun Viano

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Tälläkertaa ei tarvinnut vaihtaa osastoa autonvaihdon yhteydessä :)
Juhannusaatonaatona kävin mutkan Jyväskylässä, R jäi tielleen ja kotiinpäin tultiin -10 Vianolla.
Entisestä ei opittu mitään, koneena on samanmoinen kurahaara-kutonen kuin ärrässäkin :lol: Tosin parikymmentä kaakkia leinimpänä versiona ja näyttäisi ettei vuoda öljyä :shock: Ainakaan siis ei näy vuotoa, tosin tällaisen konehuoneeseen katseluhan on samanlaista kuin kyttäisi kerrostalokaksion makuuhuoneen kalusteita porraskäytävästä postiluukusta käsin :lol:
Mittarissa on 180tkm. huoltokirjakin löytyy, mutta tiiä näistä. Toisaalta jos joku väärentäisi huoltokirjan, niin ei kai siihen laitettaisi pahimmillaan 40tkm. huoltovälejä :roll:

Auto tuntuu kyllä varsin mieluisalta, on mielestäni parempi ajaa kuin R oli. Takatilasta tulee väkisinkin hiukan huminaa, mutta ei pahasti ja äänitaso onkin ainoa missä tämä tuntuisi ärrälle häviävän. Osaltaan vaikuttaa varmasti myös alla olevat keskieuroopan kitkarenkaat :roll:

Kotona käännettiin hetimmiten keskipenkki naama menosuuntaan ja takimmainen rivi nostettiin pihaliiteriin. Takatilaan täytyisi hankkia koiralle häkki. Ajatuksena häkin kanssa on, että se tulisi kiinni keskipenkkiin ja luukkuja olisi molempiin suuntiin. Häkin taakse täytyisi siis jäädä lastenvunujen mentävä tila ja siksi täytyisi olla luukku myös eteenpäin, että auton pakkaaminen olisi mahdollisimman kätevää ja toisaalta koiraa saisi käytettyä matkalla ulkona ilman tavaroiden purkamista.

Toiset pyörät ovat hankintalistalla ja ennen syksyn kylmiä täytyy myös asentaa moottorinlämmitin kera sisäpistokkeen ja ylläpitolaturin. Sähkölaitettahan tällaisessakin pirssissä on sen verran, että akku on jokatapauksessa kovilla.

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Ohjaamokuvasta näkyykin auton suurin puute: ei ole cruisea :(
Asiaan saatanee korjaus jossakin välissä, kuulemani mukaan ei tarvita kuin viiksen asennus ja käynti starin päässä.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29278
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jep, viiksi paikalleen ja SCN-koodauksella vakkari varustelistaan niin kaikki on kuten pitää..
wiimax.fi
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

dealer kirjoitti:Jep, viiksi paikalleen ja SCN-koodauksella vakkari varustelistaan niin kaikki on kuten pitää..
Kuuleman mukaan täytyisi olla oikein virallinen testeri, jopa väitettiin ettei onnistuisi jos käy kuusen alla mutkan? :shock:

Apumiehen puoleiseen umpioon näkyy kerääntyvän kosteutta, pitänee ottaa asiaksi tutkia saako tiivisteltyä :roll:
Vaihteisto ja peräöljyt täytyisi vaihtaa, lootaöljystä oli merkintä huoltokirjasta jostain sadantuhannen takaa..
Ei lie näissäkään ole turbiinissa proppua, eli menee huuhteluhommiksi?
On se vaan mukavamman tuntuinen tuo 5-pykäläinen vaihteisto, jotenkin 7G:stä jäi sellainen hitaan arpalaatikon tuntu. Saattoihan toki olla, ettei aski ollut kuitenkaan edellisessä ihan terve. Vertailukohtaa ei sikäli ole, etten ole ajanut kuin yhtä 7-vaihteista..
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Siistin näköinen! Vito/Viano on kyllä mukava ajettava ja sitten kun on nuo Vitoon lisävarusteena saatavat paremmat etuistuimet niin mukavuus paranee. Firman toisessa Vitossa on vastaavat käsinojalliset. Yksi asia, mitä itse moitin on A-pilarin taakse jäävät kanssaliikkujat, joita joutuu varomaan. Sitten toki pakettiauton rengasmelu nastarenkailla on ärsyttävä. Toisaalta en tiedä, voiko ilman nastoja ajella turvallisesti. On sen verta levoton liukkaalla...
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

C-Klasse kirjoitti:Siistin näköinen! Vito/Viano on kyllä mukava ajettava ja sitten kun on nuo Vitoon lisävarusteena saatavat paremmat etuistuimet niin mukavuus paranee. Firman toisessa Vitossa on vastaavat käsinojalliset. Yksi asia, mitä itse moitin on A-pilarin taakse jäävät kanssaliikkujat, joita joutuu varomaan. Sitten toki pakettiauton rengasmelu nastarenkailla on ärsyttävä. Toisaalta en tiedä, voiko ilman nastoja ajella turvallisesti. On sen verta levoton liukkaalla...
Kiitos :) Kyllähän siitä käytönjälkiä löytyy lähemmässä tarkastelussa, vaan eipä sitä uutena myytykään saati uuden hinnalla :lol:
Penkit on kyllä mielestäni todella hyvät, pakettiautomainen ajettavuus on mieleen ylipäätään kun on sellaiseen tottunut tässä reilun vuosikymmenen aikana. Tuo A-pilari asia on kyllä täyttä totta. Pilari on melkoisen paksua tekoa ja sen taakse mahtuu isojakin asioita piiloon. Tässä varmaan hiukan helpottaa rengasmelun suhteen kun on kauttaaltaan verhoiltu, vaan kyllä sitä ääntä varmasti tulee :roll: Vähän se tuleva talvi kyllä mietityttää, auto kun tulee olemaan isoimmalta osin rouvan käytössä..
Toisaalta kyllä se aikanaan pärjäsi tuoreella ajokortilla W201- ja W124-Mersuillakin ilman yhtäkään haaveria..
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Mersu meni pikalainaan appiukolle muuttohommiin pariksi päiväksi.
Ans kattoo mitä berlingo-mies tuumailee, kun on kerrankin voimaa ja vetoa vehkeissä :lol:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Appiukko oli varsin tyytyväinen. Ensimmäinen rekan ohitus oli tuottanut "Perrk***" :shock: "-ilmiön, oli varmaan runtattu kaasua yhtäläillä kun omassa sitikassa :lol:

Nyt täytyisi muuttohommien jäljestä nostaa penkit takaisin ja alkaa mitoittamaan koirahäkkiä.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Leemu kirjoitti:
Nyt täytyisi muuttohommien jäljestä nostaa penkit takaisin ja alkaa mitoittamaan koirahäkkiä.
Häkki mitattu, tilattu ja toimitettu.
Kiitos Jouni Vartiainen Oy:lle Lieksaan.

Kuva

Kuva
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Saat tehdä sivuhommina rankkurin töitä ku on vehkeet valmiina :) Meillä on kissa enkä olekaan tajunnu että koiraa varten tarvii pakettiauton mutta ny tiedän!
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

C-Klasse kirjoitti:Saat tehdä sivuhommina rankkurin töitä ku on vehkeet valmiina :) Meillä on kissa enkä olekaan tajunnu että koiraa varten tarvii pakettiauton mutta ny tiedän!
Juunääs kun tämmöisiä on kohta kaksi mukaan otettavaksi, niin ei ihan miniin mahdu :lol:

Kuva

Plus lastenrattaat kera muiden normaalien matkustustarvikkeiden, niin ei turhaa joutotilaa jää tähänkään :roll:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Ei ole tehty muuta, kuin ajeltu menemään :shock:
Reilu kymppitonni tullut mittariin lisää.
Talviominaisuuksia tuli koitettua kun täälläkin nurkissa kävi parin päivän pikatalvi. On onneton etenijä noilla "saksankitkoilla"
Tänään aattelin kietoa nastarenkaat alle, ans kattoo paljonko tulee ääntä :roll:
Nyt olisi myös cruisen viiksi hyllyssä, kiitos akip :D
Katselin mukana tullutta ratin ympärysmuovia ja se taitaa olla kiinni siten, että täytyy ruotelipyörä irroittaa.
Kuinkas sen kanssa toimitaan, ettei tule vahinkoja? Ei ole tullut bägillistä rattia irroitettua milloinkaan :roll:
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Ei siinä bägillisessä mitään ihmeellistä ole, nyppää akun miinuskenkä irti ennen johtojen irroittelua jos haluat säästyä vikamuistin nollaukselta.

Bägi tai se ratin keskiosa on takaa/sivuista kiinni joko kahdella ruuvilla tai sitten siinä ratin verhouksessa kyljessä on reikä josta tökkäät ruuvarilla sellaisen lukitsinraudan irti jolloin keskiö hyppää käteen.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Viikko sitten tuli pakkasnesteen tuoksahdus nenään pariin otteeseen.
Nyt piippasi nesteen vähyyttä, pinta oli ~sentin alle alamerkin.
Onneksi on lunta niin näkyy vuodot. Lammikko muodostuu apumiehen ajovalon sisäreunan nurkille puskurin alta.
Onko näissä jotain yleisiä vuotopaikkoja?

Ottaa muuten kohtuudella aivoon nämä vikojen esiintymisajankohdat.
Koko sen ajan kun tämä auto on ollut olisi periaatteessa pärjätty yhdellä autolla, rouva on ollut tyttären kanssa kotona ja kaikki menot olisi kohtuudella ollut järjestettävissä.
Nyt emäntä aloittaa työt maanantaina jolloin kaksi ajokelpoista autoa on välttämättömyys. Ja katso, heti iskee vian päälle :evil:
Avatar
Tabuli
Viestit: 605
Liittynyt: 19.2.2006 21:05
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

En osaa vuotovikaan auttaa, mutta itsekin katsellut vianoa samannäköisille, mutta sinisillä, matkustajille :D
Minkäverran tuollainen häkki tuli kustantamaan?
Minkälaisiin kulutuksiin tuolla kutosella pääsee?
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Tabuli kirjoitti:En osaa vuotovikaan auttaa, mutta itsekin katsellut vianoa samannäköisille, mutta sinisillä, matkustajille :D
Minkäverran tuollainen häkki tuli kustantamaan?
Minkälaisiin kulutuksiin tuolla kutosella pääsee?
Häkki kustansi muistaakseni 840€ kotiin toimitettuna.
Todellista kulutusta ei ole mittailtu, mutta ajotietokone näyttää 9.1 aika maantiepainotteisella ajolla.
Sopiiko tiedustella kenen kasvatteja siniset on?
kumipää
Viestit: 503
Liittynyt: 19.10.2010 22:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja kumipää »

Leemu kirjoitti: Kuuleman mukaan täytyisi olla oikein virallinen testeri, jopa väitettiin ettei onnistuisi jos käy kuusen alla mutkan? :shock:
Oon muutamaan vitoon vakkarin koodaillut, iisi homma.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Leemu kirjoitti:Viikko sitten tuli pakkasnesteen tuoksahdus nenään pariin otteeseen.
Nyt piippasi nesteen vähyyttä, pinta oli ~sentin alle alamerkin.
Onneksi on lunta niin näkyy vuodot. Lammikko muodostuu apumiehen ajovalon sisäreunan nurkille puskurin alta.
Onko näissä jotain yleisiä vuotopaikkoja?

Ottaa muuten kohtuudella aivoon nämä vikojen esiintymisajankohdat.
Koko sen ajan kun tämä auto on ollut olisi periaatteessa pärjätty yhdellä autolla, rouva on ollut tyttären kanssa kotona ja kaikki menot olisi kohtuudella ollut järjestettävissä.
Nyt emäntä aloittaa työt maanantaina jolloin kaksi ajokelpoista autoa on välttämättömyys. Ja katso, heti iskee vian päälle :evil:
Näkyy olevan, sen vähän mitä tuonne konehuoneeseen näkee, melkomoinen letkuhässäkkä noilla kohdin. Täytynee saada autoa nosturille, että pääsee alakautta tutkimaan. Kovin suuri vuoto ei ole kyseessä, emäntä ajeli lisäyksen jälkeen liki sata kilometriä parissa pätkässä ja pinta on merkkien puolivälissä.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Vuoto paheni pikkuhiljaa, lopulta paisuntasäiliön merkkien väli (n.1,3l) kului ~100km matkalla. Eilen oltiin pajalla. Keulasta kiertävässä pikkuletkussa oli neulanpään kokoinen reikä, päässyt ilmeisesti hankaamaan johonkin.

Samalla tehtiin huoltoa, voimansiirron öljyt jäi vaihtamatta vielä. Vaihteiston mittatikku oli jäänyt kuormasta pois ja hiukan vaivasi kiirekin, sekä asentajaa että asiakasta :lol:
Samalla laiteltiin letkulämppäri kera sisäpistokkeen ja akkulaturin.
Seuraavaan kertaan jäi lisäksi nyt diagnosoitu etupään kolina. Iskarit ja yläpäät vaihtoon.

Kuinkas tällaisesta nollataan huoltonäyttö? Ohjekirjakin on, mutta saksa taittuu huonosti eli ei ollenkaan :lol:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Viikolla piti korjata edelliseltä pajareissulta jääneet puutteet, vaan pajajätkälle pasahti reilusti kuumetta joten homma ei onnistunut.
Tempaistiin sitten kolisevan etupään kanssa lahden yli etelänaapuriin, hyvinpitkälti sellaisen toiminnan nimissä johon auto on hankittu.
Käytiin siis Tallinnassa koiranäyttelyssä.
Hyvin mahduttiin kolme aikuista ja kolme tanskandoggia kera kaikkien matkatavaroiden.
Sikäli huonoa, että matkatavarat täytyy tuollaisella järjestelyllä pakata matkustamoon kun kolmas koira vie häkin taakse jäävän tilan.
Reissu meni mallikkaasti, jos ei huomioida noin seitsemää harhaan ajoan majoitusta etsiessä :lol:
Virolainen liikennekulttuuri itsessään oli aika kokemus tällaiselle ummikolle :shock:
Vauhtia tuntuu piisaavan ihan kaupunkialueellakin..
Myös järjestelyt näyttelypaikalla poikkesivat jonkinverran totutusta, ei lainkaan liikenteenohjausta, eikä koirien paperit kiinnostaneet ketään..
Hyvä reissu kaikkineen, auto pelasi mallikkasti eikä tarvinnut tulla ihan tyhjin käsin takaisin:

Kuva
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Leemun Viano

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Askin öljyt vaihdettu, mustaa oli. Ei sinällään ihme kun olivat hyvinkin kaksi vaihtoväliä ajetut. Turbiinin luisto väheni perstuntumalta ja vaihtaminen sujuu nyt mukavammin. Ei se huono ollut aiemminkaan mutta kylmänä huomasi pientä arpomista joka näyttäisi nyt poistuneen.

Etuiskarit ja yläpään laakerointi vaihdettiin myös. Kolinat ainakin väheni. jyrkästi vasempaan käännyttäessä kolisee edelleen, rasvanäppi epäili syylliseksi hammastankoa..

7.7.-17 Leemu kirjoitti:näyttäisi ettei vuoda öljyä :shock:
No nytpä näkyy vuotavan :roll: Ei liene tarpeen mainita mistä :lol:
Toistaiseksi ei tehdä asialle mitään vaan seuraillaan koska alkaa pahenemaan.

Mittarissa on nyt vajaa 203tkm. On sitä näemmä tälläkin jossain käyty, ~22tkm. tullut viime juhannuksesta lähtien.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Katsastettu huomautuksitta, 2020 seuraavan kerran.
Seisontajarru jäi jumiin, mutta palvelevan konttorin ollessa kyseessä inssi voiteli linkun auton alla ja ongelma poistui :D
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Jotain 43tkm päästelty menemään, mittarilukema 226tkm. ja rapiat päälle.
Piikkipyörät alle ja tuoretta rasvaa koneeseen.
Edessä kolisee edelleen joku.
Outo on ääni, ikäänkuin narahtaa ja kolahtaa samanaikaisesti.
Esiintyy vain kun pyöriä on käännetty ja osuu kuoppaan.
Raudalla vääntelemällä ei löytynyt mitään selkeästi väljää.
Takana näkyi ilmapussissa olevan halkeama, ei vuoda vielä mutta lie paikallaan uusia ennekuin mossahtaa :roll:
Jarrupalat ja levyt saanee uusia seuraavan öljynvaihdon yhteydessä.

Kotonurkissa ei tarvitsisi talvipyöriä vielä, mutta emäntä on parhaillaan Seinäjoella käymässä ja siellä on olosuhteet hiukan erilaiset.

Aika viatonta on meno toistaiseksi ollut.
Kuskinpuoleinen lähivalon polttimo on vaihdettu ja viimetalvena lyhennettiin vesiletkua muutamalla sentillä kun oli syönyt itseensä reiän.
Kesäpyörillä on esiintynyt pientä täristämistä +130 nopeuksissa, täytyykin muistaa kysyä onko sama vaiva talvipyörillä.
Tietää varautua kardaanijumppaan jos oire ei poistunut :roll:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Leemu kirjoitti: Aika viatonta on meno toistaiseksi ollut.

Ei paranis mainita :roll:
Mittariston kello ei siirry rariosta muuttamalla.
Kohinakeneraattorissa itsessään kello on oikein, mutta mittaristo on itsepintaisesti kesäajassa.
Avatar
Magge--
Viestit: 647
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

Leemu kirjoitti:
Leemu kirjoitti: Aika viatonta on meno toistaiseksi ollut.

Ei paranis mainita :roll:
Mittariston kello ei siirry rariosta muuttamalla.
Kohinakeneraattorissa itsessään kello on oikein, mutta mittaristo on itsepintaisesti kesäajassa.
Onko mittaristossa itsessään kellon säätöä? Joskus yhessä 211 koppasessa oli comandin gps-antenni rikki ja haki aina jonku ihme kellonajan niin siitä piti ottaa miiaristolta asetus : kellonajan synkronointi radion kanssa pois päältä. Toki tämä ei tapahtunut miittariston valikoista vaan starilla mittaristo ohjainlaitteen kehitystiedoista.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Magge-- kirjoitti: Onko mittaristossa itsessään kellon säätöä? Joskus yhessä 211 koppasessa oli comandin gps-antenni rikki ja haki aina jonku ihme kellonajan niin siitä piti ottaa miiaristolta asetus : kellonajan synkronointi radion kanssa pois päältä. Toki tämä ei tapahtunut miittariston valikoista vaan starilla mittaristo ohjainlaitteen kehitystiedoista.
Mielestäni ei saa säädettyä muualta, täytyy varmistaa vielä.
Ärräs aikanaan ei suostunut siirtämään kun oli comandista ollut johto irti.
Tähän auttoi kun palautti tehdasasetukset, Vianossa on vaan erimallinen rammari ja en äkkiä löytänyt palautustoimintoa :roll:
Avatar
Tabuli
Viestit: 605
Liittynyt: 19.2.2006 21:05
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Mulla kans vianossa kello näytti puutaheinää ku GPS antenni oli särki.
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Leemu kirjoitti: Mielestäni ei saa säädettyä muualta
Juu ei saa :(
Valikosta löytyy aika/päiväys kohta, mutta siitä ei saa muutettua kuin päivämäärää ja kellon 12/24h asetusta
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Eikö starilla saa muutettua mittariston asetuksia? Ässässä japsimankan aiheuttaman 6 tunnin heiton sai korjattua sillä, että mittaristolle väitti ettei comandi ollut enää asennettuna. Ilmestyi rattinappien takaa sen jälkeen kellon asetuksetkin näkyville, ja sai kellon aikaan riippumatta mitä mankka luuli.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2274
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

luokyio kirjoitti:Eikö starilla saa muutettua mittariston asetuksia? Ässässä japsimankan aiheuttaman 6 tunnin heiton sai korjattua sillä, että mittaristolle väitti ettei comandi ollut enää asennettuna. Ilmestyi rattinappien takaa sen jälkeen kellon asetuksetkin näkyville, ja sai kellon aikaan riippumatta mitä mankka luuli.
Varmaan saa, mutta mitähän originaali rammari mahtaa tuumata. Meneekö sen toiminta sekaisin.
Sehän tässä nyt siis isoiten hämmästyttää, että keväällä kello siirtyi ihan normaalisti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”