Tuulilasin pyyhkijät mykkänä, missä vika?
Tuulilasin pyyhkijät mykkänä, missä vika?
W211 -05 sedanin tuulilasin pyyhkijät lopetti toiminnan kesken ajamisen ja samalla loppu lasinpesunesteenkin tuleminen, onko kellään ideoita, mikä autoa riivaa?
Olen tarkastanut, että sulakkeet toimivat moitteettomasti kuskin puolen etuoven vieressä ja kuskin puolella takaluukussa. Löytyyköhän sulakkeita / releitä vielä jostain muualtakin?
Viiksen kaikki muut toiminnot (valot ja vilkut pelaa moitteettomasti).
Olen tarkastanut, että sulakkeet toimivat moitteettomasti kuskin puolen etuoven vieressä ja kuskin puolella takaluukussa. Löytyyköhän sulakkeita / releitä vielä jostain muualtakin?
Jos sopii niin lainaan tätä ketjua takalasinpyyhkijäongelmaan. Eli S211 takalasinpyyhkijä lähtee päälle kun kytkee pakkivaihteen vaikka pyyhkijät ja automatiikka olisi 0-asennossa. Pyyhkijä myös pysähtyy väärään kohtaan, välillä oikealle ja välillä vasemmalle. Ja välillä vielä siihen välille. Mikähän tuota vaivaa? Aivan kuin tieto pyyhkijäautomatiikan sammuttamisesta ei menisi takalasinpyyhkijälle. Tuulilasinpyyhkijät toimii kuitenkin kuten kuuluukin.
Tekisi (taas) mieli heittää vesilintua koko pyyhkijällä, mutta olen ajatellut että pidän auton ns "ehjänä" koska se on muuten täysin räpeltämätön ja hyvällä historialla.
Tekisi (taas) mieli heittää vesilintua koko pyyhkijällä, mutta olen ajatellut että pidän auton ns "ehjänä" koska se on muuten täysin räpeltämätön ja hyvällä historialla.
Volvo V70 Drive Ocean Race
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500
A3 1.6TDi S-Tronic
Lisäyksenä vielä sen verran että luukun saranakohtien johtosarjat on tutkittu molemmin puolin ja ne näytti päällisin puolin ehjiltä. Onkohan takalasin pyyhkijässä jokin asentotunnistin joka voisi sekoilla?
-Osku
-Osku
Volvo V70 Drive Ocean Race
A3 1.6TDi S-Tronic
A3 1.6TDi S-Tronic
Re: Tuulilasin pyyhkijät mykkänä, missä vika?
Tämä lienee ratkennut? Mistä vika löytyi? Minulla sama vika W209:ssä. Oliko vika monitoimikatkaisijassa?Stara kirjoitti:W211 -05 sedanin tuulilasin pyyhkijät lopetti toiminnan kesken ajamisen ja samalla loppu lasinpesunesteenkin tuleminen, onko kellään ideoita, mikä autoa riivaa?