dealer kirjoitti:Olisihan se kuitenkin automaattisena parhaimmillaan, ASD. Vaikka lisäksi sitten nappiohjaus jos haluaa...
Onko sinulla virtapiirikaavioita ASD:lle jotta näkisi mitä kaikkea tarvitaan ?
kaatoluukun mekanismit
Ehjät saranat, myisitkö ? Voisi olla tarvetta.
Miten sopii varmarin takanavat setaniin, eroa on tiettävästi laakereissa ainakin? Onkos vetarinboori sama?
Sama on.
En tuota automatiikkaa oikein tarvi mihinkään kun on tähänkin asti pärjännyt yksipyörävetoisella autolla - lukko vaan niitä tilanteita varten kun ei yksi vetävä pyörä saa autoa liikkumaan. Ajatus oli nimenomaan pitää sähköjen määrä minimissä ja tähän sopii aivan hyvin lukon käyttö vapautuvalla painonapilla joka vielä pikkuisen piilossa väärinkäytön estämiseksi.

Katselin aikani noita kaavioita ja tuon purkuauton johtomakkaroita + antureita. Totesin että en ajoautoon tuommoista pakettia haitoiksi halua.
Kattoluukun saranat tulee omaan käyttöön ainakin osaksi, varmarissa toimii kaikki mutta sedanissa ei luukku tilttaa ylös. Täytyy koittaa jossain välissä entrata kahdesta yksi.
Takakelkan otan tuosta kokonaisena irti ja vaihdan kokonaisena paikalleen, mahdollisesti vaihdan puslat ja hiekkapuhaltelen + maalailen samalla. Tasonsäätöä ja sen tarvetta vielä tuumailen, helppohan tuo olisi laittaa kun putket ja kaikki on valmiina. Eikä tule yhtään sähköjohtoa sen takia lisää.

Iskareille menevät putket täytyisi toki uusia kun ovat niin pahan näköiset.