Näin talvella muistelee w163 ominaisuuksia mielellään. Kotikupungissa suolaaminen on ollut kiellettyjen listalla yli 15 vuotta ja se merkkaa, että risteykset ovat todella liukkaita. Auraamisessa jätetään nykyisin ilmeisesti tarkoituksella monta senttiä tavaraa tiehen, joka muuttuu kiivaammaassa liikenteessä jääksi todella nopeasti. Jo pelkkä aurausvallie ylittäminen risteyksissä on monelle kinnerille ns "asiaa". Matalien etuspoilerien korjaus lienee kannattavaa liiketoimintaa.
Muistanpa hyvin yhden kevään, kun ensimmäisenä aurinkoisena päivänä kotikadulle jätetty patja alkoi pehmetä. Rouva soitteli, että naapurit menevät töihin hinausautolla, sano tullessasi taksille, että jättää iasomman adun varteen. Sinäkin päivänä möllillä pääsi, tosin vaivoin, omin avuin liikkeelle.
City-maasturi on vähemmän turha kuin huippunopeus, joka on yli 140 km/h, joka on täysin tarpeeton ja kallis ominaisuus. Järkevän huippunopeuden autoon kaikki käy halvempana ja pienempänä kuin 200 km/h kulkevaan autoon. Kulutuksesta puhumattakaan. Siinä city-maasturin litra sinne tai tänne on täysin merkityksetän asia.
Citymaasturikuumetta pukkaa...
Onneksi sitä asuu keskellä ei mitään sellaisen yksityistien päässä, jonka auraus on joskus päivän-pari myöhässä. Koskaan ei ole ollut ongelmia päästä tien päälle tavallisella matalalla kaksivetoisella autolla. Välillä ollut nelikoita, lähinnä niiden hauskuus tuntuu tulevan arkiajossa siitä jos sattuu pysähtymään jäiseen ylämäkeen. Siihen ei toki kaksivetoinen kykene.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Onhan tuota tullut asuttua vuosia Helsigissä ja 4 muussa kaupungissa tässä pohjoisessa maassamme ja tietenkin erilaisissa kohteissa maaseudulla. Ikinä ei ole vielä nelivetoa tarvinnut tieolosuhteissa kuin erikoistapauksissa. Näitä on vuodessa ehkä 2-3. Näistä esimerkkinä just nuo muutamat rospuuttopäivät ja liukkaaseen mäkeen parkkeeraus ja nämäkin voi välttää jos vähän aivoja käyttää. Eli hyvinkin vaikeaa perustella miksi ostaa cittari ja maksaa käyttökuluja tuplat Lisäksi lähes kaikki ovat ihan hirveitä ajaa ja lähinnä vaarallisia Haldeksiensa takia(jos vähänkin yrittää vetää kaasulla). Ensin puskee ja sitten yliohjaa jollakin arvontaviiveellä. Ainoa poikkeus tähän lähinnä bmw:n kotterot.
Maasturit on sitten eri asia. Niillä voi jo jotain vetää ja kestää ryskää ihan työhommiakin.
Maasturit on sitten eri asia. Niillä voi jo jotain vetää ja kestää ryskää ihan työhommiakin.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Ei sitte yhtään vaikeaa: jos haluaa semmosen niin ostaa pois.cmeli kirjoitti: Eli hyvinkin vaikeaa perustella miksi ostaa cittari ja maksaa käyttökuluja tuplat .
Eihän sitä oikeasti tarvi monivetoa mutta on se semmonen kiva-olla-olemassa kampe.
Joo ei meiläkhään ole ennää ko yks
No Merc at the moment
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: 13.12.2010 16:14