No nyt kun pakkaset ovat tulleet, mersukin sen huomasi. Ongelma on että automaatilla ajaessa 5>4, siis alaspäin vaihtaessa nykäisee aika kovasti. Sama homma vaikka vaihtaa vaihtonappuloilla.
Kun lämpenee hiukan, ominaisuus puuttuu kokonaan ja vaihtaa tosi hyvin sekä ylös että alas.
Käytin huollossa A "paikallisella veholla" Samalla sanoin viasta, nollasivat adapatiot ja oisko ollut uudellenopetus... mutta vika kuitenkin jäi. Lootassa ja moottorissa viimeisimmät softat. Öljyt on vaihdettu ohjelman mukaisesti ja vieläpä merkkiliikkeessä. Ajanko ja odottelen pakkasten loppumista vai oisko jotain jota voisi tehdä, siis muutakin kuin vaihtaa auto.
-H
W212 4-matic 350 7- vaihteinen automaatti nykäisee kylmänä
W212 4-matic 350 7- vaihteinen automaatti nykäisee kylmänä
paha saa palkkansa, mutta hyvä joutuu puille paljaille.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: W212 4-matic 350 7- vaihteinen automaatti nykäisee kylmä
57pannu kirjoitti:No nyt kun pakkaset ovat tulleet, mersukin sen huomasi. Ongelma on että automaatilla ajaessa 5>4, siis alaspäin vaihtaessa nykäisee aika kovasti. Sama homma vaikka vaihtaa vaihtonappuloilla.
Kun lämpenee hiukan, ominaisuus puuttuu kokonaan ja vaihtaa tosi hyvin sekä ylös että alas.
Käytin huollossa A "paikallisella veholla" Samalla sanoin viasta, nollasivat adapatiot ja oisko ollut uudellenopetus... mutta vika kuitenkin jäi. Lootassa ja moottorissa viimeisimmät softat. Öljyt on vaihdettu ohjelman mukaisesti ja vieläpä merkkiliikkeessä. Ajanko ja odottelen pakkasten loppumista vai oisko jotain jota voisi tehdä, siis muutakin kuin vaihtaa auto.
-H
Alkuun öljyn tason tarkistus,
laatikon, turbin opetus kaikilla lämpötila alueilla
Pelkällä nollauksella ei 7v laatikosta tule kuin huonompi samoin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
[/quote]
Alkuun öljyn tason tarkistus,
laatikon, turbin opetus kaikilla lämpötila alueilla
Pelkällä nollauksella ei 7v laatikosta tule kuin huonompi samoin[/quote]
No niin se tuntuikin että huonommaksi meni. Pitää alkaa kaivelemaan miten öljynpinta tarkistetaan ja mitä öljyä ja miten lisätään, jos on tarvis lisätä.
Huonosti löytyy 722.966 mittatikkua, kaikki on 5 vaihteisen tikkuja. Onko sama tikku?
Kiitos vastauksesta.
-H
Alkuun öljyn tason tarkistus,
laatikon, turbin opetus kaikilla lämpötila alueilla
Pelkällä nollauksella ei 7v laatikosta tule kuin huonompi samoin[/quote]
No niin se tuntuikin että huonommaksi meni. Pitää alkaa kaivelemaan miten öljynpinta tarkistetaan ja mitä öljyä ja miten lisätään, jos on tarvis lisätä.
Huonosti löytyy 722.966 mittatikkua, kaikki on 5 vaihteisen tikkuja. Onko sama tikku?
Kiitos vastauksesta.
-H
paha saa palkkansa, mutta hyvä joutuu puille paljaille.
7-vaihteiseen ainoa tikku on auton sisällä ja siitä valitaan vaihteet.
Eli öljymäärä tarkastetaan öljypohjasta oikean (olikohan 43) lämpöisenä. Tyhjennysproppu auki ja lämmöt oikeaan
Eli öljymäärä tarkastetaan öljypohjasta oikean (olikohan 43) lämpöisenä. Tyhjennysproppu auki ja lämmöt oikeaan
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Juu ei 7 vaihteisessa oo tikkua. Voi tehä silleen että lämmittelee askin 40 asteiseksi, lisää sinne vaikka litran öljyä ja 45 asteisena valuttelee propusta niin kauan että tulee vain pieni noro enään ja sitten lyö propun kiinni. Sit on öljypintakin kunnossa. Jollei sillä tule kuntoon niin sit pitää vaihtaa se solenoidi hydrauliikkayksikköön joka vaihtaa tuon 4-5 vaihteen.
Olettaen et adaptiot on tehty ihan ajamalla.
Olettaen et adaptiot on tehty ihan ajamalla.