Apuva....
Antakaapa vinkkiä mistä ruveta etsimään vikaa.
290 TD savuttaa niin perkeleesti ( öljy palaa ).
Ja nyt ei ole mistään voimasavuista kyse.
Auto käy ja kukkuu ihan hyvin. eli ei mitään ylimääräisiä ääniä , tai sitten kuulossani on vikaa.
Savutus ei johdu turbosta sillä se on kunnossa, joten mistäpä alan etsiä vikaa?
1,5 vuotta meni Väyrysen kanssa ihan mukavasti ilman ongelmia,
mutta nyt se alkoi temppuilemaan.
Teenkö koneesta verkonpainon ja työnnän samalla koko Väyrysen järveen. Ja palaan takaisin 80-90 luvun taitteen Mersuihin.
290 TD savustaa
- HÄRSKI
- Yleismies
- Viestit: 190
- Liittynyt: 21.10.2005 9:40
- Paikkakunta: Bionmäki, Vuoksenniska Las Vegas
290 TD savustaa
TÄSSÄ HALPAA MAINOSTILAA MYYTÄVÄNÄ.
Vuoden 1998 290 td farmariväyrysellä kuljetan itseäni.
Vuoden 1998 290 td farmariväyrysellä kuljetan itseäni.
Sauhuttaa sinistä siis?
Suuttimet / Ruiskutuksen ajoitus keturallaan kenties?
Diisselissä kun ei kauhean hyvin näy tuo öljyn palaminen (niinkuin sytkärikoneissa)...
Suuttimet / Ruiskutuksen ajoitus keturallaan kenties?
Diisselissä kun ei kauhean hyvin näy tuo öljyn palaminen (niinkuin sytkärikoneissa)...
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Re: 290 TD savustaa
Moottoriöljy vai dieselöljyHÄRSKI kirjoitti: 290 TD savuttaa niin perkeleesti ( öljy palaa ).
Eli auto siis syö ilmeisesti moottoriöljyä ihan reilusti?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kurkkaapppa vielä siihen ahtoputkeen joka menee imusarjaan siitä koneen yli.
On kiinni lemmareilla eli helppo irroittaa ja pikkusen jos on öljynokee sisäpinnassa niin siellä turbon puolella on tosiaan asiat kunnossa ja syy löytyy sieltä kannen vaiheilta - jos on kyse moottoriöljyn hävikistä
Jos on liki sikana öljynen niin mielestäni kaatuu sitten turbon puolelle se öljynkulutuksen alkulähde.
On kiinni lemmareilla eli helppo irroittaa ja pikkusen jos on öljynokee sisäpinnassa niin siellä turbon puolella on tosiaan asiat kunnossa ja syy löytyy sieltä kannen vaiheilta - jos on kyse moottoriöljyn hävikistä
Jos on liki sikana öljynen niin mielestäni kaatuu sitten turbon puolelle se öljynkulutuksen alkulähde.
. . .