Parametriohjaus
Venttiilin saa vaihdettua kohtuudella hammastangon kylkeen, katso että on johdot kiinni siinä ettei olisi niin helppo vika.
Johdotus menee etu-samin alle jossa on liitin, yhdessä 211ssa oli se hapettunut jonka vuoksi parametriohjaus ei toiminut. Johtojen väriä en tietenkään muista mutta helpostihan sinä ne wissistä saat.
Erinomainen varuste, kannattaa laittaa kuntoon... on NIIN paljon parempi ohjaus että huh huh. Kuten olet huomannutkin jo.
Johdotus menee etu-samin alle jossa on liitin, yhdessä 211ssa oli se hapettunut jonka vuoksi parametriohjaus ei toiminut. Johtojen väriä en tietenkään muista mutta helpostihan sinä ne wissistä saat.
Erinomainen varuste, kannattaa laittaa kuntoon... on NIIN paljon parempi ohjaus että huh huh. Kuten olet huomannutkin jo.
wiimax.fi
Hyvä, että selvisi. Saako sen testerillä pois päältä ja sitten omin käsin testataan vaikutus vai miten se sen testaa? Toki sähköpiirin se pystyy tarkistamaan mutta tietääkö se mitekään hydrauliikan toiminnasta.
Jos tuo on rikki, niin ratti on tosi jäykän oloinen. Tuntuisi, niin kuin ei oisi tehostusta ollenkaan. XUX:in exässä oli liitin rikki ja siksi toimimaton.
Toimiessaanhan se on huomaamaton. Jossain pelissä tehostus jotenkin hyökkää päälle, kun on pieni vauhti ja rattia pyörittää isommin. 124:n jälkeen tuntui hyvältä tosin kuin väyrysen ratti joka ei palauta yms.
t.
Risto
Jos tuo on rikki, niin ratti on tosi jäykän oloinen. Tuntuisi, niin kuin ei oisi tehostusta ollenkaan. XUX:in exässä oli liitin rikki ja siksi toimimaton.
Toimiessaanhan se on huomaamaton. Jossain pelissä tehostus jotenkin hyökkää päälle, kun on pieni vauhti ja rattia pyörittää isommin. 124:n jälkeen tuntui hyvältä tosin kuin väyrysen ratti joka ei palauta yms.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
No jopas on piilotettu, näin amatöörinä löytyy mielenkiintoisia juttuja myös kun menee asiakkasvalitusten/vianetsinnän kautta tonkimaan juttuja...
Omassa W220:ssa on myös mielestäni pirusti herkempi ohjaus kun mitä W211:ssä oli. Nuohan ovat totaalisen erilaiset alustat että sinänsä eroa varmasti tulee, mutta ässän ohjaus tuntuu välillä jopa liian herkältä... vois tietty pistää läskikumia alle
Omassa W220:ssa on myös mielestäni pirusti herkempi ohjaus kun mitä W211:ssä oli. Nuohan ovat totaalisen erilaiset alustat että sinänsä eroa varmasti tulee, mutta ässän ohjaus tuntuu välillä jopa liian herkältä... vois tietty pistää läskikumia alle
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Re: Parametriohjaus
Onkohan joku konsti keventää 211:n ohjausta, vai onko sellainen raskaan oloinen yleensäkin. Tietokoneellako muuteltavissa herkkyyttä, vai simpukan kyljessäkö joku säätöruuvi, tms ? Ohutta öljyäkö sisään ?
Tuntuu vaan aina Ässällä ajon jälkeen mahdottoman raskaanoloiselle. Tottuu kylläkin muutamassa päivässä, mutta olis varmaan kivempi ajeltava jos olis kepeämpi.
Täällä noita vikavaihtoehtojakin, mitä usutetaan tarkastamaan (hepreaa vaan minulle äkkisestään koko samit parametreineen).
Vikadiagnooseissa ei kyllä ole herjannut mitään. Onko siis vaan sen oloinen alunperinkin.
Tuntuu vaan aina Ässällä ajon jälkeen mahdottoman raskaanoloiselle. Tottuu kylläkin muutamassa päivässä, mutta olis varmaan kivempi ajeltava jos olis kepeämpi.
Täällä noita vikavaihtoehtojakin, mitä usutetaan tarkastamaan (hepreaa vaan minulle äkkisestään koko samit parametreineen).
Vikadiagnooseissa ei kyllä ole herjannut mitään. Onko siis vaan sen oloinen alunperinkin.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Re: Parametriohjaus
Kyllä se jäykkä on. Meillä toisessa parametriohjaus ja se on mukava, sitten kun toisella lähtee niin kovin tahmea...
wiimax.fi