Tervehys näin kolmen vuoden syrjähypyn jälkeen!
Ei ennään tavallinen varmari riisseli passatti jaksanu enää kiinnostaa joten päätin olla hurja ja siirtyä takaisin mersuihin.
Satakaksnelosia ollu aikasemmin sekä yks väykkä kävi vähä aikaa mutta nyt päätin kokeilla kaikista haukuista huolimatta w211 koppasta 200cdi:tä vuodelta 2005
Kilometrejä mittarissa 490tkm, vehon leimoja ekat sataset ja sen jälkeen kahen muun virman leimoja ja yksityisen mersuharrastajan tekemiä huoltoja. Automaatti, vinyylinahkamikälie sisusta joka ei enää parhaassa iskussa mutta kelpaa minulle.
Pari kuvaa jos onnistun puhelimella lisäämään[/img]
Paluu mersuun
Paluu mersuun
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Miten näissä onnistuu madallus? Pelkät madallusjouset vai pitääkö jotain alustanosia vaihella? Tarkotus siis vähän vaan puottaa ku on vissii joku taksin ja rattorin sekotus tuo alusta
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967