Rosemary's Baby-Benz

Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Nyt ristiä seinään, Tampereella kävin kääntymässä eikä pienintäkään nikottelua koko reissulla. Mitä nyt hydraulipumppu pitelee suht rumaa mekkalaa, mutta eiköhän ajella vaan niin kauan kun se pirulainen pyörii...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Pientä updeittiä taannoisen kansipokan osalta; eiköhän tuo ohjurien vaihto hintansa haukkune öljysäästöjen muodossa. Aiemmin meni kolmatta litraa tonnille, nyt ei tunnu pinta tikussa laskevan ollenkaan. :shock:

Mutta sitten asiaan. Kuskin puolen takaratas tuli käytettyä lattialla takapöntön paikkuun takia ja bongasinpa siinä samalla osasyyn roikkuvaan persaukseen. Joko arvasit? Justiinsa niin, jousi poikki. No nehän piti vaihtaa sillon viime kesänä heti ensi töiksi, mutta sitten ilmeni näitä muita askareita ja homma jotenkin jäi. Saa nähdä huomaako leimasetä noita, kun keskiviikko-torstai -akselilla tätä konttorilla käytän, mutta oli miten oli, nyt hoidetaan ryhti kuntoon.

Ja tähän pyytäisin jälleen johdatustanne, hyvät herrat. Jos valmista reseptiä sopivan ajokorkeuden tuottavista vietereistä löytyy, niin nyt olis käyttöö. Tällä hetkellä on matkaa navasta kaareen ~315 mm kakkosen kumeilla, edessä vastaavasti ~360 mm. Etupään kumeista ei nyt tähän hätään löydy tietoa, mutta joka tapauksessa rahtusen matalampi joutaisi olla, eli sanotaanko että kolmisen senttiä korotusta perään olis oikeella tontilla. Siis kaarimitaksi ungefähr 345 mm. Kysymys näin ollen kuuluu "mitä laitetaan?" Jos ei valmista ratkaisua löydy, niin arvataan sitten, mutta yritetään nyt tätä kautta enste.

Tulen sitten todennäkösesti huomenissa kyselemään mistä mahtanee kivestää, kun ei tätä saa piästötestistä lävitte. :toks:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Teddy kirjoitti:Tulen sitten todennäkösesti huomenissa kyselemään mistä mahtanee kivestää, kun ei tätä saa piästötestistä lävitte. :toks:
Ei uskois, jos ei omin silmin näkis; kyllä se vaan läpi meni heittämällä. Käytetään sitten viikonlopun jälkeen konttorilla, kerran sitä leimaa olikin tiistaihin asti.

Noiden jousien kanssa jäi taas tutkiminen ennen näppäimistön hutkimista. Muistelin, että niitä vaihtoehtoja oli enemmänkin ja että motonetti tarjoili jotain Lesjööforssin madallusresoreita, mutta ei näköjään. Sitä paitsi tuolta romukasoista löysin ehjän parin käytettyjä, eli eiköpähän niillä aloitella kokeilut...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Syynissä käyty, kässäristä puuttuu teho ja ulommat raidetangonpäät väljät. Kuskin puolelle menee koko tanko, kun on säätö jumissa ja enköhän laita saman tien hantin puolellekin kokonaan uuden; samalla apusimpukkaan uudet hilut. Nyt vaan tarttis päättää mitä sinne laitetaan. Olisko pihi ja ottais Nimarkilta halvat, löytyy vaikka mitä merkkiä, Moog, Ruville, Delphi, Swag... vai ottaisko KL:n kautta Lemförderit :tuumaus: Millään ei kehtais paskaa kyllä laittaa.

Takajouset on vielä suunnitteluasteella, jos vaikka kässäriä näprätessä vaihtuisivat.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Sitten hävis pyyhkijä ja pesuri. Onneks ei oo yhtään soppanen keli...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No niin, se on sitten tämäkin pommi leimattu. Raidetangoiksi meni molemmin puolin uudet Lemförderit ja kässäri hoitui uusilla kengillä.

Teddy kirjoitti:Sitten hävis pyyhkijä ja pesuri. Onneks ei oo yhtään soppanen keli...
Tämä taas ratkesi tavalliseen tapaan sulaketta pyörittelemällä. Melkein joutais vaihtaa kaikki uusiin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Keskuslukko pakana hellitti toimimasta. Poltti sulakkeen ja uudella propulla pumppupaketti vaan nytkähtelee, kun avainta veivaa. Ei ime, ei puhalla. Kotelo ainakin täynnä hiilipölyä, mutta luulis hiiliä olevan jälellä vielä, kerta moottori yrittää pyörittää ja oli pirun kuuma. Olisko tuo sitten pumppu leiponnu kiinni. 124 800 03 48, ehjää saa tyrkyttää (halvalla). :wink:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Teddy kirjoitti:No niin, se on sitten tämäkin pommi leimattu. Raidetangoiksi meni molemmin puolin uudet Lemförderit ja kässäri hoitui uusilla kengillä.

Teddy kirjoitti:Sitten hävis pyyhkijä ja pesuri. Onneks ei oo yhtään soppanen keli...
Tämä taas ratkesi tavalliseen tapaan sulaketta pyörittelemällä. Melkein joutais vaihtaa kaikki uusiin.
Tähän jos muihinkin;

Kannattaa käyttää se minuutti ekstraa sulakkeen palaessa tai hapettuessa, että ei vain uusi sitä pötköä sinne, vaan vaihtaa uudesta muovirunkoisesta pelkän langan vanhaan keraamiseen.

Ja romiksella poimii kaikki vanhat posliiniset kanssa taskuun.

Jaa miksi laittaa posliinia? Koska niinkin voi tehdä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Easy Rider kirjoitti:Jaa miksi laittaa posliinia? Koska niinkin voi tehdä.
Kyllä kaikkein mieluiten aina posliinia laitan :lol: , vaan kun tässä on kaikki palaneet olleet muovirunkoisia jo ennestään.

Tuo keskuslukon vaiva se ratkesi helposti, kun malttoi pumpun kantta avata: sanoisinko odottamaton löytö, roottori neljässä osassa. Taidanpa rustata ostoilmoituksen.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Posliinia laitetaan koska muovinen tuntuu jo sormissa keinotekoiselta. :ope:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Se perkele hukkaa nestettä...

Oliko sitä jotain UV-valossa näkyvää vuodonilmaisulientä ja tietääkö joku mistä sitä saa?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Jaa, siitä on jo parisen kuunkiertoa, kun tuon nesteen hukkaamisen äkkäsin. Kai se on kohta mattoja raoteltava; nyt on parina päivänä byroolta lähtiessä ollut aavistuksenomaisesti trooppinen tunnelma päivän auringonpaisteessa seisseessä Tenavassa ja kosteampina päivinä vetää lasit poikkeuksellisen herkästi tukkoon. Mitään makeita huuruja ei kyllä sisällä leijaile.

Tuota UV -väriainetta ei ihan pilkkahintaan näytä ainakaan kooklen perusteella Suomen maasta saavan, ebaystä tietysti ja saattaahan se olla, ettei paljon maksa vaikka pajalla laitattaa. Mutta. Toimiskohan tuo:

http://www.omegaowners.com/forum/index. ... c=104692.0 :tuumaus:

Korostuskyniä on... ööö... saatavilla edullisesti :whistle:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
niitty
Viestit: 19
Liittynyt: 29.12.2010 21:24

Viesti Kirjoittaja niitty »

Lämppärin kennon ja siihen tulevien putkien liitokset ovat yksi mahdollisuus tuollaiseen pieneen vuotoon. Jos vuotaa siitä, niin kannattaa tehdä jotain ennen kuin putkien kiinnitysruuvit ovat ruosteessa. Itsellä vuotaa kuskin puolelta ja laipan ruuvi katkesi heti kättelyssä :ttu:. Siellä on takana mutteri, johon pääsee käsiksi vasta, kun kenno on pöydällä. Rattoisaa ajanvietettä siis tiedossa...
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Jaa joo, tarttis varmaan siihenkin vuotoon paneutua hiljalleen. Mää oon vaan syöttäny menemään silloin tällöin lorauksen nestettä lisäillen.

Jos sitä vaikka samalla kun suuttimet vaihtaa. Niin tai sitten ei :lol:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No vot, sano ryssä. Tässä on viime aikoina ollut peräytysvaihteen toiminnassa selvää tahmeutta havaittavissa; vähän tuntuu niinko kässäri päällä pakittais ja kun tuuppaa askin vapaalle, alkaa kosla taas rullaamaan kevyesti. Eteenpäin vievillä pykälillä ei tähän asti mitään kipuja, mutta annas olla hei; eilisiltana tuli suoritettua n. 0,3 Mm mars mars -tahtinen moottorimarssi yhdellä istumalla ja tänä aamuna pihasta lähtiessä äänteli loora rutisten ja ulvoen. Kevyttä ulinaa riitti muutaman ensimmäisen kilometrin verran ja sen jälkeen vaikeni, mutta jotain pientä väljää saattaa tuntua vedon ja moottorijarrun välillä.

Elikkästä tiedustellaan nyt jo ennakkoon vihjeitä vaihtolaatikon löytämiseen. Onko välityksiltään 2.6 tenavaan yksilöllinen, vai löytyykö sama låda kaikkien M103 koneiden perästä, tai muuta mitä?

Edit: Niin automaatti siis luonnollisesti kyseessä ja öljyt tsekkasin jo, sitä oli ehkä hiukan ylimääräistäkin ja puhtaan näköistä edelleen. Eli ilmeisesti jäähdytysneste ei laatikkoon häviä kuitenkaan.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No eipä sitten loota jatkanut meluamistaan, kait sillä oli maanantai...

Nyt on kuitenkin suuttimet vaihdettu uusiin ja kyllähän tuo tasapaksummin toimii, satunnaisia laiskuuskohtauksia ei ole enää esiintynyt ja syttyy puolilämpimänä paremmin. Ei nyt ihan viimosen päälle käy vieläkään, mutta määräjakajan perussäätö taitaa olla aika poskellaan.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Tällä päivämäärällä persöljyt vaihdettu ja vetoniveliin lotrattu öljyä. Jos vaikka tuo lämä tiskissä neljän ja viiden kympin välillä esiintyvä jytinä asettuis. Saattaahan se olla kardaanin kannatinkumikin, vaikka ehjältä näyttääkin ja on osapuilleen vuoden vanha.

Samaan vetoon jälestin nestevuotoja lämppärin suunnalta. Ei mitään merkkiä kosteudesta mattojen alla, pari tummanvihreetä pisaranalkua kennon kotelossa hantin puolella vesiputken alapuolella, mutta tuntuu enempi öljyltä/rasvalta eikä oikein maistu glykolilta. Pitäis siitä enemmän jälkiä jäädä, jos tuota kautta useempi litra olis hävinny. :tuumaus:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Kukkuluuruu, terveisiä Motonjetistä :fu:

Kuva

Tuon autoilijan pilailupuodin suomalaisen version halvin Hardy ei näköjään kauaa viihdy ainakaan M103:n jatkeena. Sehän olikin tähän liian ohut. Ai, että miksikö piti mennä tuo sinne laittamaan? Voit kysyä sitä vaikka S. Vileeniltä. Ja onhan se huomattavasti mielekkäämpää tehdä samoja asioita moneen kertaan; loppuu harrastaminen lyhyeen, jos kerralla valmista tekee. :wink:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Tutun näköistä tuubaa.

Saman kiveliään, juurakkoisen polun kulkeneena.. Ei sitä pilailupuodin Mapcoa, vaan Lemförder. Joskus kaavailin kulmakarvan takana alumiinista lastuten reikäkiekkoa sopevilla kummipuslilla. Sekö se on nottei jo nappula ota ja kestä, sano. :D

Pakki jos rikuneeraa, niin sen rojut on vissiinni heti turbaanin takana nätisti käsillä, muuta loota enämpi särkemätä. "Pakkimännän tappi" toisinaan pärähtää. Juuri muuta en muista sen vian olemuksesta, enkä syistä tai seuraamuksista. Pakkasilla peruutus taisi olla kylmiltään myrkkyä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Seppo
Viestit: 518
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Minä kans kerran Mapcoa Ässän perään asentelemaan, oli aika tiukkaa saada viimeiset pultit kiinni kun tuntui ettei reiätkään olleet enää ihan kohdallaan...noin 40 km/h pystyi ajamaan, sitten alkoi semmoinen tärinä että posketkin tutisi kuskilla.

On siellä sentään joskus hyvänmerkkisiäkin osia, mutta tarkkana saa olla.
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No tämä oli Topran ja tieshän tuon jo laittaessaan, että ei voi kestää. Mutta reilu vuos ja joku 15 tonttua tuolla mentiin. Saas nähdä jos se satunnaisesti konetienopeuksissa esiintyvä vapina häviäis nyt samalla.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Teddy kirjoitti:Saas nähdä jos se satunnaisesti konetienopeuksissa esiintyvä vapina häviäis nyt samalla.
No such luck. Mikä lie haamuvika välillä rattiin täristää reippaan satasen vauhdeissa. Ja toisinaan taas menee niin ettei mitään. Samaa teki talvipyörilläkin, jos ei nyt muisti pahemmin petä.

Anywho, nyt on alkanut ajossa tuntumaan jotain epämääräistä jurinaa. Vois toki olla takapyörän laakeri ja niitä täytyykin kuulostella tarkemmin, mutta laatikon tukikumi on ainakin vaihtokunnossa. Mitenköhän noi mouttorin kumit, onko antaa jotain mittaa, tai muuta mistä vois päätellä mokomien kuntoa; öljypohjan ja poikkipalkin välinen rako tai vastaavaa, ei kehtais pilanpäiten niitä vaihtaa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Jostain jäänyt mieleen että 13mm pitäs olla väliä kumin rungon ja korin välissä :?:

Saatan olla väärässäkin, mutta jos tuon pienempi niin tod näk on paskana se kumi.
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Sakari kirjoitti:Jostain jäänyt mieleen että 13mm pitäs olla väliä kumin rungon ja korin välissä :?:

Saatan olla väärässäkin, mutta jos tuon pienempi niin tod näk on paskana se kumi.
Ottiatuota, kasimillisen pultin kantaa rakotulkkina käyttäen totesin, jotta sen yläosan helman ja koripellin väli oli molemmilla puolilla hyvinniin tarkkaan 13 mm. Eli ensinnäkin lienet aivan oikeassa ja siks toisekseen tässä vehkeessä taitaa olla kumit kunnossa. Iskarien yläpäät onkin sitten ihan viittä vaille kahdessa osassa molemmin puolin, ne kanssa ostoslistalle.

Pränikän kaasupolkimen sain tänään näperrettyä paikoilleen; siinä samalla säädin vaijerin sekä vivuston kunnolla ja tulipahan taas vetoja lisää. Hiukan oli nääs säädöt silimällään eikä luukku päässyt kunnolla levälleen. Ilosesti palaa kumi jarrua vasten. :firing: Totuuden nimissä on myönnettävä, että noilla 2004 paistetuilla Dunlopeilla saattaa olla osuutensa asiassa, mutta ihan savut irtos ja kaikki, uskokaa pois. :pappa:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Teddy kirjoitti:Nyt on kuitenkin suuttimet vaihdettu uusiin ja kyllähän tuo tasapaksummin toimii, satunnaisia laiskuuskohtauksia ei ole enää esiintynyt ja syttyy puolilämpimänä paremmin. Ei nyt ihan viimosen päälle käy vieläkään, mutta määräjakajan perussäätö taitaa olla aika poskellaan.
Väärä havainto. Toisinaan on meno kohtalaisen nihkeää alle 3000 kierroksen, esimerkiks eilen. Tänään taas sitten on ollut hyvä päivä Tenavalla; ei täristele ja sysää riuskasti heti tyhjäkäynniltä. On se vaan jumalainen auto toimiessaan, ei voi tästä paljon kulkuneuvo parantua. Kun vaan pelais jatkuvasti, eikä joka toinen torstai. Kai se on taas viriteltävä piuhoja ja silmiteltävä josko tuuppaa vikakoodia ajossa.

Niin ja tosissaan, määräjakajaa tuli ronkittua joku aika takaperin; perussäädön pitäis olla tontillaan
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Teddy kirjoitti:On se vaan jumalainen auto toimiessaan, ei voi tästä paljon kulkuneuvo parantua.
Voi kuule, voi se, nuissakin kuorissa. :idea: M104 HFM 320 kone oli vaihtomoottorina heti parempi, vaikka omasikin omat kujeensa. 60hv lisää, 90Nm lisää ja noin tonnia alempana käppyrät. Kulutuksen kärsimättä. :D

Mekaanisesti ns. "Bolt on" swappi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Easy Rider kirjoitti:
Teddy kirjoitti:On se vaan jumalainen auto toimiessaan, ei voi tästä paljon kulkuneuvo parantua.
Voi kuule, voi se, nuissakin kuorissa. :idea: M104 HFM 320 kone oli vaihtomoottorina heti parempi, vaikka omasikin omat kujeensa. 60hv lisää, 90Nm lisää ja noin tonnia alempana käppyrät. Kulutuksen kärsimättä. :D

Mekaanisesti ns. "Bolt on" swappi.
En mie eppäile. Vaan kun ei näitä tuolla koneella mistään saa ostaa, ite joutuu tekemään ja se ei edusta realismia. Tässä vehkeessä on vaan helevetin hyvä kompromissi; vakaa menijä toimivalla alustalla, kulku riittää arkipäiväiseen kehonsiirtoon ja mahtuu vielä budjettiin. Harvemmin tehoja on tarpeeksi eikä koskaan liikaa, mutta tähänkin kun kolmekakkosen heittää keulille, siinä alkaa äkkiä löytyä taasen uusia sulakkeita. Juu, James Mayn kielikuva osuu meikämanneen myös: "Lumps of lead yoked to an incompetent oaf" :lol: Lyijyjalkasyndrooma :wink:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Barokkia alle. 8)

Kuva

Etuvakaajan päätypuslat tuli vaihdeltua tuossa joku aika takaperin ja silläpä sai etupään viimeisetkin lotinat pois. Takana joku paikka päräjää aina kun takakumi sutii, jos vähänkään pomputtaa; toivottavasti ei perästä kuulu. :roll: Tai vetarista...

Laatikon tukikumi tuli tilattua marmoritiskiltä ja kiukaan öljykorkki kans, mokoma kun venakoppaa sotkee. Nahkahousuilta olis vihdoin ja viimein uudet takaresorit tulossa; viiskymppiä pari Sachsin fjädereistä, en pidä pahana. Viimeistään keväällä on tästä kyllä otettava takakelkka alas ja sille puhallus, maalaus, massaus; sen verran alkaa olla väriä pinnassa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 759
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

FUCK!

Kuva

Ei sitten voinu kivi, nasta, mikä lieneekään tohon vasurin puoleiseen tarvikelasiin osua, ei. Piti perkele siihen Boschilaiseen reikä puhkasta... :roll:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Saiskohan tuota paikattua samalla sarjalla jolla tuulilaseja paikkaillaan...?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”