Tulee hieno auto. Laitahan hyvin kuvia jokapuolelta kun valmistuu.
Iston W123 300D kunnostus projekti
- Easy Rider
- hupimestari
Kiitoksia
Kyllä sen leimaamisen pitäisi ongelmitta sujua, pitää olla alustan vertaamis todistus, kun vertailu moottorina käytän 280e moottoria. Myös tarvitaan vaihdettavan moottorin paino, alkuperäisen moottorin paino ja lisäksi myös 280en moottori teho jotta voin ottaa sen mukaan tehoja tuosta uudesta moottorista,185hp+20% . Prosentteja tulee varmaan semmoset 20%?

KL-varaosat kirjotti mulle alustan vertaamistodistuksen ja löysi nuo painot jostain. En tiedä mistä mutta kelpasi ainakin katsastus inssille. Om617 233kg ja om606 214kg. Netistä itse hankittu materiaali ei kelpaa vaan se täytyy olla esim mbn valtuutetun korjaamon tms varaosaliikkeen allekirjoitettu lappu. Ennenhän itse tulostettu lappu kelpasi muttei enään kun trafi on muuttanut määräyksiä. 

Tuli muuten mieleen kun katsoin noita kuvia, että laitoitko takana sen pohjaanlyöntikumin kiinnityspaikan kuinka lähelle jousikuppia/jousta, näyttäis että aika lähellä on. Kun tein omaani nuo paikat kuntoon, niin se tuli toiselle puolelle vahingossa vähän turhan lähelle. Kyllä siinä vielä pitäis 5mm rako jouseen jäädä mutta sen näkee lopullisesti vasta kun taka-akselin laittaa takaisin. Ei vaan mitenkään järkevällä työllä saa sitä muokattuakaan, että miten ne sulla on?