Cdi suuttimesta
Cdi suuttimesta
Terve.
Osaako kukaan kertoa varmuudella kummin päin suuttinta kasattaessa laitetaan ensin runkoon se teflon rengas vai tukirengas?
Näyttää olevan porukka laitellu molemmin päin.
Osaako kukaan kertoa varmuudella kummin päin suuttinta kasattaessa laitetaan ensin runkoon se teflon rengas vai tukirengas?
Näyttää olevan porukka laitellu molemmin päin.
Löytyy star c3
Asiasta sen suuremmalti mitään tietämättä sanompahan kuitenkin seuraavanlaisen ohjeen:
Kannattaa purkaessa pistää merkille missä järjestyksessä ja mitenpäin osat on
Kannattaa purkaessa pistää merkille missä järjestyksessä ja mitenpäin osat on
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Itsellä ainakin noissa 320cdi aiemmin täysin koskemattomissa suuttimissa ensin siellä rungossa on se kirkas "tukirengas" ja sen jälkeen teflon rengas.
En tiiä saako täällä kysyä, mutta jos jollekkin on jäänyt (A6480700187) 0445110156 suuttimia tai edes ehyitä runkoja niin saa erittäin edullisesti kaupata.
En tiiä saako täällä kysyä, mutta jos jollekkin on jäänyt (A6480700187) 0445110156 suuttimia tai edes ehyitä runkoja niin saa erittäin edullisesti kaupata.
Miten te muut teette staarilla suuttimien testauksen?
Eli mittalasit kiinni/letkut ja sitte käyntiin. 20ml/1min/20%
Mitäs sitte ku ei lähe käymään? Aika raakaa hinkuttaa minuutti?
Pitää olla jo hyvä akku että samalla vauhdilla hinkkaa koko ajan..
ja muutenkin ei oo ihan tervettä startille..
Eli mittalasit kiinni/letkut ja sitte käyntiin. 20ml/1min/20%
Mitäs sitte ku ei lähe käymään? Aika raakaa hinkuttaa minuutti?
Pitää olla jo hyvä akku että samalla vauhdilla hinkkaa koko ajan..
ja muutenkin ei oo ihan tervettä startille..
Löytyy star c3
Sehän CDI lähtee käymään jos rail-paine nousee yli 200baarin. Huono suutin löytyy kyllä muutanassa sekunnissa. Sitä rail-paineen nousua voi katella staarilla ja varmastikin muillakin testereilläHenkka_ua kirjoitti:Oletteko startannu vaikka 5-10 sek. Jolloin jo näkee eron?
Itellä ei ollut mittalasia vaan pelkkä letku, niin puolen metrin letkun päästä tuli polttoainetta heti kun kerkesin ohjaamosta konepellin alle. Ja en minä kovin hidasliikkeinen ole ikäisekseni...
Viimeksi muokannut HannuS, 08.3.2018 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Tästä mulla ei ihan 100% varmaa tietoa ole, tuossa omassa CDI-4 (V-kutvonen) systeemistä olen kokemusperäisesti havainnu että viimeisin lukema jonka ehtii staarilla nähdä ennen käynnistymistä on 200 baarin lukema. Jos jää pyörimään jonnekin sen alle niin ei käynnisty. Se lukema voi vaihdella eri CDI systeemeissä.Henkka_ua kirjoitti:Kiitos tästä..
tämä on kyllä hieno foorumi. Aidosti! Kirjotteluilla ei vaan saa aina kaikkea asioita sanottua mitä tarkoittaa..
eikö lähtöpaine ole 250bar?
Sitten kun kone käynnistyy niin paine menee heti yli 250 baarin jonnekin 300 baarin yläpuolelle jopa.
Joka on "säädellyt" taulukoita niin varmaan tietää tarkan arvonkin....
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06