apg kirjoitti:No niinpä tietysti

mitähän vittua se liittyy lukon toimintaan. Olipa asiallinen vastaus.
Juu tiedän että se sisäkierron nappi ohjaa magneettiliventtiliä joka avaa/sulkee alipainelinjan. Ja alipaineen tekee alipainepumppu.
Jos kerrot vastaavan selostuksen tuosta lukon napista.
Samantyyppisesti lukon ohjauskin toimii.
Sähkönappulalla ohjataan magneettiventtiiliä joka katkoo alipainetta joka taasen ohjaa jarrunesteen paineen tekevää mötikkää josta sitten jarruputki perään.
Mulla nuo hilppeet odottelee tuossa asennusta kun vaan näkisi jostain että missä ja miten niiden hilppeiden kuuluu olla tuolla pohjassa.
Kyllä lukkoperä on hyvä ainakin itsellä kun tulee ajettua ties missä kinttupoluilla.
Välitys pysyi samana (3,27) mutta vähemmän ajettu perä ja lukko.
Tallissa odottelis nyt toi vanha 3,27 perä ja toinen 3,27 perä lukolla
