Kaappihullujen Veljaskunta kutsuu 20x, 3xx, jne omistajia!
Ja näin siinä sitten kävi että palasin sitten kaappi mersun pariin takaisin Tosin nyt on vähän reilumpi kaappi sitten hallin suojissa odottamassa talvea ja sen ehostusta. Tosin pitää siihen nyt ekana tehdä perushuolto joka aloitetaan tällä kertaa vesipumpun vaihdolla Kuviakin voin räpsiä sitten kun saan auton sellaiseen tilaan missä mahtuu kuvaamaan koko komeuden
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
-97 Chrysler
Se eijjoo muuten ihan jokkaisen silimä semmonen että löytää ihan arkipäiväsistä asioista tuommosia yksityiskohtia. Se on kaapisteilla herkistynnä näkö pienten asioiden kauneudelle, kun tuo kaappi on itsessään örrrhh... tuommoinen voimakkailla mutta... mutta... selkeillä muodoilla siunattu kokonaisuus, jossa per se kauneus on vaikeammin havaittavissa.
Minä nyt täällä kyselen, vaikken kaappia omistakaan, paitti vaateversion, muttei siinä ole ruostettakaan eikä se savuta tai herätä pahennusta naapureissa, joten ei se oikein teemaan sovi.
Niin se kysymys: minkälämpöiseen, koostumukseltaan millaiseen ja miten syvään soppaan sitä kätensä asettaa, mikäli hankkii itselleen leimaamattoman, joskin lämpimässä hallissa tallessa säilytetyn lavallisen 407:n?
Saako niihin osia kohtuuhintaan?
Onko jotain kanan hampaat -luokan palikoita jotka pitää ehdottomasti olla ehjiä?
Onko 407 aina kevyt K-A? Haittaaksse? Verot? Vakuutukset?
Onko tähän vaivaan rokotetta?
Niin se kysymys: minkälämpöiseen, koostumukseltaan millaiseen ja miten syvään soppaan sitä kätensä asettaa, mikäli hankkii itselleen leimaamattoman, joskin lämpimässä hallissa tallessa säilytetyn lavallisen 407:n?
Saako niihin osia kohtuuhintaan?
Onko jotain kanan hampaat -luokan palikoita jotka pitää ehdottomasti olla ehjiä?
Onko 407 aina kevyt K-A? Haittaaksse? Verot? Vakuutukset?
Onko tähän vaivaan rokotetta?
Eihän tämä diagnoosi nyt hyvälle näytäRoisto kirjoitti:Rokote olisi varmaan pitänyt ottaa ennen tartuntaa. Nyt sitä voi hoitaa todennäköisesti vain siedätyshoidolla.boogieman kirjoitti:Onko tähän vaivaan rokotetta?
t.
Risto
Onneksi siitä on avaimetkin kateissa. Mitenkä sitä minnekään ajat? Et mitenkään.
Mulla oli doppeli 407 jonkun aikaa, kuvakin saattaa löytyä tän topikin alkupäästä.
Moottori on om616 (vanhemmissa 615), runkopalkkien väli hiukan isompi kun kaapissa, joten tilaa hieman enemmän, ahdasta on silti.
Jarrut on kaikki isoja rumpuja ja vaativat perinteisen säätö/herättely jumpan säännöllisesti.
Kori lahoaa yhtä nopeasti tai nopeammin (lamppujen ympärystä, takanurkat, pohjan palkit, helmat) mitä 609/kaapissa, toisaalta paljon kulmia ja tasaista pintaa niin helpohko korjata, runko järeä, joten se tuskin menee miksikään.
Renkaat on kalliita (samaa kokoa jossain cantterissa) pulttijako sama mitä 609, joten päivitys leveämpiin mahdollista.
Ajolleen 407 on hyvällä tiellä ihan ok, kaikki kuopat, urat ja heitot kyllä löytyvät, nurkissa raskas veivailla ilman ohjaustehostinta. Kulkee 80 tasaisella.
Mulla ainakin 407 oli paku (kok.paino 3490kg), haittana älyttömät verot, joten seisontaa kannattaa hyödyntää. Toisaalta saa ajaa b-kortilla, vakuutus ei muistaakseni ollu paha.
Jos löytyy kevyt-ka 407 halvalla niin saattaisin harkita sellaisenkin hankintaa, mielummin tosin 508, jos tätä korimallia haluaa. jos et pääse kauppoihin niin saattais itseäkin kiinnostaa
Muuta rokotetta ei taida olla kuin 609 tai isompi.
Moottori on om616 (vanhemmissa 615), runkopalkkien väli hiukan isompi kun kaapissa, joten tilaa hieman enemmän, ahdasta on silti.
Jarrut on kaikki isoja rumpuja ja vaativat perinteisen säätö/herättely jumpan säännöllisesti.
Kori lahoaa yhtä nopeasti tai nopeammin (lamppujen ympärystä, takanurkat, pohjan palkit, helmat) mitä 609/kaapissa, toisaalta paljon kulmia ja tasaista pintaa niin helpohko korjata, runko järeä, joten se tuskin menee miksikään.
Renkaat on kalliita (samaa kokoa jossain cantterissa) pulttijako sama mitä 609, joten päivitys leveämpiin mahdollista.
Ajolleen 407 on hyvällä tiellä ihan ok, kaikki kuopat, urat ja heitot kyllä löytyvät, nurkissa raskas veivailla ilman ohjaustehostinta. Kulkee 80 tasaisella.
Mulla ainakin 407 oli paku (kok.paino 3490kg), haittana älyttömät verot, joten seisontaa kannattaa hyödyntää. Toisaalta saa ajaa b-kortilla, vakuutus ei muistaakseni ollu paha.
Jos löytyy kevyt-ka 407 halvalla niin saattaisin harkita sellaisenkin hankintaa, mielummin tosin 508, jos tätä korimallia haluaa. jos et pääse kauppoihin niin saattais itseäkin kiinnostaa
Muuta rokotetta ei taida olla kuin 609 tai isompi.
MB 817 rojekti
Peugeot 505 GTD Turbo
+ erinäisiä raatoja
Peugeot 505 GTD Turbo
+ erinäisiä raatoja
Katsastus lähestyy 410 iä. Kumpaan suuntaan takajarrunauhat kiristyy? Pitääkö lipsuttaa ylös vai alaspäin? Kiliven takaa siis.
Taannoin surfailessa osui tuollanen pätkä esiin. Jo edesmennyt Esko Nikkari oli kaapisti.. Tai no hänen veljensä auto tuo kai on. Katsoin rekisterinumerotiedot ja ilmeisesti on päässyt vielä tositoimiin afrikkaan? Ajassa 7:26 alkaa tapahtua.
[http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/02/11 ... hen-brando]
Taannoin surfailessa osui tuollanen pätkä esiin. Jo edesmennyt Esko Nikkari oli kaapisti.. Tai no hänen veljensä auto tuo kai on. Katsoin rekisterinumerotiedot ja ilmeisesti on päässyt vielä tositoimiin afrikkaan? Ajassa 7:26 alkaa tapahtua.
[http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/02/11 ... hen-brando]
JuMu on salaa seuraillut topikkia mutta pitänyt oman kaappihulluutensa komeron perillä piilossa.
Vaan nytpä laittoi muuan tuttu kalustoaan tyrkylle eräiden perhe- ja yritystapahtumien johdosta ja saas kattoa miten tässä nyt S.Vilenin geeneillä elävälle hamsterille taas käy....
Tarjolla olisi vallankin kutkuttavalla tavalla omaa kulkuvälineperversiota tyydyttävät 508D ja 609D. Molemmat olisivat katsastettuja ja täysin humppaorkesterikuntoisia umpikoppaisia raakoja maantiennielijöitä. Lisäpenkit löytyy kummankin peräosasta ja väliseinä jakaa varsinaisen sikaosaston raatokammarista. Vanhemmassa autossa on kilometrejä vähemmän kuin uudemmassa. Molemmat olleet ensin ammattikäytössä, sittemmin yleisessä bändi-/kilpurinkuljetuskäytössä. Kuulemma nämä tulevat yleiseen myyntiin jossain kohtaa jahka saavat yhtiöasiat selviksi ja realisoitavan uudemman kaluston niin sanotusti myytyä alta pois. Näitä veteraaneja sitten koittaa saada lähipiiriin kun ei kokonaan eroon kuulemma haluaisi...
Eli mitäs tuommoisista kannattaisi katsoa ja kokeilla? Ruosteet näkyy kummassakin autossa ihan rehellisesti päälle niin kuin vanhoissa tavara-autoissa yleensäkin. Korissa ja rungoissa ei varmaankaan kovin ongelmallisia korjauskohtia löydy jos vaikka miggihommiin joutuisikin? Moottorin ja voimansiirron metelöinnit selvinnee koeajolla, samoin alustan yleiset kulumat. 609:llä olen leipää itekin tienannut, umpikorin kanssa oli melko pompottavaa menoa eikä turhaa kiirettä kannattanut pitää. Ajo-ominaisuudet sinällään olivat kuin Sprinterissä tai kuorma-autoissa yleensäkin eli loistavat.
Kilometrejä ovat näistä yksilöistä molemmat nähneet ihan sikana eli uutta autoa en odotakkaan saavani jos kaupoille innostunkin. Ajatus olisi lähinnä pyöräyttää pikku lenkki ja herätellä vanhojen kaappiajomuistojen kautta jonniinlaista autokuumetta jolla tuiki tarpeellista - suorastaan välttämätöntä - hankintaa voisi sitten päivällispöydässä yrittää perustella.
Vaan nytpä laittoi muuan tuttu kalustoaan tyrkylle eräiden perhe- ja yritystapahtumien johdosta ja saas kattoa miten tässä nyt S.Vilenin geeneillä elävälle hamsterille taas käy....
Tarjolla olisi vallankin kutkuttavalla tavalla omaa kulkuvälineperversiota tyydyttävät 508D ja 609D. Molemmat olisivat katsastettuja ja täysin humppaorkesterikuntoisia umpikoppaisia raakoja maantiennielijöitä. Lisäpenkit löytyy kummankin peräosasta ja väliseinä jakaa varsinaisen sikaosaston raatokammarista. Vanhemmassa autossa on kilometrejä vähemmän kuin uudemmassa. Molemmat olleet ensin ammattikäytössä, sittemmin yleisessä bändi-/kilpurinkuljetuskäytössä. Kuulemma nämä tulevat yleiseen myyntiin jossain kohtaa jahka saavat yhtiöasiat selviksi ja realisoitavan uudemman kaluston niin sanotusti myytyä alta pois. Näitä veteraaneja sitten koittaa saada lähipiiriin kun ei kokonaan eroon kuulemma haluaisi...
Eli mitäs tuommoisista kannattaisi katsoa ja kokeilla? Ruosteet näkyy kummassakin autossa ihan rehellisesti päälle niin kuin vanhoissa tavara-autoissa yleensäkin. Korissa ja rungoissa ei varmaankaan kovin ongelmallisia korjauskohtia löydy jos vaikka miggihommiin joutuisikin? Moottorin ja voimansiirron metelöinnit selvinnee koeajolla, samoin alustan yleiset kulumat. 609:llä olen leipää itekin tienannut, umpikorin kanssa oli melko pompottavaa menoa eikä turhaa kiirettä kannattanut pitää. Ajo-ominaisuudet sinällään olivat kuin Sprinterissä tai kuorma-autoissa yleensäkin eli loistavat.
Kilometrejä ovat näistä yksilöistä molemmat nähneet ihan sikana eli uutta autoa en odotakkaan saavani jos kaupoille innostunkin. Ajatus olisi lähinnä pyöräyttää pikku lenkki ja herätellä vanhojen kaappiajomuistojen kautta jonniinlaista autokuumetta jolla tuiki tarpeellista - suorastaan välttämätöntä - hankintaa voisi sitten päivällispöydässä yrittää perustella.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Tuolle vanhemmalle biilille löysivätkin leposijan omalta tontiltaan joten ei tule 508 myyntiin ei. Täytyy sanoa että tuo olisi enemmän kiinnostanut mutta jonkunlainen ostokuume on tässä välissä noussut tuohon uudempikoppaiseenkin. Lisäksi olisi tyrkyllään samassa osoitteessa tuommoinen pakukorinen pitkä 614 (eli onko tää nyt sitten Vario?).JuMu S kirjoitti: Tarjolla olisi vallankin kutkuttavalla tavalla omaa kulkuvälineperversiota tyydyttävät 508D ja 609D. Molemmat olisivat katsastettuja ja täysin humppaorkesterikuntoisia umpikoppaisia raakoja maantiennielijöitä.
Tuo kaikkein uusin taas sytyttäisi koska auto on helkkarin siisti ja täysin ehjä. Samaan hintaan ei kovin kummoista isoa sprinteriä löydä, niitäkin on hiukan tullut katseltua, emännältä salaa tietenkin.
Pari uutta kysymystä:
Onko tuo uudemman Kastenwagenin kone enää samaa höyryveturitekniikkaa kuin noissa 508/609-malleissa vai joko on kallista mustaa laatikkoa ja halpaa anturia+liitintä konehuones täynnä noissa 90-luvun jälkipuoliskon rahtiautoissa?
Toinen mikä tuossa uudemmassa mietityttää on se että mitenkä helppoa se on kolmipaikkaisesta väliseinällisestä tavarankuljettimesta tehdä 6-paikkainen perheauto?
Teknisesti ei mitään ongelmaa mutta että ei autoveroseuraamuksiakaan tai D-korttivaatimuksia alkaisi setä sinisen pysäyttäessä paukkua.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Auto on lähes varmasti Vario, facelifti keulalla. "Vanhoja 614" on tosi vähän!JuMu S kirjoitti: Lisäksi olisi tyrkyllään samassa osoitteessa tuommoinen pakukorinen pitkä 614 (eli onko tää nyt sitten Vario?).
Ole erilainen, hommaa Vario, kaikki tykkää. Tilaa riittää ja ajettavuutta.JuMu S kirjoitti: Tuo kaikkein uusin taas sytyttäisi koska auto on helkkarin siisti ja täysin ehjä. Samaan hintaan ei kovin kummoista isoa sprinteriä löydä, niitäkin on hiukan tullut katseltua, emännältä salaa tietenkin.
Kyllä Varioissa on sähköä enemmän, koska sinne on upotettu tuttu kone Ategoista yms. OM904. FR Boxi, hehku boxi, ecu moottorin kyljessä jne ja toki sitten vähän sitä sun tätä anturia. Uudemmissa on EURO# päästösysteemeitä, pakokaasujarrua yms. lisävarustetta. Lisäksi taka-akselilla on levyjarrut ja surullisen kuuluisa sähkökompura-paineilma-käsijarru. Muutokset muuten ihan olemattomia, sama auto periaatteessa 1988-2010. Kenellä Varioita ollut voivat kertoa kokemuksiaan enemmän, mutta ei se varmaan yhtä huoleton ole kuin vanhat 609/711. Tämän päivän säännöistä ei tietoa, mutta eiköhän väliseinävirityksineen saa mukavasti tehtyä max 1+8 C-kortilla ajettavan perheen kuljettimen joka menee mukavasti pariin prisman ruutuun muutoskatsastuksen jälkeen.JuMu S kirjoitti: Pari uutta kysymystä:
Onko tuo uudemman Kastenwagenin kone enää samaa höyryveturitekniikkaa kuin noissa 508/609-malleissa vai joko on kallista mustaa laatikkoa ja halpaa anturia+liitintä konehuones täynnä noissa 90-luvun jälkipuoliskon rahtiautoissa?
Toinen mikä tuossa uudemmassa mietityttää on se että mitenkä helppoa se on kolmipaikkaisesta väliseinällisestä tavarankuljettimesta tehdä 6-paikkainen perheauto?
Työnantajalla on ollut tuollainen 814 vario dobbel hyttisenä nyt vuodesta 2006 asti ja kun kyselin piruuttani että onko ollut yhtä luotettava kuin sen edeltäjä 609D oli niin vastaus oli että pelkillä öljyn ja jarrupalojen vaihdolla on selvitty mutta nyt alkaa olla ulkokuori jo perinteisen mersun näköinen eli hytti alkaa olla aika kypsä jo Menee kuulemma jossain vaiheessa peltiremppaan tuo kun sopivasti hiljenee muut hommat
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
-97 Chrysler
Miittinkiä...
Kun oma auto taas ajossa, olisiko kaappihulluilla kiinnostusta jonkin asteiseen renkaiden potkintaan lähempänä kevättä? Missä päin ja milloin, ehdotuksia otetaan vastaan. Olisi hienoa vetää letkassa paikallisen Vehon pihalle aiheuttamaan pahennusta. eikä millää rinttereil hei sit...
25.3 Lauantai? Kiinnostuneita lienee salon, jämijärven, liperin, rauman suunnalta ainakin niin mikä sitten olisikaan kaikille riittävän kaukana?
25.3 Lauantai? Kiinnostuneita lienee salon, jämijärven, liperin, rauman suunnalta ainakin niin mikä sitten olisikaan kaikille riittävän kaukana?
Mercedes Benz 7++D - 1988
olen nyt tehnyt kierrokseni automaailman ihmeellisyyksiin,, ja tähän on taas tultu, eli kaappimersua haluaisin taas kovasti omistaa, ajaa ym perus myötä ja vastoinkäymisissä läpinät
Uudempaa sopivaa kumppania etsiessä on palanut hermot,järki ja rahat (tein laskua tuossa jokupäivä, että oranssimustankaunottaren jälkeen olen heittänyt +50k€ rahaa "tuuleen",,tai siis lopetin laskun 50k€,kun päässä alkoi jyskyttää)
Autoja on ollut ihan kuluvaltakin vuosikymmeneltä ja pääosin aivan kauheita romuja, vikavalo syttyy-> meno loppuu->rahan meno alkaa..
Nyt haluan, tai sanotaan tahdon takaisin kaappimersun rattiin.
Olen nyt kuukausia kytännyt lähes päivittäin nettiautoa, toria ja mitänäitänyton , homma menee niin että kun ehdin soittaa on vientiin ostajat ostaneet jo kyseisen yksilön..
Kaappi olisi hyvä olla 307D tai 207D ..tai siis numeroilla ei ole niin väliä mutta pitkä, mieluusti korkee, matala varmaan enempi mielummin ja tietty oranssi
Eli mieluusti saisi olla vielä sillä paremmalla koneella eli om616 tai om617.. vai mahtaisko kannattaa hankkia bensakoneellinen..
Ohjaustehostimen lasken arvoa alentavana tekijänä.
ja sitten se mahdoton yhtälö eli niin uusi että sillä saa ajaa laillisesti sataa..
Uudempaa sopivaa kumppania etsiessä on palanut hermot,järki ja rahat (tein laskua tuossa jokupäivä, että oranssimustankaunottaren jälkeen olen heittänyt +50k€ rahaa "tuuleen",,tai siis lopetin laskun 50k€,kun päässä alkoi jyskyttää)
Autoja on ollut ihan kuluvaltakin vuosikymmeneltä ja pääosin aivan kauheita romuja, vikavalo syttyy-> meno loppuu->rahan meno alkaa..
Nyt haluan, tai sanotaan tahdon takaisin kaappimersun rattiin.
Olen nyt kuukausia kytännyt lähes päivittäin nettiautoa, toria ja mitänäitänyton , homma menee niin että kun ehdin soittaa on vientiin ostajat ostaneet jo kyseisen yksilön..
Kaappi olisi hyvä olla 307D tai 207D ..tai siis numeroilla ei ole niin väliä mutta pitkä, mieluusti korkee, matala varmaan enempi mielummin ja tietty oranssi
Eli mieluusti saisi olla vielä sillä paremmalla koneella eli om616 tai om617.. vai mahtaisko kannattaa hankkia bensakoneellinen..
Ohjaustehostimen lasken arvoa alentavana tekijänä.
ja sitten se mahdoton yhtälö eli niin uusi että sillä saa ajaa laillisesti sataa..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
on muuten ihan hyvä moottori kaappimersuun tuollanen korkeelle(herkästi) laulava nelonen, vielä kun se jatkuu viisvaihteisella askilla (ei olekkaan koskaan ollut nelivaihteista kaappia) ja siihen vielä mun mielestä aika pitkän tuntunen perävälitys.. alkaa olee paketti kasassa
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Mikä kumma tuo kaapin liukuovi? Kummasiki päässä ovenkahvat?
Kuinka tuon lukon kuuluisi alunperin toimia? Edelliseen sprintteriin laitoin hydraulisen käsijarrun ohjaamaan lukkoa. Nykyisessa lukkoa ei ole vielä kytketty, tuo hyde käksy toimi kyllä ok mutta olishan se sähkönapilla siistimpi ja käytännöllisenpijolle kirjoitti:Onkos täällä jollain foorumilaisella taka-akselin lukolla varustettua sprinteriä?
Pitäisi omaan ruoskaan asennella lukon käyttöhilppeet niin helpottaisi jos näkisi jostain malllin, sähköt on jo tehty mutta itse murkuloiden paikat ja alipaineet kytkennät vähän hakusessa vielä.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
No niinpä tietysti mitähän vittua se liittyy lukon toimintaan. Olipa asiallinen vastaus.
Juu tiedän että se sisäkierron nappi ohjaa magneettiliventtiliä joka avaa/sulkee alipainelinjan. Ja alipaineen tekee alipainepumppu.
Jos kerrot vastaavan selostuksen tuosta lukon napista.
Juu tiedän että se sisäkierron nappi ohjaa magneettiliventtiliä joka avaa/sulkee alipainelinjan. Ja alipaineen tekee alipainepumppu.
Jos kerrot vastaavan selostuksen tuosta lukon napista.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Asia kunnossa. Sprintterissä ei tarvitse tosiaankaan olla lukkoa mutta toimia se saisi jos siellä sellainen on.
Enpä näitä periä ole vaihtanut lukon vaan harvemman/huutavan välityksen takia.
Mutta kyl tuo auto tarvitsee huippurenkaat talvella jos sillä kuskataan pääasiassa terveisiä. Nokia c3 tuntuu pitävän kun tauti..
Enpä näitä periä ole vaihtanut lukon vaan harvemman/huutavan välityksen takia.
Mutta kyl tuo auto tarvitsee huippurenkaat talvella jos sillä kuskataan pääasiassa terveisiä. Nokia c3 tuntuu pitävän kun tauti..
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico