W/S204 alustan viritystä -- Eibach vai H&R?
W/S204 alustan viritystä -- Eibach vai H&R?
Menin hankkimaan (toisenkin) S204 C-farmarin ja ajattelen että olisi kiva tehdä jotain senkin alustalle.
H&R:stä minulla on vähän hassuja kokemuksia taannoisen 203-farmarin kanssa. Sitä ennen ja sen jälkeen olen käyttänyt Eibachin jousia hyvin kokemuksin. Kannattaisiko minun antaa H&R:lle toinen mahdollisuus?
Tuossa toisessa autossamme on Bilstein B12 (johon kuuluu Eibachin linjalta tulevat jouset) ja se näyttää tältä ja on miellyttävä: Klik.
H&R Sport Springseistä näyttää kuvaston mukaan olevan S204 C220 CDI:lle kaksi eri versiota: "Tavallinen" ja "Low Version". Mitä eroa näillä oikeasti on ja kumpaa näistä olette käyttäneet?
Vai suositteletteko, että noudatan jo edellisen auton kanssa hyväksi havaitsemaani reseptiä?
H&R:stä minulla on vähän hassuja kokemuksia taannoisen 203-farmarin kanssa. Sitä ennen ja sen jälkeen olen käyttänyt Eibachin jousia hyvin kokemuksin. Kannattaisiko minun antaa H&R:lle toinen mahdollisuus?
Tuossa toisessa autossamme on Bilstein B12 (johon kuuluu Eibachin linjalta tulevat jouset) ja se näyttää tältä ja on miellyttävä: Klik.
H&R Sport Springseistä näyttää kuvaston mukaan olevan S204 C220 CDI:lle kaksi eri versiota: "Tavallinen" ja "Low Version". Mitä eroa näillä oikeasti on ja kumpaa näistä olette käyttäneet?
Vai suositteletteko, että noudatan jo edellisen auton kanssa hyväksi havaitsemaani reseptiä?
-T
Aloin epäillä että H&R saattaa tipauttaa nykyäänkin hitusen runsaasti. Koska lähiömme kadut ovat aika pahassa kunnossa ja työpaikan pysäköintihalliinkin on vähän epästandardin ylijyrkkä ramppi, päädyin turvalliseen ratkaisuun - eli Eibachiin.
Ei ole kiva, jos autosta tulee taas semmoinen, ettei sillä tahdo päästä joko kotiin tai töihin... ...mökistä puhumattakaan. Viimeksi ja toiseksiviimeksi on ollut vähän sellaisia haasteita
Ei ole kiva, jos autosta tulee taas semmoinen, ettei sillä tahdo päästä joko kotiin tai töihin... ...mökistä puhumattakaan. Viimeksi ja toiseksiviimeksi on ollut vähän sellaisia haasteita
-T
Classicin alustan jälkeen kaikki tuntuu kyllä jämäkämmältä. Laita vaikka sitten Bilsteinin B6 iskarit ja avarin jouset?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Esim tässä: http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=54132&start=0
Koodi 677 on sama kuin Avantgardessa. Katso mikä omassasi on.
Koodi 677 on sama kuin Avantgardessa. Katso mikä omassasi on.
Vehon varustelistan mukaan Elengancessa ei ole edes Agility Control -alustaa:
15 milliä madallettu urheilualusta on tosiaan vakiona vain AMG-paketissa. Rahalla sen saa toki muihinkin varustetasoihin.
Olettaisin, ettei sitä ole myöskään Classicissa. Tuohan jämäköittää alustaa nopeuden kasvaessa. Minä tosin kuvittelin, että nuo Agility Control -iskarit löytyisivät kaikista W/S204-malleista, mutta ilmeisesti ei.Agility Control -alusta, selektiivinen iskunvaimennus (ei Elegance-malliversiossa)
15 milliä madallettu urheilualusta on tosiaan vakiona vain AMG-paketissa. Rahalla sen saa toki muihinkin varustetasoihin.
S204 180 CDI AMG -13