Jackpot kirjoitti:Saikko ne "nastat" ehjänä auki ja kiini ? Eli ne jolla sisä lokari on kiini . Mie en tohtinu aukassa ko ei ollu uusia laittaa tilale jos hajoaa. 15 ohmin vastus riitti ?
Vastuksen mitoituksessa uskoin modauksen suunnittelijoita, mutta sen verran tuntui lämpenevän, että varttiwatin vastusta vähän suurempi tehonkesto voi olla paikallaan? Käyttökokemusta ei vielä ole, mutta siinä mielessä se toimi, että lämmitin käynnistyy eikä virheilmoituksia tullut.
Huomasithan, että niissä muovinastoissa on kiilatappi keskellä. Sen ulos vetäminen voi vaatia hieman näpertämistä, kun muoviniitit ovat sisälokarin syvennyksessä, eikä niihin pääse oikein hyvin käsiksi. Kiilan irrottua ontto muoviniitti nousee irti helposti, ellei muuten niin koko lokasuojalla kevyesti vetämällä. Moottoripyörän katteissa ainakin Hondan ohje on koota aina uusilla nastoilla, mutta tuollainen irtokiilallinen korinasta kestää aukomista paremmin, kun sitä ei auota ja kiinnitetä silkalla raivolla kiilatappia irrottamatta. En ollut edes ensimmäinen avaaja, hyvin oli ainakin tuon lokasuojan alle ruoste-estoaineet ruiskutettu. Tasaisesti, mutta pannun kuumia osia tuhrimatta.
Odotan mielenkiinnolla muutoksen vaikutusta kylmäkulutukseen? Jos 15 minuutin lämmityksellä saa 0.6 litraa pois 25 km työmatkan keskikulutuksesta, tulee Webaston kulutus sillä kuitatuksi. En tiedä pääseekö aivan tuohon, mutta tehtaan asetuksilla Webasto tekee vain mukavuutta koneen lämmetessä heikosti. Kovalla pakkasella lähellä -30 astetta on lämmitystehon painotus tehtaan jäljiltä pielessä, kun moottori ei tunnu lämpenevän lainkaan.