w212 pohjan kuvia
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Nuo lämpöraudat ovat tosiaankin aina vähän ongelmia.Cool Hand Saku kirjoitti:Ja koko höpötykseen lyhyt vastaus: EIepk kirjoitti:eikö alupeltien alta ja kardaani tunnelia tarvitse suojata ?
Lillukanvarsihommat erikseen
- Lämpösuojien alta suojaaminen on monen suoja-aineiden valmistajien ohjeessa kiellettyä, vedoten juurikin tuohon käryämiseen ja mahdolliseen tulipaloriskiin.
- Suoja aineen puuttuminen kokonaan on mahdoton todeta kuvasta. Minusta ei ole mitään järkeä ruiskuttaa kiveniskumassaa (ruskeaa) tuonne ylös.
Riippuen että monellako aineella työ on tehty on tuon ns. näkyvän massa alla vielä 1 tai 2 suoja-ainetta. Niistä ensimmäinen eli se litku joka imeytyy saumoihin ja muihin kohtiin sisään on se tärkein, ei tuo näkyvä terva.
- Monen autovalmistajan kohdalla nuita lämpöpeltejä ei yksinkertaisesti saa ehjänä pois
Ja muutenkin, minä voisin väittää että siinä kohtaa kun auto ruostuu putki tuosta lämpöraudan alta niin ovistakaan ei ole kun yläkehys jäljellä
Ehdottomasti suojaus myös lämpöpeltien sun muiden pohjan muovilevyjen allekkin.
Ihan turhaa työtä jos jokaisen pellin/muovin alusia ei suojata samalla.
Ihan turhaa työtä jos jokaisen pellin/muovin alusia ei suojata samalla.
On ne sinne laitettukin joten kyllä ne sieltä irtikin voi käyttää.
- Monen autovalmistajan kohdalla nuita lämpöpeltejä ei yksinkertaisesti saa ehjänä pois
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Suurin hyöty tuossa on tullut siitä että pohjamuovit on käytetty irti ja niiden päällä ollut hiekka, sora ja kura on poistettu.tähtikuljettaja kirjoitti:Eli mitkä osat tuossa kuvassa oli suotta suojattu ja mistä oli hyötyä?Meissenkeri kirjoitti:...mutta ne varsinaiset ongelmakohteet ovat piilossa muhimassa muualla kuin pohjan suorissa pelleissä.
Valitettavasti nuo pohjamuovien ja pellin väliset ilmaraot ovat taas kohta tukossa. Siitä seuraa tärinän seurauksena se että ohuet massakerrokset ja maali kuluvat puhki kun auto ja muovit ajaessa tärisevät.
Kuvassa 2 vuotta vanha kaupungin katuja kuluttanut W212, josta on helmamuovi otettu pois. Hiekan ja soran määrä mitä sieltä tippuu lattialle, mitataan kiloissa.