Nastat vaiko kitkat?
Ainakin 211:en feisliftin ESP järjestelmä on melko huolehtivainen, kesärenkailla peilijäällä auto kulki mutkassa kuin kesäkelillä. Tehoa toki rajoitettiin.
Mutta itse topicin aiheeseen, ei ole vara ostaa kitkoja ja talvirenkaita joten ajellaan nastoilla. Viime talvena yksissä liikennevaloissa piti viis kertaa yrittää kitkojen kanssa eteenpäin pääsyä...
Mutta itse topicin aiheeseen, ei ole vara ostaa kitkoja ja talvirenkaita joten ajellaan nastoilla. Viime talvena yksissä liikennevaloissa piti viis kertaa yrittää kitkojen kanssa eteenpäin pääsyä...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Joo ei se liika hyöki, samaan klubiin vois liittyä muttei oo lukkoa perässä Eikä oo vielä onneks lukkoperän oireitakaan tuossa perässä...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Haittaakse?Garcia kirjoitti:Jaa näitä nasta vs. kitka -topikkeja/äänestyksiä olikin kaks. Vai onko vieläkin enemmän?
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikk ... on/4898938
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Se on kyllä vaikea laji olla noista jotain mieltä.....ainakin itselle, kun esim. Ässässä ehdottomasti vannon kitkojen nimeen, kun tuolla ajan oikeastaan vain tuota pitkää siirtymää pääteillä, mutta taas vitossa ehdottomasti nastat, samoin vaimon autoon en edes harkitse mitään muuta kuin kunnon merkkinastarenkaat...ja nuo muut maasturit yms. harrastepelit sitten ihan sama mitä on alla ja fiiliksen mukaan
Eli jotenkin niputtaisin että pikkupyrähdyksille ja kaikenmaailman seka-ajoon nastaa alle ja pitkille siirtymille kitkaa (kun nuo päätiet nyt vain käytännössä on aina liian suolatut)
Eli jotenkin niputtaisin että pikkupyrähdyksille ja kaikenmaailman seka-ajoon nastaa alle ja pitkille siirtymille kitkaa (kun nuo päätiet nyt vain käytännössä on aina liian suolatut)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Edelleen kitkojen kannalla näillä vuosi vuodelta lauhtuvien talvien ja rapautuvien teiden keskellä. Muutenkaan en voi sietää nastan rapinaa. Kitkat toimii hyvin painavassa nelivetoisessa Audissa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Jep, pysäytin lankun asfaltilla kesärenkain ja nastarenkaiin perässäni tuleva tuleva törmäsi miinnuu ,vaikka mulla huonommat jarrut ilman ABS ym vakautus toimintoja....?.
Että näin, kuitenkin tuo sama autoni pysähtyy espoonkin oloissa jäisellä pinnalla piikkipyörillä nopeammin kuin millään kitkoilla perääni törmäävä ja sekin pitää ottaa huomioon jarrutellessaan.
Nasta tasaa pinnanvaihtelut paremmin ja on varsinkin näin aloittelevalle kuljettajalle kuitenkin se turvallisempi vaihtoehto keliolosuhteiden vaihdellessa kuivasta asfaltista märkään jäähän ,Espoossakin muutama aamu jopa tänätalvena.
Kun köyhä (köyhiä muuten on enemmän kuin rikkaita maapallolla) joutuu tyytymään 124 mallin luistelun salliviiin kulkineisiin on kitka hengenvaarallinen päätös jääkelissä kokemattomalle kuljettajalle.
Lähtee kuin NATOn ohjus varoittamatta luisuun ,varsinkin halvemmat versiot.
Nasta on nasta halpisrenkaassakin ja tasaa heilahdusta liukuun lähtiessä paremmin.
Liikenteessä tosin rengas on sivuseikka ja ajotapa tai taito se ratkaisevampi homma loppupeleissä.
Ja mukavuudestahan joutuu aina maksamaan , joskus jopa omalla tai toisten hengellä.
Onhan tuota tullu kesärenkaillakin sompailtua talvikelissä ja perille päästiin.
Ja toisaalta rallipyörillä varustetulla komeasti ja pitkälle Lepikkoon samalla tienpätkällä, nootta renkaathan sinne Lepikkoon auton ohjastaa eikä kuski voimme kai tästäkin päätellä??
Uskontoa kummastakaan rengastyypistä en suosittelisi tekemään saati mieltymyksiään toisille pakkosyöttämään. Jokaisen varmaan kannattaa koittaa vaikkapa saman valmistajan parasta kitkaa nastaa ja kesärengasta päätyen sitten vaikkapa ling longeihin jahka viisastuu.
Elektroniikka kuitenkin pitää uudemmat nykyautot tiellä olipa kumi kitkaa tai nastaa, ei enää tarvitse osata pahemmin auton hallintaa sivuluisun suhteen.
Kokemattomalle nasta ja semmoselle joka osaa muidenkin kuin omasta mielestä jo ajaa hiukan paremmin ennakoiden jne. Kitka.?
Noissa urheiluautoilijoiden jäärata tapahtumissa siviilikalustolla näyttää vielä kierrosajoissa nasta olevan valttia, vaan sepä ei liity rengas sotaan taas millään tavalla.
Eipä muuta kuin turvallista matkaa, täytyypi taas ensitalveksi hommata uudet edulliset ja turvalliset rinkulat alle. Näiden nykyisten formula kitkojen paikalle tulee kyllä seuraavaksi kesärengas.
Että näin, kuitenkin tuo sama autoni pysähtyy espoonkin oloissa jäisellä pinnalla piikkipyörillä nopeammin kuin millään kitkoilla perääni törmäävä ja sekin pitää ottaa huomioon jarrutellessaan.
Nasta tasaa pinnanvaihtelut paremmin ja on varsinkin näin aloittelevalle kuljettajalle kuitenkin se turvallisempi vaihtoehto keliolosuhteiden vaihdellessa kuivasta asfaltista märkään jäähän ,Espoossakin muutama aamu jopa tänätalvena.
Kun köyhä (köyhiä muuten on enemmän kuin rikkaita maapallolla) joutuu tyytymään 124 mallin luistelun salliviiin kulkineisiin on kitka hengenvaarallinen päätös jääkelissä kokemattomalle kuljettajalle.
Lähtee kuin NATOn ohjus varoittamatta luisuun ,varsinkin halvemmat versiot.
Nasta on nasta halpisrenkaassakin ja tasaa heilahdusta liukuun lähtiessä paremmin.
Liikenteessä tosin rengas on sivuseikka ja ajotapa tai taito se ratkaisevampi homma loppupeleissä.
Ja mukavuudestahan joutuu aina maksamaan , joskus jopa omalla tai toisten hengellä.
Onhan tuota tullu kesärenkaillakin sompailtua talvikelissä ja perille päästiin.
Ja toisaalta rallipyörillä varustetulla komeasti ja pitkälle Lepikkoon samalla tienpätkällä, nootta renkaathan sinne Lepikkoon auton ohjastaa eikä kuski voimme kai tästäkin päätellä??
Uskontoa kummastakaan rengastyypistä en suosittelisi tekemään saati mieltymyksiään toisille pakkosyöttämään. Jokaisen varmaan kannattaa koittaa vaikkapa saman valmistajan parasta kitkaa nastaa ja kesärengasta päätyen sitten vaikkapa ling longeihin jahka viisastuu.
Elektroniikka kuitenkin pitää uudemmat nykyautot tiellä olipa kumi kitkaa tai nastaa, ei enää tarvitse osata pahemmin auton hallintaa sivuluisun suhteen.
Kokemattomalle nasta ja semmoselle joka osaa muidenkin kuin omasta mielestä jo ajaa hiukan paremmin ennakoiden jne. Kitka.?
Noissa urheiluautoilijoiden jäärata tapahtumissa siviilikalustolla näyttää vielä kierrosajoissa nasta olevan valttia, vaan sepä ei liity rengas sotaan taas millään tavalla.
Eipä muuta kuin turvallista matkaa, täytyypi taas ensitalveksi hommata uudet edulliset ja turvalliset rinkulat alle. Näiden nykyisten formula kitkojen paikalle tulee kyllä seuraavaksi kesärengas.
Päivät lyhenee niin herätellään aihetta.
Onko paikalla taksi kuskeja tai yleensä joilla on w 212 mersussa kitka renkaat talvella ?
Omaan autoon täytyy vanteet ja talvirenkaat ostaa ja nyt jo näkyy saksassa ebayssa olevan sarjoja tarjolla.
Riittääkö kitkat ? Täällä pohjosessa ei puhdasta jäätä käytännössä ole joten lumen päällä saa talvet ajella.
Onko paikalla taksi kuskeja tai yleensä joilla on w 212 mersussa kitka renkaat talvella ?
Omaan autoon täytyy vanteet ja talvirenkaat ostaa ja nyt jo näkyy saksassa ebayssa olevan sarjoja tarjolla.
Riittääkö kitkat ? Täällä pohjosessa ei puhdasta jäätä käytännössä ole joten lumen päällä saa talvet ajella.
Mersu.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Onko sinulla jokin erityinen syy että pitää olla kitkat?
W212:sen sisään ei nastojen äänet tule ja toisakseen nastat pitävät myös lumella paremmin kuin kitkat. Itse en näe järkeä laittaa kitkoja niin kauan kuin joudun talviolosuhteissa ajamaan. Asia olisi eri jos joutuisi koko talven ajamaan sulilla teillä.
W212:sen sisään ei nastojen äänet tule ja toisakseen nastat pitävät myös lumella paremmin kuin kitkat. Itse en näe järkeä laittaa kitkoja niin kauan kuin joudun talviolosuhteissa ajamaan. Asia olisi eri jos joutuisi koko talven ajamaan sulilla teillä.
Mutta kuuluvat ulos ja se rapina on jotain vielä vastenmielisempää kuin Voortin venttiilikoneiston rapina.Meissenkeri kirjoitti:W212:sen sisään ei nastojen äänet tule..
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
211:een tuli ostettua tarvikealujen tilalle peltivanteet Hakkapeliitta 7:lla. Aikomus olisi laittaa alle ja ajella kaljuksi, mutta luotaantyöntävä ajatus kyllä rapistella Joku saisi halvalla jos haluaa nastat... 225/55R16, rengastöiden hinnalla vaikkapa.
Vähän houkuttaisi kokeilla noita paljon puhuttuja Trianglen kitkoja, kokemuksia ei oikein netistä vielä löydy...
Vähän houkuttaisi kokeilla noita paljon puhuttuja Trianglen kitkoja, kokemuksia ei oikein netistä vielä löydy...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Ei kai siellä ole kettuilua ilmassa. Hakkapeliitta RS2:t ainakin olisi koettu hyväksi, mutta tossa 211:n koossa ihan holtiton hinta. Triangleja saa kolme settiä samaan hintaan.
edit: eipä nuo hinnat niin älyttömät olleetkaan mitä muistelin. Hakkaa saa 150€/kpl, Triangle 95€, ja Hankookin iCeptiäkin alle satasen.
edit: eipä nuo hinnat niin älyttömät olleetkaan mitä muistelin. Hakkaa saa 150€/kpl, Triangle 95€, ja Hankookin iCeptiäkin alle satasen.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Tekniikan Maailma näkyy taas tehneen talvirengastestin.
Testin parhaat pisteet sai Continental IceContact 2 ja tasapistein Nokian Hakkapeliitta 8, neljä tähteä ja keskiarvo 8,6.
Bridgestone Noranza 001 myös neljä tähteä ja 8,4.
Myös kitkarenkaiden paras oli Continental; ContiVikingContact 6, kaksi tähteä ja keskiarvo 7,6.
Jarrutus jäällä, parhaan nastarenkaan pysähtymismatka 39,7 metriä josta sitten paras kitkarengas jatkaa vielä 16 metriä kunnes ajoneuvo pysähtyy (ellei jo 45 metrin kohdalla osunut rekan perään)
Kiihdytys jäällä, nastojen rapina lakkaa nopeasti kuulumasta vireisellä kaistalla kitkarenkaalla ajavan korviin - nastarenkaallinen on 3,5 sekunnissa siellä missä kitkarenkailla yrittävä sutii vasta kaksinkertaisen ajan kuluttua.
Vertailussa oli kokeiltu myös ns. Keski-Euroopan kitkarengasta, Continental TS850; nastarenkaiden keskimääräinen jarrutusmatka jäällä 46 metriä, pohjoismaisten kitkarenkaiden 63 metriä ja Keski-Euroopan kitkarenkaan 78 metriä.
(juu, kyllähän niillä ajaa, tiedetään)
Ei siis mitään uutta, taas kerran meni nastarenkaiden tiestä irrottama pöly kitkailijoiden keuhkoihin ja syvälle
Testin parhaat pisteet sai Continental IceContact 2 ja tasapistein Nokian Hakkapeliitta 8, neljä tähteä ja keskiarvo 8,6.
Bridgestone Noranza 001 myös neljä tähteä ja 8,4.
Myös kitkarenkaiden paras oli Continental; ContiVikingContact 6, kaksi tähteä ja keskiarvo 7,6.
Jarrutus jäällä, parhaan nastarenkaan pysähtymismatka 39,7 metriä josta sitten paras kitkarengas jatkaa vielä 16 metriä kunnes ajoneuvo pysähtyy (ellei jo 45 metrin kohdalla osunut rekan perään)
Kiihdytys jäällä, nastojen rapina lakkaa nopeasti kuulumasta vireisellä kaistalla kitkarenkaalla ajavan korviin - nastarenkaallinen on 3,5 sekunnissa siellä missä kitkarenkailla yrittävä sutii vasta kaksinkertaisen ajan kuluttua.
Vertailussa oli kokeiltu myös ns. Keski-Euroopan kitkarengasta, Continental TS850; nastarenkaiden keskimääräinen jarrutusmatka jäällä 46 metriä, pohjoismaisten kitkarenkaiden 63 metriä ja Keski-Euroopan kitkarenkaan 78 metriä.
(juu, kyllähän niillä ajaa, tiedetään)
Ei siis mitään uutta, taas kerran meni nastarenkaiden tiestä irrottama pöly kitkailijoiden keuhkoihin ja syvälle
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
dealer kirjoitti:Tekniikan Maailma näkyy taas tehneen talvirengastestin.
Testin parhaat pisteet sai Continental IceContact 2 ja tasapistein Nokian Hakkapeliitta 8, neljä tähteä ja keskiarvo 8,6.
Bridgestone Noranza 001 myös neljä tähteä ja 8,4.
Myös kitkarenkaiden paras oli Continental; ContiVikingContact 6, kaksi tähteä ja keskiarvo 7,6.
Jarrutus jäällä, parhaan nastarenkaan pysähtymismatka 39,7 metriä josta sitten paras kitkarengas jatkaa vielä 16 metriä kunnes ajoneuvo pysähtyy (ellei jo 45 metrin kohdalla osunut rekan perään)
Kiihdytys jäällä, nastojen rapina lakkaa nopeasti kuulumasta vireisellä kaistalla kitkarenkaalla ajavan korviin - nastarenkaallinen on 3,5 sekunnissa siellä missä kitkarenkailla yrittävä sutii vasta kaksinkertaisen ajan kuluttua.
Vertailussa oli kokeiltu myös ns. Keski-Euroopan kitkarengasta, Continental TS850; nastarenkaiden keskimääräinen jarrutusmatka jäällä 46 metriä, pohjoismaisten kitkarenkaiden 63 metriä ja Keski-Euroopan kitkarenkaan 78 metriä.
(juu, kyllähän niillä ajaa, tiedetään)
Ei siis mitään uutta, taas kerran meni nastarenkaiden tiestä irrottama pöly kitkailijoiden keuhkoihin ja syvälle
Missä se taas on se tykkää nappi...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Joku salaliittoteoria tuohon löytyy vielädealer kirjoitti:Ei siis mitään uutta, taas kerran meni nastarenkaiden tiestä irrottama pöly kitkailijoiden keuhkoihin ja syvälle
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vannetukussa R2:t 225/55r16-koossa 110€/kpl. Mitäänhän niillä ei siis tee testin mukaan mutta joutunee tilaamaan jos ei aluksi alle menevät Hakka 7:t ole jostain syystä muuttuneet hiljaisiksi.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Älyttömän vähän löytyy mistään foorumeilta oikeita kokemuksia. Tällä hetkellä tarjolla niin halvalla, että melkein tekisi mieli testata ihan vain sen takia, että kaikkialla on haukuttu lyttyyn kokeilematta.Andy kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta noista Trianglen Snowlink/Icelink-renkaista...?
Alle kolmensadan saa jo 225/55R16, eipä tuosta korkealta tippuisi, vaikka olisi niin huonot, että joutuisi vaihtamaan kesken kaiken pois (tuskin) http://m.nettivaraosa.com/renkaat/2136869
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Sanos muuta. Lehtijuttujuja puolesta ja vastaan löytyy, mutta ei mistään käyttäjäkokemuksia. Viime talvien perusteella tuntuu siltä, että jos ajaa autoilunsa pääasiassa pk-seudulla ja pääteillä, niin on yksi ja sama mitkä kiekot alla on. Tuon takia itsekin tekisi mieleni kokeilla vaikka noita Trianglen kitkoja.
luokyio kirjoitti:Älyttömän vähän löytyy mistään foorumeilta oikeita kokemuksia. Tällä hetkellä tarjolla niin halvalla, että melkein tekisi mieli testata ihan vain sen takia, että kaikkialla on haukuttu lyttyyn kokeilematta.Andy kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta noista Trianglen Snowlink/Icelink-renkaista...?
Alle kolmensadan saa jo 225/55R16, eipä tuosta korkealta tippuisi, vaikka olisi niin huonot, että joutuisi vaihtamaan kesken kaiken pois (tuskin) http://m.nettivaraosa.com/renkaat/2136869
Itseasiassa aivan sama mitkä rinkulat alla. Kaikilla pääsee jos vaan ajattelee ja ennakoi. Hyvät nastarenkaat on ihan kunkku juttu mutta esim. tään sähköistetyn pallosalaman eli Obelixin alla ei voi kuvitella rapinaa niin kiva kun se taas dieselin raksutuksen aisaparina onkin. Tehoja, raksutusta, rapinaa - vähemmän tehoja, hiljaisuutta, hiukan kitkaa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Olen myös kääntynyt nastakiellon kannalle, mutta sitä ennen en ole löytänyt motiivia vaihtaa kitkoihin.kumipää kirjoitti:Samaa mieltä.xin811 kirjoitti:Nastat pitäis lailla kieltää
Ajaisin mielelläni talven vähän huonommilla renkailla, jos saisin vastineeksi paremmat kesätiet. Mutta koska oma rengasvalintani ei tien kuntoon vaikuta käytännössä yhtään mitään, odotan tulevaa kieltoa innolla.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.