
Entäpä suuttimet, ovatko samanlaiset?

Mutta, kun se Mynä on vaan niin hyvä. Tuli taas eilen illalla todettua, kun ruuvasin yhden Mynäpumpun koneen kylkeen. Joku on vaan parasBTriker kirjoitti:Mutta jos sinulla on vaparin pumppu ja käytät sitä mynällä tai ppd:llä niin siihen voip rakentaa sen ahdonalaisen syötön lisäyksen. Kannattaa kysäistä myös omalta kylältä, Rengaspalvelu Karjalaisesta pumpun modaustaEi tarvitsisi mennä merta edemmäs kalaan.
Onhan se hyvä ei sillä, mutta vaihtoehtoja on muitakin.Heavy kirjoitti:Mutta, kun se Mynä on vaan niin hyvä. Tuli taas eilen illalla todettua, kun ruuvasin yhden Mynäpumpun koneen kylkeen. Joku on vaan parasBTriker kirjoitti:Mutta jos sinulla on vaparin pumppu ja käytät sitä mynällä tai ppd:llä niin siihen voip rakentaa sen ahdonalaisen syötön lisäyksen. Kannattaa kysäistä myös omalta kylältä, Rengaspalvelu Karjalaisesta pumpun modaustaEi tarvitsisi mennä merta edemmäs kalaan.
dealer kirjoitti:Männät, kanget, öljysuihkujen asennus ja sylinterinkansi ainakinOnkos siinä vielä muuta vaihdettavaa?
Ja ottaa samalla sen turbon öljypumpun ketjun niin ei tartte alkaa pätkimään.veskola kirjoitti:Öljypumpun rattaan saa KL:stä eikä maksa juuri mitään (30-40€) ja samalla pitää lyhentää se ketju, eli ilmeisesti kannattaa ostaa uusi ketju ja lyhentää se turbon rattaalle sopivaksi.
Tosin eipä se ahdin siellä paljoakaan öljynvirtauksia lisää, ne öljyruiskut siellä enemmän vuodattavat ohi muun järjestelmän.
Tee öljynpaluureijästä sitten kerralla riittävän suuri.