![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No haepa sitten se ppD-paapan W108 kotio ittelles kun on kerran nyt myynnissä, kohtuuhintanen kampejussaP kirjoitti:Nätti S123mikäs tuo w108 on? tommosesta oon vuosia haaveillut
sitä tuossa yks päivä kuolasin vaan pitäis myydä nykyiset käyttö ja harrasteautot pois että riittäis rahat, ehkä sitä joskus rikastuu että on vara ostaaVanja-eno kirjoitti:No haepa sitten se ppD-paapan W108 kotio ittelles kun on kerran nyt myynnissä, kohtuuhintanen kampejussaP kirjoitti:Nätti S123mikäs tuo w108 on? tommosesta oon vuosia haaveillut
Hieno väri, erottuu joukosta! Puuttuuko tuosta helmat vai miten on niin oudon näköinen? Onko maski dipattu vai miten mustattu? Mä pitäisin kyllä maskin kirkkaana/kromisena.Ohne dich MB kirjoitti:Teipillä saa ihmeitä aikaan, tammikuussa se oli vielä valkoinen...
Joo sieltähän se. Nuori tyttö halus uuemman Mersun ja minä vanahemman niin vaiheltiin sitte autojajussaP kirjoitti:Tuliko kauhavalta? näyttää ainakin äkkiseltään tutulta autoltamersuw123 kirjoitti:Tuommonen tuli vaihdossa väyryseen perjantaina. Vm85 ja 2 litran bensa, mittarisa vaan 250tkm ja huomaa kyllä että pitää paikkaansa
Tästä lisätietoa hetimiten!!Järä88 kirjoitti: