Kilanderin kdj 120 LC
No renkaista tuo on nirso, pyöreämpi olkainen parempi.
Eron jopa huomaa samoilla kumeilla: edelliset Toyot oli alkuun oikein mainiot, 25 000 km.kulutti niitä enempi keskeltä ja alkoi olla uratutkan vikaa.
Nyt nuo Continentalit kapeammat ja melko pyöreäolkaiset, taas menee mukavasti.
Tosin tuossa omassa mersussa kun on parametriohjaus niin ei tuo sille pärjää.
Lämmityslaitteen kanssa meni pari talvea ennenkuin tuli ahaa elämys, siinä takalasinlämmittimen napin vieressä "front"nappi, sitä pitänyt pakkasilla päällä ja lämpöä/sulat lasit on ollut.
Siitä "mode"napista josta säädetään jaloille, lasille, sivu ja keskisuuttimille yms.ei mieluista asetusta löytynyt.
Eron jopa huomaa samoilla kumeilla: edelliset Toyot oli alkuun oikein mainiot, 25 000 km.kulutti niitä enempi keskeltä ja alkoi olla uratutkan vikaa.
Nyt nuo Continentalit kapeammat ja melko pyöreäolkaiset, taas menee mukavasti.
Tosin tuossa omassa mersussa kun on parametriohjaus niin ei tuo sille pärjää.
Lämmityslaitteen kanssa meni pari talvea ennenkuin tuli ahaa elämys, siinä takalasinlämmittimen napin vieressä "front"nappi, sitä pitänyt pakkasilla päällä ja lämpöä/sulat lasit on ollut.
Siitä "mode"napista josta säädetään jaloille, lasille, sivu ja keskisuuttimille yms.ei mieluista asetusta löytynyt.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: 29.6.2012 15:13
- Paikkakunta: Hell
No se selittää sitä hintaa. Mietinkin sitä miten ne irroittaa navan laakerista mutta rahalla se irtoaaAntikainen kirjoitti:Ystävällinen merkkiliike vaihtaa iloisesti ja mielellään koko navan..
Halpaa ku saippua.
Pitäisi kaivaa merkkiliikkeen romulavalta vanha napa ja askarrella hyllyyn valmis paketti uudella laakerilla.
Olisi siisti vaihdella kun tarvitsee, jotenkin aina menee kovimmilla pakkasilla, oli Toyota tai MB.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: 29.6.2012 15:13
- Paikkakunta: Hell
Muistaakseni ensin meni kuskinpuolelta. 10000 km jäljestä meni apukuskin puoleinen. Aika tasaiseen kuluvat siis. Kilometrejä oli n. 270 000 tuolloin. Avaamattoman näköistä oli. Vetarin suojakumi piti toiselle puolelle laittaa kanssa.
Siitä kiva "tuoreempi" auto että on tilaa touhuta ja rakenteet ovat yksinkertaisia. Ja ei oo paljoa tarvinnu touhuta.
Siitä kiva "tuoreempi" auto että on tilaa touhuta ja rakenteet ovat yksinkertaisia. Ja ei oo paljoa tarvinnu touhuta.
Tänään pakettiauto toi pahvilaatikoita Virosta,ja suoraan autotalliin toimitettuna
Yleensä pitänyt laatikot itse hakea,niissä ollut kyljessä numeroita tyyliin 24x0,33 5,2 %
Näissä näkyy olevan 10x20 et - 5
Pitääkin viedä ennen sesonkia nuo viime keväänä hankitut Toyot noihin käärittäväksi tässä lähipäivinä.
Yleensä pitänyt laatikot itse hakea,niissä ollut kyljessä numeroita tyyliin 24x0,33 5,2 %
Näissä näkyy olevan 10x20 et - 5
Pitääkin viedä ennen sesonkia nuo viime keväänä hankitut Toyot noihin käärittäväksi tässä lähipäivinä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Pääsiäisenä pääsi testaamaan kesärenkaita vielä jäätielle.
Jotenkin ei ole aiemmin sopivasti sattunut vaikka Kolilla paljon tullut pyörittyä,mutta nyt oli pääsiäispyhät viimeisiä aikoja auki tie Vuonislahteen.
Hyvä tuolla oli ajella kun ei tarvitse pelätä mäkeen juuttumista
Sitten kun lomaa oli jäljellä käytiin kannaksella ajelemassa,Muolaa Valkjärvi suunnalla.
Satellittilautanen-vai mitä lie tarkkailevat sillä-osoitti hieman länteen.
Valkjärven laskettelukeskuksessa oli kausi täydessä vauhdissa vaikka lämpötila +10.
Tykkilunta oli runsaasti ja rinteet pohjoisen suuntaan,kai niillä kausi juhannukseen jatkuu.
Joku Pietarilainen saapunut paikalle tiestöön hieman epäsopivalla ajokilla.
Tuo oli pysäköity juuri "pysäköinti kielletty" kyltin kohdalle.Niin se maailma muuttuu,itänaapurissa ei enää mersuilla,bemareilla,audeilla tms.kansanautoilla sellaista hyvällä katsota.
Jotenkin ei ole aiemmin sopivasti sattunut vaikka Kolilla paljon tullut pyörittyä,mutta nyt oli pääsiäispyhät viimeisiä aikoja auki tie Vuonislahteen.
Hyvä tuolla oli ajella kun ei tarvitse pelätä mäkeen juuttumista
Sitten kun lomaa oli jäljellä käytiin kannaksella ajelemassa,Muolaa Valkjärvi suunnalla.
Satellittilautanen-vai mitä lie tarkkailevat sillä-osoitti hieman länteen.
Valkjärven laskettelukeskuksessa oli kausi täydessä vauhdissa vaikka lämpötila +10.
Tykkilunta oli runsaasti ja rinteet pohjoisen suuntaan,kai niillä kausi juhannukseen jatkuu.
Joku Pietarilainen saapunut paikalle tiestöön hieman epäsopivalla ajokilla.
Tuo oli pysäköity juuri "pysäköinti kielletty" kyltin kohdalle.Niin se maailma muuttuu,itänaapurissa ei enää mersuilla,bemareilla,audeilla tms.kansanautoilla sellaista hyvällä katsota.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Nyt kun meinaavat lopettaa helatorstain oikein hallituksen toimesta,piti käyttää tuo tehokkaasti hyväksi jos on vaikka viimeinen kerta.
Eli perjantai vapaaksi ja keskiviikkona heti kun töistä ehti kohti Länsisatamaa.Yö laivalla ja aamu kasilta Järve-keskuksen kautta kohti Virtsua.
Oli tullut varattua ennakkoon liput klo.11.40 laivaan.
Oltiin sitten sen verran etuajassa että tuli mentyä merenrantaan kikkailemaan ja ei olis pitänyt.
Heinikossa oli lasipullo joka yliajaessa hajosi ja sirpale takakumin kylestä läpi.
Vararengasta ei ollut ja vaikka olisi,niin vääränkokoisena siitä ei paljon iloa olisi ollut.
No siitä lautalla yli ja Muhun puolella käytiin vilkaisemassa Sikke Sumarin mökkiä.
Kuresaareen kun tultiin oli jo kumi tuntuvasti vajentunut,viskattiin reput hotelliin.
Ja vietiin auto Toyotalle.
Varsinaisesti huoltoaika oli varattu perjantai aamulle,mutta ehdotin että keksisivät renkaalle jotain.
Torstai päivä meni terasseilla ja muuten keskustassa pyöriessä,onneksi säässä ei ollut valittamista.
Nämä hotellit kun täällä usein on kylpylällä varustettuja niin perjantai aamupäivän jouti siellä polskia ja saunoa.Iltapäivän puolella saatiin auto takaisin,225 000 km.huolto tehty ja rengas käytetty korjaamossa.
Vaikutti että kumia käytetty vanteelta pois ja laitettu paikka sisäpuolelle,mato saattaisi huonommin pysyä renkaan kyljessä,luulisin.
Sitten käytiin saaren eteläkärjessä katsomassa että majakat ja tuulimyllyt on paikoillaan.
Lauantaina piti lähteä takaisinpäin,liput tasan klo.12 lauttaan varattu.Tämä on kyllä kätevä systeemi näillä e-pileteillä mennä,kenenkään kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä,viivakoodilla aukeaa puomi jolla pääsee oikealle kaistalle jonottamaan laivaan ja sitten vaan vihreää valoa kun näytetään ajaa sinne.
Tallinnassa oltiin hyvissä ajoin iltapäivällä.Vanhassa kaupungissa käytiin sen verran että HellHuntissa poikettiin,muuten notkuttiin Telliskiven suunnalla.
Samalla tavalla siellä saa päänsärkyä kuin keskustassa,mutta hieman halvemmalla.
Sunnuntai-iltana kotona jotain kello 19 aikoihin,matkaa taas kertyi vähän toista tonnia.
Ei voi kuin ihmetellä miten on parina vuotena sattunut hyvät kelit helatorstaille,paremmat huomattavasti kuin on viimeaikoina ollut juhannuksena
Eli perjantai vapaaksi ja keskiviikkona heti kun töistä ehti kohti Länsisatamaa.Yö laivalla ja aamu kasilta Järve-keskuksen kautta kohti Virtsua.
Oli tullut varattua ennakkoon liput klo.11.40 laivaan.
Oltiin sitten sen verran etuajassa että tuli mentyä merenrantaan kikkailemaan ja ei olis pitänyt.
Heinikossa oli lasipullo joka yliajaessa hajosi ja sirpale takakumin kylestä läpi.
Vararengasta ei ollut ja vaikka olisi,niin vääränkokoisena siitä ei paljon iloa olisi ollut.
No siitä lautalla yli ja Muhun puolella käytiin vilkaisemassa Sikke Sumarin mökkiä.
Kuresaareen kun tultiin oli jo kumi tuntuvasti vajentunut,viskattiin reput hotelliin.
Ja vietiin auto Toyotalle.
Varsinaisesti huoltoaika oli varattu perjantai aamulle,mutta ehdotin että keksisivät renkaalle jotain.
Torstai päivä meni terasseilla ja muuten keskustassa pyöriessä,onneksi säässä ei ollut valittamista.
Nämä hotellit kun täällä usein on kylpylällä varustettuja niin perjantai aamupäivän jouti siellä polskia ja saunoa.Iltapäivän puolella saatiin auto takaisin,225 000 km.huolto tehty ja rengas käytetty korjaamossa.
Vaikutti että kumia käytetty vanteelta pois ja laitettu paikka sisäpuolelle,mato saattaisi huonommin pysyä renkaan kyljessä,luulisin.
Sitten käytiin saaren eteläkärjessä katsomassa että majakat ja tuulimyllyt on paikoillaan.
Lauantaina piti lähteä takaisinpäin,liput tasan klo.12 lauttaan varattu.Tämä on kyllä kätevä systeemi näillä e-pileteillä mennä,kenenkään kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä,viivakoodilla aukeaa puomi jolla pääsee oikealle kaistalle jonottamaan laivaan ja sitten vaan vihreää valoa kun näytetään ajaa sinne.
Tallinnassa oltiin hyvissä ajoin iltapäivällä.Vanhassa kaupungissa käytiin sen verran että HellHuntissa poikettiin,muuten notkuttiin Telliskiven suunnalla.
Samalla tavalla siellä saa päänsärkyä kuin keskustassa,mutta hieman halvemmalla.
Sunnuntai-iltana kotona jotain kello 19 aikoihin,matkaa taas kertyi vähän toista tonnia.
Ei voi kuin ihmetellä miten on parina vuotena sattunut hyvät kelit helatorstaille,paremmat huomattavasti kuin on viimeaikoina ollut juhannuksena
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Juhannuksen viettoon päästiin lähtemään perjantaina,keula kohti itää ja kohteena Äänisen rannalla Petroskoi.
Tuollainen kiertomatka ikäänkuin.
Viipurissa tankki täyteen ja sitten kannaksen puolelta meno.Käkisalmeen tie todella hyväkuntoista,sitten muuttuu erittäin mutkaiseksi.Aiemmin tullut huomattua että melkein joka mutkaan kipattu murskekuorma.Nyt yksi jäi teosta kiinni.
Kannaksella varmaan oikein hyvälaatuista kalliota kun useassa paikassa siitä tehdään mursketta ja kuskataan vaikka ja mihin.
No sitten on vielä viiden kilometrin sorapätkä ennen Lahdenpohjaa.
Leningradin oblasti kun vaihtuu Karjalan tasavallaksi vaihtuu tiekin ihan toisenlaiseksi.
23 kilometriä aika mainiota tietä,Lahdenpohja Sortavala väli ei niinkään.
Sortavalan jälkeen itäänpäin tie menee vasta kunnolla Laatokan rantamaisemissa.
Sitten kun erkaannutaan Aunukseen menevästä tiestä loppuu maisemat ja tapahtumat kokonaan,pelkkää korpimaisemaa.Siellä tuli mieleen että jos lähtisi pitemmälle Venäjälle niin pitäisi varmaan hankkia vararengas.Jotenkin se Viron rengasrikko osoitti ettei maasturin kumitkaan ole puhkeamattomia.
No lopulta se Petroskoin kaupunki sitten alkoi olla jo lähellä.
Tuommoisesta hotellista oltiin varattu huone kahdeksi yöksi.
Mukavasti oli ihan lyhyt matka Äänisen rantaan.
Nopeasti se aika rientää ja sunnuntaina piti koitaa lähteä ajoissa,570 km.oli tulomatkalla kertynyt mittariin.Pietarin kautta vielä pitempi matka mutta vähemmän huonoa tietä.
Alkumatka menikin hyvin Muurmanskin tietä eteläänpäin ajellessa,tie oli hyvää ja liikennettä vähän.
Aunuksen alapuolella kun tultiin Leningradin oblastiin huononi tie huomattavasti.
Lotinapellon jälkeen alkoi tökkiä pahasti,jono meni huimat 10 kilometriä tunnissa,rekkakolari oli syy tähän.
Pietari kun lähestyi niin ruuhkat vain paheni,juhannuksen paluuliikennettä täällä kyllä riittää.
Jossain niitten 5 miljoonan ihmisen pitää asua,ja tuossa Pietarin kehätien varressa on uusia hienoja lähiöitä ,useita.
Noita siellä riittää.
Sitten kun päästiin ajamaan Pietarista länteen,olikin vain runsaasti vastaantulijoita.
Viipurin Subwayssa syömässä,tankki täyteen Lukoililla ja kotiin.
Yli kymmenen tuntia kesti paluumatka,660 km,eli yhteensä taivalta taittui 1230 km.
Renkaat ei pahemmin vaikuta kulutukseen kun tuossa mittarivirhe korjattuna tällä kierroksella näytti olleen 8,5l/100 km.
Tuollainen kiertomatka ikäänkuin.
Viipurissa tankki täyteen ja sitten kannaksen puolelta meno.Käkisalmeen tie todella hyväkuntoista,sitten muuttuu erittäin mutkaiseksi.Aiemmin tullut huomattua että melkein joka mutkaan kipattu murskekuorma.Nyt yksi jäi teosta kiinni.
Kannaksella varmaan oikein hyvälaatuista kalliota kun useassa paikassa siitä tehdään mursketta ja kuskataan vaikka ja mihin.
No sitten on vielä viiden kilometrin sorapätkä ennen Lahdenpohjaa.
Leningradin oblasti kun vaihtuu Karjalan tasavallaksi vaihtuu tiekin ihan toisenlaiseksi.
23 kilometriä aika mainiota tietä,Lahdenpohja Sortavala väli ei niinkään.
Sortavalan jälkeen itäänpäin tie menee vasta kunnolla Laatokan rantamaisemissa.
Sitten kun erkaannutaan Aunukseen menevästä tiestä loppuu maisemat ja tapahtumat kokonaan,pelkkää korpimaisemaa.Siellä tuli mieleen että jos lähtisi pitemmälle Venäjälle niin pitäisi varmaan hankkia vararengas.Jotenkin se Viron rengasrikko osoitti ettei maasturin kumitkaan ole puhkeamattomia.
No lopulta se Petroskoin kaupunki sitten alkoi olla jo lähellä.
Tuommoisesta hotellista oltiin varattu huone kahdeksi yöksi.
Mukavasti oli ihan lyhyt matka Äänisen rantaan.
Nopeasti se aika rientää ja sunnuntaina piti koitaa lähteä ajoissa,570 km.oli tulomatkalla kertynyt mittariin.Pietarin kautta vielä pitempi matka mutta vähemmän huonoa tietä.
Alkumatka menikin hyvin Muurmanskin tietä eteläänpäin ajellessa,tie oli hyvää ja liikennettä vähän.
Aunuksen alapuolella kun tultiin Leningradin oblastiin huononi tie huomattavasti.
Lotinapellon jälkeen alkoi tökkiä pahasti,jono meni huimat 10 kilometriä tunnissa,rekkakolari oli syy tähän.
Pietari kun lähestyi niin ruuhkat vain paheni,juhannuksen paluuliikennettä täällä kyllä riittää.
Jossain niitten 5 miljoonan ihmisen pitää asua,ja tuossa Pietarin kehätien varressa on uusia hienoja lähiöitä ,useita.
Noita siellä riittää.
Sitten kun päästiin ajamaan Pietarista länteen,olikin vain runsaasti vastaantulijoita.
Viipurin Subwayssa syömässä,tankki täyteen Lukoililla ja kotiin.
Yli kymmenen tuntia kesti paluumatka,660 km,eli yhteensä taivalta taittui 1230 km.
Renkaat ei pahemmin vaikuta kulutukseen kun tuossa mittarivirhe korjattuna tällä kierroksella näytti olleen 8,5l/100 km.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Komppaan Pappia. Aina kun Kilander avaa "suunsa" niin jotain mielenkiintoista on luvassa. Tuo itänaapuri on itselle eksoottinen juttu.
Toyota taitaa olla ikiliikkuja. Eikös ne ole erittäin hyvässä maineessa. Öljynvaihtoväli taisi olla aika niukka ja jakolaatiikkonkin joka toinen kerta. Ehkä se on syy miksi ne myös kestää.
Toyota taitaa olla ikiliikkuja. Eikös ne ole erittäin hyvässä maineessa. Öljynvaihtoväli taisi olla aika niukka ja jakolaatiikkonkin joka toinen kerta. Ehkä se on syy miksi ne myös kestää.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Juu, näitä lukee todella mielellään. Olisko Kilanderilla kamerassa lisää kuvia noilta reissuilta (ei tarvii olla tältä viimeisimmältä), joita voisit laittaa tähän topikkiin?
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
No joo, on tainnut tulla taloon pidemmäksi aikaa. Varmatoiminen ja mieleinen on ollut. Kdj 150 malliin ei mielekästä päivittää kun samaa tekniikkaa ja muotoilu ei miellytä.Pappi kirjoitti:Mukavaa luettavaa kuvineen kaikkineen. Kiitos.
Oot vissiin tästä Toyotasta saanut mieluisan kulkineen kun yhteistä taivalta on jo tovi takana.
Generig kirjoitti: Toyota taitaa olla ikiliikkuja
Voi olla joo muita lyhyemmällä huoltovälillä toimintavarmuuteen asiaa.
Pitää katsella, huonolta näyttää kun läppäri hajosi. Onneksi hoksasin Photobucket sovelluksen kännykkään niin pääsee edes jotenkin kertyneitä kuvia käyttämään.bercedes menz kirjoitti: lisää kuvia
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Pientä huoltohommaa ajankuluksi.Vanhat jarrusatulat kun jumittivat,oli kulunut levyt sisäpuolelta erikoisen muotoiseksi.
Sinällään tuo ei niin vakavaa kun tässä on vapautus jarrudynosta katsastuksen yhteydessä.
Palojahan tuommoinen karhea pinta syö enemmän,ja tiukemmissa jarrutuksissa tuntuu kuin kulmikkaat rattaat alla.
Meinasin alkuun ostaa ihan kotimaasta osia,mutta kun samaan yhteyteen suunnittelin yläpallojen vaihtoa niin alkoi näyttää että tilaankin kamat Saksasta.
Onneksi kiire ei ollut,taisi liki pari viikkoa mennä kun joku kävi tuomassa ulko-oven taakse kaksi pahvilaatikkoa,yhteensä 40 kg.
4xlevyt ja palat,pari yläpalloa kotiin toimitettuna 269 €.
Ilmeisesti ollut vapautus katsastuksesta pallonivelillä,jonkinaikaa jo pitänyt kopinaa renkaita laidasta laitaan veivatessa.
Hyvä aika vaihtaa kun oli jo 5 mm.väljää.
Ensin reilut viisi vuotta hangattu vakioasennossa,sitten korotuspalojen kanssa eri asennossa hankausta viitisen vuotta niin tuleehan siinä kulumaa lumpioon..Nuukasti oli uusissa rasvaa,lisätä piti.
Jotkut välillä päivittelee tyyliin "mahtaa olla kalliita nuo isot renkaat",mutta en nyt sanoisi niinkään.Semmoinen 17 500 km.näillä takana ja jokaisessa yli 8 mm.raaputuspintaa jäljellä.Olisko jotain milli,puolitoista hävinnyt matkalle.
Mersussa jos kestäisi vetävissä edes tuon 17 500 km kumit niin olisin kyllä yllättynyt .
Sinällään tuo ei niin vakavaa kun tässä on vapautus jarrudynosta katsastuksen yhteydessä.
Palojahan tuommoinen karhea pinta syö enemmän,ja tiukemmissa jarrutuksissa tuntuu kuin kulmikkaat rattaat alla.
Meinasin alkuun ostaa ihan kotimaasta osia,mutta kun samaan yhteyteen suunnittelin yläpallojen vaihtoa niin alkoi näyttää että tilaankin kamat Saksasta.
Onneksi kiire ei ollut,taisi liki pari viikkoa mennä kun joku kävi tuomassa ulko-oven taakse kaksi pahvilaatikkoa,yhteensä 40 kg.
4xlevyt ja palat,pari yläpalloa kotiin toimitettuna 269 €.
Ilmeisesti ollut vapautus katsastuksesta pallonivelillä,jonkinaikaa jo pitänyt kopinaa renkaita laidasta laitaan veivatessa.
Hyvä aika vaihtaa kun oli jo 5 mm.väljää.
Ensin reilut viisi vuotta hangattu vakioasennossa,sitten korotuspalojen kanssa eri asennossa hankausta viitisen vuotta niin tuleehan siinä kulumaa lumpioon..Nuukasti oli uusissa rasvaa,lisätä piti.
Jotkut välillä päivittelee tyyliin "mahtaa olla kalliita nuo isot renkaat",mutta en nyt sanoisi niinkään.Semmoinen 17 500 km.näillä takana ja jokaisessa yli 8 mm.raaputuspintaa jäljellä.Olisko jotain milli,puolitoista hävinnyt matkalle.
Mersussa jos kestäisi vetävissä edes tuon 17 500 km kumit niin olisin kyllä yllättynyt .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mulla on hankookin dynapro at ollu alla n.60tkm ja vielä pintaa n sentti jälellä. Meinaa jo harmittaa ku ei pääse rataskauppaan ja kutittas kokeilla bf:n uutta altsikkaa seuraavaks. Vissii noilla 80-100tkm ajaa ennenku sakkoraja tulee vastaan
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Perinteistä logiikkaa, jota itsekin harrastetaan itävehkeillä. Tarviiko niiden jarrujen nyt sitten muka jotenkin toimia, jos ei niitä mitatakaan?jarrusatulat kun jumittivat,oli kulunut levyt sisäpuolelta erikoisen muotoiseksi.
Sinällään tuo ei niin vakavaa kun tässä on vapautus jarrudynosta katsastuksen yhteydessä.
Oikeastaan nämä värkit joissa täyspaineilmajarrut, ovat osoittaneet kyntensä toimintavarmuudellaan ja etenkin tehoillaan. Mehuvehkeissä aina joku jumi päällään ja teho muutoinkin ja toimiessaankin hieman "viitteellinen".
Mitä sie Kimmo haastelet maasturinrenkaista? Rataohjuksen rattaat alla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Onko tuossa kitkalukollinen keskitasauspyörästö vai miksei sitä jarrupenkissä käytetä?
Tuo minun HDJ kyllä ajetaan jarrupenkin kautta mutta siinä onkin avoin/100% keskitasauspyörästö joten jarrupenkissä ei ole ongelmia.
Samaa naureskelin tuossa jokin aika itsekkin kun pari tuttua kauhisteli noita nappula renkaita että mahtaa olla kalliita.
No ei ne maksa mahdottomia ja niillä ajaa varmaan sen 80-100tkm.
Nyt takana ~28tkm ja oisko noista puoltoista-kaksmilliä kulunut pois kun ajettu asfaltilla melkein kaikki ajot.
Uudessa on kuvion syvyys 16mm.
Tuo minun HDJ kyllä ajetaan jarrupenkin kautta mutta siinä onkin avoin/100% keskitasauspyörästö joten jarrupenkissä ei ole ongelmia.
Samaa naureskelin tuossa jokin aika itsekkin kun pari tuttua kauhisteli noita nappula renkaita että mahtaa olla kalliita.
No ei ne maksa mahdottomia ja niillä ajaa varmaan sen 80-100tkm.
Nyt takana ~28tkm ja oisko noista puoltoista-kaksmilliä kulunut pois kun ajettu asfaltilla melkein kaikki ajot.
Uudessa on kuvion syvyys 16mm.
Rengas valitaan käyttötarkoituksen mukaanEasy Rider kirjoitti:
Mitä sie Kimmo haastelet maasturinrenkaista? Rataohjuksen rattaat alla.
Mahdollisimman isot ulkomitat ,tasasempi meno jos tiessä kuoppa sattuu olemaan.
Kulutuspinta asfalttiajoon sopiva.
Tällä citymaasturilla ei ajeta asfaltin ulkopuolella kuin entisen Neuvostoliiton alueella siinä tapauksessa että Igor von Durak on pikitien pinnan varastanut pois poikkeen
Ei tietoa.Mika.T kirjoitti: Onko tuossa kitkalukollinen keskitasauspyörästö ...
Enkä tiedä syytä miksi ei jarrudynoon ajeta.
Viisi kertaa katsastuksessa tämän kanssa ,eri konttorillakin välillä käynyt,sama homma.
Tavallaan tuo nyt niin haittaakkaan,tieten voisi vähän alennusta katsastuksesta antaa..
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Nyt oltiin perjantai-sunnntai Pietarissa.Vaihtelun vuoksi jätettiin auto Viipuriin ja mentiin siitä bussilla.
Bussi tuo Parnaksen lähiöön.
Siinä ei tarvitse kävellä kuin tien yli ja sisään metroasemalle,sinisen linjan päätepysäkki on täällä.
Kahdeksan pysäkinväliä metrolla ja sitten oltiinkin jo Nevski Prospektilla josta kävelymatka hotellille Kazanskaya ulitsalle.
Siitä asti kun telkusta tuli Volga 30 päivässä oli tehnyt mieli käydä kierroksella Pietarin kattojen päällä,ja nyt se onnistui perjantaina juuri ennen auringonlaskua.
Tuolla toisella laidalla näkyy viimeinen toisen maailmansodan aikaisista puolustustorneista.
Ja maisemaa tornista.
Noin,jossain länsimaissa ei ehkä mentäisi peltikatoille kikkailemaan ilman mitään valjaita tms.,siellä risteili aika paljon sähköjohtoja,vaijereita yms.kulkua hidastavia tekijöitä.
Sattui samalle viikolle vuotuinen Harrikka tapahtuma.
Jotain juttua näin että kolmisentuhatta pyörää paikalla.
Lauantaina päivällä paraati kaupungin läpi,komean näköistä kun kymmenisen minuuttia pyöriä vaan menee Nevskiä pitkin.
Tuossa kuvassa yläkulmassa näkyy Kazaninkadun terassiravintola,kalleinta olutta Pietarissa tuli siellä hörsittyä,7 euroa iso tuoppi.
Kohtalaiset maisemat sieltäkin ,ainakin jos olisi päiväsaikaan liikenteessä.
Sitten sunnuntaina takaisinpäin,punainen metrolinja on vanhin ja tosi siistissä kunnossa.
Suomen asemalle metrolla ja siitä junalla Viipuriin.Täällä pitää tosissaan haluta tulla autolla junan eteen kun tie nousee tuolleen pystyyn.
Bussi tuo Parnaksen lähiöön.
Siinä ei tarvitse kävellä kuin tien yli ja sisään metroasemalle,sinisen linjan päätepysäkki on täällä.
Kahdeksan pysäkinväliä metrolla ja sitten oltiinkin jo Nevski Prospektilla josta kävelymatka hotellille Kazanskaya ulitsalle.
Siitä asti kun telkusta tuli Volga 30 päivässä oli tehnyt mieli käydä kierroksella Pietarin kattojen päällä,ja nyt se onnistui perjantaina juuri ennen auringonlaskua.
Tuolla toisella laidalla näkyy viimeinen toisen maailmansodan aikaisista puolustustorneista.
Ja maisemaa tornista.
Noin,jossain länsimaissa ei ehkä mentäisi peltikatoille kikkailemaan ilman mitään valjaita tms.,siellä risteili aika paljon sähköjohtoja,vaijereita yms.kulkua hidastavia tekijöitä.
Sattui samalle viikolle vuotuinen Harrikka tapahtuma.
Jotain juttua näin että kolmisentuhatta pyörää paikalla.
Lauantaina päivällä paraati kaupungin läpi,komean näköistä kun kymmenisen minuuttia pyöriä vaan menee Nevskiä pitkin.
Tuossa kuvassa yläkulmassa näkyy Kazaninkadun terassiravintola,kalleinta olutta Pietarissa tuli siellä hörsittyä,7 euroa iso tuoppi.
Kohtalaiset maisemat sieltäkin ,ainakin jos olisi päiväsaikaan liikenteessä.
Sitten sunnuntaina takaisinpäin,punainen metrolinja on vanhin ja tosi siistissä kunnossa.
Suomen asemalle metrolla ja siitä junalla Viipuriin.Täällä pitää tosissaan haluta tulla autolla junan eteen kun tie nousee tuolleen pystyyn.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Nyt näyttää kyllä siltä että toista viisivuotiskautta tämän kanssa ei sitten kuitenkaan tule.
Vaikka olen ollut siinä uskossa ettei sellaista ole mihin kannattaisi vaihtaa… niin nyt näyttää että osui sellainen kohdalle.
Äärimmäisen harvoin niitä kohdalle sattuu, ja uudet on niin kalliita ettei mitenkään raaski - nuuka kun on - laittaa autoon sellaista summaa.
No anyway, lähden tästä pariksi viikoksi saareen , kun palailen niin pitänee aloittaa uusi topikki aiheesta.
Vaikka olen ollut siinä uskossa ettei sellaista ole mihin kannattaisi vaihtaa… niin nyt näyttää että osui sellainen kohdalle.
Äärimmäisen harvoin niitä kohdalle sattuu, ja uudet on niin kalliita ettei mitenkään raaski - nuuka kun on - laittaa autoon sellaista summaa.
No anyway, lähden tästä pariksi viikoksi saareen , kun palailen niin pitänee aloittaa uusi topikki aiheesta.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Paljasta nyt vähän, toinen samanlainen (uudempi) tilalle vai joku muu merkki?kilander kirjoitti:Nyt näyttää kyllä siltä että toista viisivuotiskautta tämän kanssa ei sitten kuitenkaan tule.
Vaikka olen ollut siinä uskossa ettei sellaista ole mihin kannattaisi vaihtaa… niin nyt näyttää että osui sellainen kohdalle.
Äärimmäisen harvoin niitä kohdalle sattuu, ja uudet on niin kalliita ettei mitenkään raaski - nuuka kun on - laittaa autoon sellaista summaa.
No anyway, lähden tästä pariksi viikoksi saareen , kun palailen niin pitänee aloittaa uusi topikki aiheesta.
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Minkä merkkiset nämä 18" valssit on?? Komiat on kuin vaimon perä, ja justiinsa tuollaisia etsin omaan saman korimallin Lantikkaan!kilander kirjoitti:Joo tuo toimenpide kuuluu 180 000 km. huolto-ohjelmaan,mikä tuleekin loppuvuodesta eteen,nyt 176 177 km.mittarissa.deffa kirjoitti:Hieno on auto! Tuli vain mieleen että onhan sulla tarkastettu siittä se öljypumpun imusihvilä? Taitaa olla nykyään iha huoltoohjelmassa, sen näkkeepi sillä kuitumikälie kameralla ku poistoropusta kurkkaa..
Tuli ostettua tuommoiset 9x18" et -13 vanteet ja niille Toyo Proxes s/t 285/60-18 kumit.
Tuli käytettyä autoa maalipinnan käsittelyssä,jollain savella käsipelissä hankasivat ja kovavaha päälle.
Ei voi kuin kehua Automeikkaus Litmasta,hyvää jälkeä tekevät.
Nyt kuvissa auto tietenkin pölyinen kun hiekkatietä tullut ajettua .
Onhan nuo ihan ok.ja harvinaisetkin vielä.
Toissakesänä Vuoksenniskan Teboilin ulkoilmasta kattelin että nyt on ohiajavassa Landcruiserissa komiat vanteet.
Mutta sehän olikin se Venäläinen liikemies joka nuo minulta osti
Eagle Alloys on merkki, Tradepartsin poistolaarista nuo silloin ostin, viimeinen sarja heillä.
En kyllä osaa sanoa mistä niitä nyt saa.
Toissakesänä Vuoksenniskan Teboilin ulkoilmasta kattelin että nyt on ohiajavassa Landcruiserissa komiat vanteet.
Mutta sehän olikin se Venäläinen liikemies joka nuo minulta osti
Eagle Alloys on merkki, Tradepartsin poistolaarista nuo silloin ostin, viimeinen sarja heillä.
En kyllä osaa sanoa mistä niitä nyt saa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Kiitoksia tiedosta! Löytyihän tälle merkille noita maahantuojia ainakin mutta vielä ei ole löytänyt tätä nimenomaista vannetta. Raato kun ehdit myydä nämä.. :Skilander kirjoitti:Onhan nuo ihan ok.ja harvinaisetkin vielä.
Toissakesänä Vuoksenniskan Teboilin ulkoilmasta kattelin että nyt on ohiajavassa Landcruiserissa komiat vanteet.
Mutta sehän olikin se Venäläinen liikemies joka nuo minulta osti
Eagle Alloys on merkki, Tradepartsin poistolaarista nuo silloin ostin, viimeinen sarja heillä.
En kyllä osaa sanoa mistä niitä nyt saa.