Magge— mersut ja muut romut.
Laatikkoon ei oo vaihdettu mitään osia vaan oon opettanu laatikkoa kepillä ite ja jotenki tuntuu ettei ennää olis semmosia ihmeellisyyksiä vaan laatikko vaihtelee sujuvasti!
Sitte tuli laitettua tuo eibachin alustasarja ja 19" valssit alle. Yllättävää kyllä että autosta ei tullut sellaista kuoppatutkaa mitä kuvittelin vaan alusta on edelleen mukava.
Ei älytön syömään vaikka 19" alla.
Laitoin pitkiin valoihin 70w xenonsarjan ja valoa on kyllä pirusti mutta pituus kuviosta puuttuu, saako nuita pitkiä erikseen sääjettyä ylemmäksi? Ja nuot lyhyet on aika himmeät kun illalla pittää taajamassa seurata liikennemerkeistä että onko valot päällä ku ei kuvio heijastu tiehen..
Ja sitte kysymys tuosta äänentoistosta, tässähän on tuo command aps dvd navigaattori hässäkkä eikä harman kardonia. Kun musiikkia kuuntelee isolla niin hetkenaikaa kuuluu todella hyvin niin ala kuin ylätaajudet mutta sitte alakaa särkemään. Kuumuuko tässä joku vahvistin vai onkohan lie ominaisuus? Ärsyttävää sinänsä ku muuten kuuluu puhtaasti samalla voimakkuudella mutta yhtäkkiä alakaa sitten särkemään.
Sitte tuli laitettua tuo eibachin alustasarja ja 19" valssit alle. Yllättävää kyllä että autosta ei tullut sellaista kuoppatutkaa mitä kuvittelin vaan alusta on edelleen mukava.
Ei älytön syömään vaikka 19" alla.
Laitoin pitkiin valoihin 70w xenonsarjan ja valoa on kyllä pirusti mutta pituus kuviosta puuttuu, saako nuita pitkiä erikseen sääjettyä ylemmäksi? Ja nuot lyhyet on aika himmeät kun illalla pittää taajamassa seurata liikennemerkeistä että onko valot päällä ku ei kuvio heijastu tiehen..
Ja sitte kysymys tuosta äänentoistosta, tässähän on tuo command aps dvd navigaattori hässäkkä eikä harman kardonia. Kun musiikkia kuuntelee isolla niin hetkenaikaa kuuluu todella hyvin niin ala kuin ylätaajudet mutta sitte alakaa särkemään. Kuumuuko tässä joku vahvistin vai onkohan lie ominaisuus? Ärsyttävää sinänsä ku muuten kuuluu puhtaasti samalla voimakkuudella mutta yhtäkkiä alakaa sitten särkemään.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Vähän keskitalven huoltoa tehty.
-Alatukivarren keskimmäiset pallonivelet mitkä on sille kallistuksenvakaajan tangolle, vasen ja oikea
-yläpallo oikealle puolen
-moottoriöljyt + suodatin
-peräöljyt
asennettu ylläpitolaturi konttiin ja defan pistoke persiiseen että voi latailla tarpeen vaatiessa, autossahan ei ole mitään verkkovirralla toimivaa lämmitintä vaan pelkästään eberi kaukokäytöllä.
Kilometrilukema 274238km
-Alatukivarren keskimmäiset pallonivelet mitkä on sille kallistuksenvakaajan tangolle, vasen ja oikea
-yläpallo oikealle puolen
-moottoriöljyt + suodatin
-peräöljyt
asennettu ylläpitolaturi konttiin ja defan pistoke persiiseen että voi latailla tarpeen vaatiessa, autossahan ei ole mitään verkkovirralla toimivaa lämmitintä vaan pelkästään eberi kaukokäytöllä.
Kilometrilukema 274238km
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Saako w211 koppasta puhaltamaan yhtäaikaa sivulasille ja varpaille? Jotenki hullua että pittää valita jompikumpi, lämpöä kyllä piisaa vaikka kuinka mutta joko kuskinlasi on huurussa/jäässä tai varpaat jäässä..
Alakaa näillä pakkasilla jo häiritteen..
Talavilook.
Alakaa näillä pakkasilla jo häiritteen..
Talavilook.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Tänään se sitten tuli! fu
Klikkaa tästä nähdäksesi koko kuvan..
Tilanne eteni niin että: Painoin kikdaunit pohjaan ja laatikko sitten alako laittaan pienempää päälle
tuollaista se omakin väykky tarjoilee jos kickdownille asti kaasun polkaisee Evil or Very Mad mulla se ei tosin sammu eikä tee mitään muutakaan,toimii täysin normaalisti Shocked
Kaasupolkimen tunnistinanturi rikki, ainakin mulla. KL-varaosat.
Klikkaa tästä nähdäksesi koko kuvan..
Tilanne eteni niin että: Painoin kikdaunit pohjaan ja laatikko sitten alako laittaan pienempää päälle
tuollaista se omakin väykky tarjoilee jos kickdownille asti kaasun polkaisee Evil or Very Mad mulla se ei tosin sammu eikä tee mitään muutakaan,toimii täysin normaalisti Shocked
Kaasupolkimen tunnistinanturi rikki, ainakin mulla. KL-varaosat.
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
Mikä on muuten tuo nokian puhelimen malli. Täytynee etsiä jostain samanlainen että saa paikoilleenMagge-- kirjoitti:Joo elikkä alakanu tuo ilimastointi temppuileen sillain että ainaku auton käynnistää niin puskee hetken aikaa kuumaa lämpötila asetuksesta riippumatta, tosin alkaa toimiin hetken päästä normaalisti mutta meleko tympiä. Starilla katteltiin vikakoodeja nii herjasi että sisälämpötila-anturi ois paskana, se joka on siinä virtalukon vieressä. Onkohan kukaan vaihtanut tai kellään tietoa että paljonkohan tuollainen anturi mahtaa kustantaa?
Ja sitte ois vielä semmone kysymys että ois tarjolla kahella eri eeteellä vannetta, 8,5x20" et 25/35 .. Kummallakohan eeteellä vanteet sitte istus paremmin? Jotenki tuntus että tuolla 35eeteellä jäis sisälle mutta en sitte tiijä..
EDIT kuva lämpöanturista ja muutaki.
Uudenkarhea nokialaine löysi paikallensa:
Tuommosia näyttelee kulutukseksi, ite laskenu tankkauksista nii ollu nyt 6.2-7l/100km
On olemassa kahdenlaisia autoja. On uusia mersuja ja sitten on käytettyjä mersuja
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
Hei joo, tietokone ollu huollossa nii ei oo tullu palio tätä seurattua.
Puhelin on nokia 6310i ja minulla on tuossa multisim kortti. Mainio varuste mielestäni varsinkin kun yksin ajelee pitkää matkaa niin ei käsi väsy kun höpöttelee.!
Puhelin on nokia 6310i ja minulla on tuossa multisim kortti. Mainio varuste mielestäni varsinkin kun yksin ajelee pitkää matkaa niin ei käsi väsy kun höpöttelee.!
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
No niin pitkästä aikaa tännekkin jotain!
Nyt on syksy tullut ja taas tuli huomattua että ajovalot siis lyhyet ovat aivan hengettömät, suuntavilkkujen valotkin näyttää kauemmas ja paremmin kuin nuo alkuperäiset hipidaali xenonit.. Ajovalojen lasit eivät ole sumeat mutta projektorit näyttää tummentuneilta kun suoraan edestäpäin katsoo, täytyisi varmaan alkaa valot purkamaan ja laittamaan jotain Hellan projektoria valoihin..
Nyt on syksy tullut ja taas tuli huomattua että ajovalot siis lyhyet ovat aivan hengettömät, suuntavilkkujen valotkin näyttää kauemmas ja paremmin kuin nuo alkuperäiset hipidaali xenonit.. Ajovalojen lasit eivät ole sumeat mutta projektorit näyttää tummentuneilta kun suoraan edestäpäin katsoo, täytyisi varmaan alkaa valot purkamaan ja laittamaan jotain Hellan projektoria valoihin..
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
No niin, taas on Kitisessä vettä virrannut ja mersu nähnyt maantietä.
Autoon vaihdettu omistuksen aikana:
-Alusta, Bilstein B12. Sisältää Bilstein sprint iskarit ja Eibach prostreet jouset. Autosta tuli jämäkkä mutta mielestäni todella hyvä ajaa verrattuna väsyneisiin vakioiskareihin ja eibachin jousiin.
-Reaktiotangot, alapallot, yläpallot, koiranluun nivelet alatukivarsiin.
-Vesiventtiili joka ohjaa konehuoneesta sisätilan kennolle lämpimän veden, varoitteli ensin muutamia kertoja ajoon lähdossä sillätavalla että ei puhaltanut lämmintä laisinkaan, muutaman kerran virrat pois päältä ja käyntiin niin tokeni. Hajosi lopullisesti eräänä aamuna kun oli -30 pakkasta ja piti lähteä ajamaan 300km reissu, voin kertoa että oli kylmää kyytiä ja kannattee vaihtaa tuo venttiili jos vähänkään temppuaa...
-Puskuri ja maski, samalla myös hukattu sumuvalot ja niiden tilalla päiväajovalot.
-Öljyjä, moottoriin, perään ja vaihdelootaan.
-Moottorinohjaukseen tuikun softa ja 3bar mappi.
Mittarissa nyt noin 338tkm.
Tuolta se näyttää nykyään.
Autossa on pyörinyt alla vanteita 16-20" koossa ja 8,5-10" leveinä. Kesäksi on nyt AMG replicat 19" 8,5-9,5" koossa.
Surkeat ajovalot on piinannut koko tämän auton omistuksen ajan mutta nyt sain itseä niskasta kiinni ja tilasin retrofitlab.comista Hella Evox-r projektorit ja erikoistekniikasta Philipsin Xtreme visioni +50% tai jotaki sinneppäi, jos ei ala nyt nähä niin lähtee auto vaihtoon, mutta jos näkee niin saa jäähä.
Samalla kun käyttää keulan auki ja vaihtaa nuot rojektorit niin pittää ujuttaa tuo bilteman iso cooleri tuonne keulalle kun meinaa ahtolämmöt kivuta 80 asteeseen pienelläkin kiihdyttelyllä ..
Autoon vaihdettu omistuksen aikana:
-Alusta, Bilstein B12. Sisältää Bilstein sprint iskarit ja Eibach prostreet jouset. Autosta tuli jämäkkä mutta mielestäni todella hyvä ajaa verrattuna väsyneisiin vakioiskareihin ja eibachin jousiin.
-Reaktiotangot, alapallot, yläpallot, koiranluun nivelet alatukivarsiin.
-Vesiventtiili joka ohjaa konehuoneesta sisätilan kennolle lämpimän veden, varoitteli ensin muutamia kertoja ajoon lähdossä sillätavalla että ei puhaltanut lämmintä laisinkaan, muutaman kerran virrat pois päältä ja käyntiin niin tokeni. Hajosi lopullisesti eräänä aamuna kun oli -30 pakkasta ja piti lähteä ajamaan 300km reissu, voin kertoa että oli kylmää kyytiä ja kannattee vaihtaa tuo venttiili jos vähänkään temppuaa...
-Puskuri ja maski, samalla myös hukattu sumuvalot ja niiden tilalla päiväajovalot.
-Öljyjä, moottoriin, perään ja vaihdelootaan.
-Moottorinohjaukseen tuikun softa ja 3bar mappi.
Mittarissa nyt noin 338tkm.
Tuolta se näyttää nykyään.
Autossa on pyörinyt alla vanteita 16-20" koossa ja 8,5-10" leveinä. Kesäksi on nyt AMG replicat 19" 8,5-9,5" koossa.
Surkeat ajovalot on piinannut koko tämän auton omistuksen ajan mutta nyt sain itseä niskasta kiinni ja tilasin retrofitlab.comista Hella Evox-r projektorit ja erikoistekniikasta Philipsin Xtreme visioni +50% tai jotaki sinneppäi, jos ei ala nyt nähä niin lähtee auto vaihtoon, mutta jos näkee niin saa jäähä.
Samalla kun käyttää keulan auki ja vaihtaa nuot rojektorit niin pittää ujuttaa tuo bilteman iso cooleri tuonne keulalle kun meinaa ahtolämmöt kivuta 80 asteeseen pienelläkin kiihdyttelyllä ..
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Huollettua taas tullu, moottoriöljyt, ohjaustehostinöljyt, vaihteistoöljyt ja peräöljyt. Öljynsuodatin, ilmansuodatin, löpösuodatin ja vaihteistonsuodatin. Lukemilla 342091km.
Ilmansuodattimelle oli käynyt jotain kummallista kun oli vetäny solmuun sen, vissiin ollu ilmantarve suuri tai tukossa tai mitälie.
Auto toiminut pakkasella hyvin, lokilämppäriä eikä mitään verkkovirta käyttöistä ole, ainoastaan Eber ja sille kaverina ylläpitolaturi.
Tämän viikon ollu sodankylässä -30 - 40 kokoajan.
Kuvasaastetta:
Kauan haaveillut sport-paketin alkuperäiset 18" ja 8.5-9" leveät löytyi sattumalta ja kohtuu hinnalla. Ajattelin kesäksi niihin 225/40 eteen ja 235/40 taakse, onkohan lie liian pienet vai sopivat niin jää nähtäväksi.
Ilmansuodattimelle oli käynyt jotain kummallista kun oli vetäny solmuun sen, vissiin ollu ilmantarve suuri tai tukossa tai mitälie.
Auto toiminut pakkasella hyvin, lokilämppäriä eikä mitään verkkovirta käyttöistä ole, ainoastaan Eber ja sille kaverina ylläpitolaturi.
Tämän viikon ollu sodankylässä -30 - 40 kokoajan.
Kuvasaastetta:
Kauan haaveillut sport-paketin alkuperäiset 18" ja 8.5-9" leveät löytyi sattumalta ja kohtuu hinnalla. Ajattelin kesäksi niihin 225/40 eteen ja 235/40 taakse, onkohan lie liian pienet vai sopivat niin jää nähtäväksi.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Tuommoiset mulla on ympäriinsä, tosin mulla on 4-Maticin vanteet eli kaikki on 8,5-tuumaisia. Olikohan mulle joku rekisteröinyt 245/40 eteen ja 265/35 taakse. Noilla oisi 1,63 % ero.kilander kirjoitti:Luulisin jotta 245/40 olisi aika liki sopivalla halkaisijalla.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Joo. Jostakin sattu silmään että sportpaketissa on ollut juurikin nuo 245/40 ja 265/35 kokoset alkuperäisasennuksena.Roisto kirjoitti:Tuommoiset mulla on ympäriinsä, tosin mulla on 4-Maticin vanteet eli kaikki on 8,5-tuumaisia. Olikohan mulle joku rekisteröinyt 245/40 eteen ja 265/35 taakse. Noilla oisi 1,63 % ero.kilander kirjoitti:Luulisin jotta 245/40 olisi aika liki sopivalla halkaisijalla.
t.
Risto
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Sepäse juuri olikin mielessä. Autoa on nyt puotettu vakiosta noin 5cm. Jos tuosta vielä puottaa niin sodankylän teille talvella ei ole asiaa, nytkin raaputtelee aika vahvasti näillä kelkoille ja hiluxeille tarkoitetuilla väylillä.epk kirjoitti:Passelit renkaat varsinkin jos innostuu madaltelee
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Kaikki loppuu aikanaan, auto ostettiin alta melkeinpä väkisin ja niin hyvällä hinnalla ettei voinut olla myyymättäkään..
Kaikenkaikkiaan hyvä ja varma auto tällä vähän reilulla 100tkm matkalla mitä kerkesin ajaa.
Väliaikaiskulkineeksi lähdin hakemaan farmari väyrystä 270 ceedeeii koneella ja automaatilla mutta auto osoittautui paikanpäällä täydeksi pommiksi.. Harvoin näkee niin mätää väyrystä ja kaikenpäälle auto vielä sammuili kiihdytettäessä.. edellisenä iltana myyjälle soittaessa tämä kehu auton olevan valmis ajoon mutta mitä sitä paskaa....
No pikaisesti tori.fi auki ja kattomaan hinnatalkaen vehkeet sieltä ja löytyihän sieltä corolla 1.6 mutta ei numeroa.. Vähän alaspäin ja toinen corolla. Sitä sitten kattomaan ja ostamaan. Teknisesti ja koriltaan hyvä auto mutta jos vertaillaan edelliseen w211 mersuun niin onhan tämä aivan toiselta planeetalta matkustusmukavuuden kannalta toki hinnaltaankin noin kahdeskymmenesosa Mersun hinnasta . 50 vauhdissa alkaa peltorit olemaan jo kovajuttu mutta ehkä kaikkeen tottuu..? Käyttökustannuksiltaan varmaan hiukan edullisempi, ainakin vakuutus oli osakaskon kanssa 1/4 hintainen meseen verrattuna.
Kesällä olisikin tarkoitus suunnistaa nahkahousu maahan ja sieltä yrittää löytää 212 koppanen 4matic kutoskoneella ja hyvillä vermeillä.
Kaikenkaikkiaan hyvä ja varma auto tällä vähän reilulla 100tkm matkalla mitä kerkesin ajaa.
Väliaikaiskulkineeksi lähdin hakemaan farmari väyrystä 270 ceedeeii koneella ja automaatilla mutta auto osoittautui paikanpäällä täydeksi pommiksi.. Harvoin näkee niin mätää väyrystä ja kaikenpäälle auto vielä sammuili kiihdytettäessä.. edellisenä iltana myyjälle soittaessa tämä kehu auton olevan valmis ajoon mutta mitä sitä paskaa....
No pikaisesti tori.fi auki ja kattomaan hinnatalkaen vehkeet sieltä ja löytyihän sieltä corolla 1.6 mutta ei numeroa.. Vähän alaspäin ja toinen corolla. Sitä sitten kattomaan ja ostamaan. Teknisesti ja koriltaan hyvä auto mutta jos vertaillaan edelliseen w211 mersuun niin onhan tämä aivan toiselta planeetalta matkustusmukavuuden kannalta toki hinnaltaankin noin kahdeskymmenesosa Mersun hinnasta . 50 vauhdissa alkaa peltorit olemaan jo kovajuttu mutta ehkä kaikkeen tottuu..? Käyttökustannuksiltaan varmaan hiukan edullisempi, ainakin vakuutus oli osakaskon kanssa 1/4 hintainen meseen verrattuna.
Kesällä olisikin tarkoitus suunnistaa nahkahousu maahan ja sieltä yrittää löytää 212 koppanen 4matic kutoskoneella ja hyvillä vermeillä.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Corolla sai jäädä rokuliin joskus maaliskuun loppupäässä ja käyttöauton virkaan tuli suomen halavin BMW E60 530d -03. Ajettu ostaessa 463tkm ja myydessä 473tkm, yllättävän hyvä nuinki paljon ajetuksi bemariksi.
Siinä ykskuva bemarista.
Aikani ajelin ympäri suomea ja koeajoin useita eri 4maticci 212 koppasia, sedaneita, farmareita, neli ja kuuspyttysiä mutta tuntu ettei tästä maasta löydy itelle ehjää ja sopivaa maticcia..
Löyty nyt kuitenkin se siisti, ehjä ja oikeilla hökkeillä oleva S212.
Eli 180tkm ajettu S212 E350 CDI 4matic AMG jutuilla.
Siinä ykskuva bemarista.
Aikani ajelin ympäri suomea ja koeajoin useita eri 4maticci 212 koppasia, sedaneita, farmareita, neli ja kuuspyttysiä mutta tuntu ettei tästä maasta löydy itelle ehjää ja sopivaa maticcia..
Löyty nyt kuitenkin se siisti, ehjä ja oikeilla hökkeillä oleva S212.
Eli 180tkm ajettu S212 E350 CDI 4matic AMG jutuilla.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Main data
Parameter Value
Baumuster 212289
Sales name E 350 CDI 4MATIC
Order number 0 0 214 08484 (Destination: Branch Dortmund)
Delivery date 31 08 2010
PAINT1 650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
Interior color 601A FABRIC/IMITATION LEATHER/MICROFIBER - BLACK/ANTHR.
Engine 642856 41 027753
Gearbox 722962 02 929311
SA codes
Parameter Value
108 CONTROL CODE MARKETING
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS)
236 DAY DRIVING LIGHT
237 ACTIVE BLIND SPOT ASSIST
238 ACTIVE LANE KEEPING ASSIST (FAP)
23P DRIVING PACKAGE
244 SPORTS SEATS, FRONT
248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
255B No code designation available
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION
518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
51U BLACK FABRIC ROOF INTERIOR TRIM
580 AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
600A FABRIC/IMITATION LEATHER/MICROFIBER
601A FABRIC/IMITATION LEATHER/MICROFIBER - BLACK/ANTHR.
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70)
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
781 18" AMG DOUBLE-SPOKE WHEELS ALL-ROUND
801 YOM 10/1
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
889 KEYLESS - GO
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
950 AMG SPORTS PACKAGE
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
A21 SHIFT BY WIRE
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
F212 MODEL SERIES 212
FS COMBI - VEHICLE
G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M019 SERVICE REPOSITIONED
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
NC0 NAG2 PLUS
P81 VEHICLE FLEET PACKAGE "PLUS"
R01 SUMMER TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
U26 FLOOR MATS - AMG
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V60 SPEED- + LOADINDEX 97Y XL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Parameter Value
Baumuster 212289
Sales name E 350 CDI 4MATIC
Order number 0 0 214 08484 (Destination: Branch Dortmund)
Delivery date 31 08 2010
PAINT1 650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
Interior color 601A FABRIC/IMITATION LEATHER/MICROFIBER - BLACK/ANTHR.
Engine 642856 41 027753
Gearbox 722962 02 929311
SA codes
Parameter Value
108 CONTROL CODE MARKETING
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS)
236 DAY DRIVING LIGHT
237 ACTIVE BLIND SPOT ASSIST
238 ACTIVE LANE KEEPING ASSIST (FAP)
23P DRIVING PACKAGE
244 SPORTS SEATS, FRONT
248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
255B No code designation available
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION
518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
51U BLACK FABRIC ROOF INTERIOR TRIM
580 AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
600A FABRIC/IMITATION LEATHER/MICROFIBER
601A FABRIC/IMITATION LEATHER/MICROFIBER - BLACK/ANTHR.
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70)
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
781 18" AMG DOUBLE-SPOKE WHEELS ALL-ROUND
801 YOM 10/1
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
889 KEYLESS - GO
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
950 AMG SPORTS PACKAGE
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
A21 SHIFT BY WIRE
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
F212 MODEL SERIES 212
FS COMBI - VEHICLE
G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M019 SERVICE REPOSITIONED
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
NC0 NAG2 PLUS
P81 VEHICLE FLEET PACKAGE "PLUS"
R01 SUMMER TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
U26 FLOOR MATS - AMG
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V60 SPEED- + LOADINDEX 97Y XL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Viimeksi muokannut Magge--, 22.10.2024 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Täällä sodankylässä teiden kunto talvella on sellainen että nelivetoa tehnyt mieli jo pitkään. Hiluxi oli vahvasti mietinnässä mutta kun maantiellä pitää kuitenkin ajaa niin paljon eikä hiluxi ole ehkä se paras maantieauto..Harald kirjoitti:Onpas hieno Mersu. Neliveto ja kutoskone, ei mene pieleen homma noilla valinnoilla. Kamala ikävä Lappiin kun näkee tuommosia kuvia.
Täällä Lapissa alkaa olla lumet kohta lähteny ja alkaa kevättä tekemään, etelässä näytti alkuviikosta olevanki jo kesä pitkällä.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Onko täällä kukaan asennellut webastoa/eberiä/binaria itse näihin? Tarviiko samanlaista kallista CAN palikkaa niinkuin w211?
Edellisessä autossa oli eberspächer kaukosäädöllä eikä kertaakaan temppuillut kolmenvuoden aikana, jotain samanlaista settiä täytys tähänki laittaa. Verkkovirta toiminen kärvennin ei oikein ole vaihtoehto.
Edellisessä autossa oli eberspächer kaukosäädöllä eikä kertaakaan temppuillut kolmenvuoden aikana, jotain samanlaista settiä täytys tähänki laittaa. Verkkovirta toiminen kärvennin ei oikein ole vaihtoehto.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Ei tarvitse eikä saa palikkaa. Jälkiasennuksena auton puhallinmoottoria ohjataan suoraan Webaston omalla yleispörisijällä joka liitetään releen kautta ilmastoinnin käyttöpaneellin ja puhaltimen väliin. Webasto ei tiedä autosta eikä auto Webastosta mitään, CAN-väylää ei käytetä.
Käsikirjan ohjeet lisälämmittimestä/viilennyksestä sopii vain uutena Webaston kanssa tilattuun autoon, silloin lämmittimessäkin on väylä.
Käsikirjan ohjeet lisälämmittimestä/viilennyksestä sopii vain uutena Webaston kanssa tilattuun autoon, silloin lämmittimessäkin on väylä.
Tuli sitten tilattua eberi 5kilowatin pörisijä ja sille kaveriksi remuc, kunhan tulee niin täytyy alkaa virpomaan paikoilleen..
Comandin kartat päivitin uusiksi ja sinnehän ilmesty aika paljon tieuraa jossa aikaisemmin on näyttänyt offroadia.
Onkohan kukaan iPhonen omistaja kohdannut samaa ongelmaa comandin kanssa? Bluetooth toimii puhelin toimintojen kanssa hyvin mutta audio devicenä ei tunnista, eikä myöskään usbin kautta... Saakohan tähän comandiin ajettua jotain päivitystä jotain kautta..?
Auto toiminut muuten hyvin ja on ollut mukava taittaa matkaa mutta rengasmelu ainakin näillä bridgestonen 245/40r18 renkailla on aika kova verrattuna vaikkapa w211 koppaiseen. Mittarissa 185tkm ja kulutus pyörinyt minun ajossa 7-9l/100km tankkauksesta mitattuna.
Comandin kartat päivitin uusiksi ja sinnehän ilmesty aika paljon tieuraa jossa aikaisemmin on näyttänyt offroadia.
Onkohan kukaan iPhonen omistaja kohdannut samaa ongelmaa comandin kanssa? Bluetooth toimii puhelin toimintojen kanssa hyvin mutta audio devicenä ei tunnista, eikä myöskään usbin kautta... Saakohan tähän comandiin ajettua jotain päivitystä jotain kautta..?
Auto toiminut muuten hyvin ja on ollut mukava taittaa matkaa mutta rengasmelu ainakin näillä bridgestonen 245/40r18 renkailla on aika kova verrattuna vaikkapa w211 koppaiseen. Mittarissa 185tkm ja kulutus pyörinyt minun ajossa 7-9l/100km tankkauksesta mitattuna.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Sodankylässä saattaa tulla nelimaticci kelit jo kesäkuussa. Tänä aamuna lunta satoi ja +1 astetta lämmintä..
Viimeksi muokannut Magge--, 22.10.2024 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14