Karhunpojan W123 300D Greenmissile
1) Irroita vain perän kotelon takaosan ja runkopalkin väliset ruuvit (4 kpl). Varo, jouset painaa perän alas kun ruuvit on poistettu joten sen voisit tukea tunkilla ennen ko. ruuvien poistoa ja kun ruuvit poistettu niin tunkin lasket hallitusti alas. Sitten hommaat sopivan kokoisen räikän jossa on taittuva pää (en tarkoita nyt taittovartta, sillä ei tee mitään tässä hommassa), sekä tietysti tunkeutuvaa irroitusainetta.
2) Pudotat koko takakelkan alas, pitää toivoo ettei mee puslien ruuvit poikki. Jos tähän päätyisin niin ostaisi valmiiksi uudet ruuvit kasausvaiheeseen. Perän vaihto onkin sitten helpohkoa ihan normityökaluilla kun takakelkka on pudotettu. Samalla kun koko perä tiputettu on tietty helppo todentaa sen kunto ja tehdä paljon muita remppoja.
Molempiin vaihtoehtoihin varauduttava tiivisteliimalla perän koppaan, siihen ei saa valmista tiivistettä ja perään soveltuvaan hypoidiöljyyn. Perän koppa on molemmissa vaihtoehdoissa irroitettava koska siellä sisällä on vetoakselien sokat (99% autoista tämä rakenne).
2) Pudotat koko takakelkan alas, pitää toivoo ettei mee puslien ruuvit poikki. Jos tähän päätyisin niin ostaisi valmiiksi uudet ruuvit kasausvaiheeseen. Perän vaihto onkin sitten helpohkoa ihan normityökaluilla kun takakelkka on pudotettu. Samalla kun koko perä tiputettu on tietty helppo todentaa sen kunto ja tehdä paljon muita remppoja.
Molempiin vaihtoehtoihin varauduttava tiivisteliimalla perän koppaan, siihen ei saa valmista tiivistettä ja perään soveltuvaan hypoidiöljyyn. Perän koppa on molemmissa vaihtoehdoissa irroitettava koska siellä sisällä on vetoakselien sokat (99% autoista tämä rakenne).
Pahoittelut siitä että lähetys kesti, oli vähän kaikenlaista
Sillä kyselin tuosta verhoilusta, kun pitää joskus varmaan teettää omaankin, että onko se kuinka vaikea sitten saada istumaan, näyttää kyllä aika yksinkertaiselta. Kattoluukullisesta farmarista on niin työläs irrottaa verhoilu rikkomatta sitä yhtään
Oliko kallis teettää, ja löytyikö samanlaista kangasta?
Sillä kyselin tuosta verhoilusta, kun pitää joskus varmaan teettää omaankin, että onko se kuinka vaikea sitten saada istumaan, näyttää kyllä aika yksinkertaiselta. Kattoluukullisesta farmarista on niin työläs irrottaa verhoilu rikkomatta sitä yhtään
Oliko kallis teettää, ja löytyikö samanlaista kangasta?
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 11.10.2013 7:59
- Paikkakunta: paukarlahti
miten tuo 617A moottorin irroitus onko alapuolelta muutakon laatikon tuki kiinnike siellä kardaani tunnelin alussa.se kun irti ja vaiht siirrin + mittarin vaijeri alipaine letkut ja kickdown vaijeri?
Eli onko viisain ottaa koko paketti laatikoineen ja syyläri mukana pois /mahtuuko tulemaan pois iliman että mitään tarvitsisi hajoittaa lukko pellistä miten oletta noita nostelleet?
automaattilaatikon vaihto 617 ja 617A keskenään millanen homma?
Eli onko viisain ottaa koko paketti laatikoineen ja syyläri mukana pois /mahtuuko tulemaan pois iliman että mitään tarvitsisi hajoittaa lukko pellistä miten oletta noita nostelleet?
automaattilaatikon vaihto 617 ja 617A keskenään millanen homma?