Karhunpojan W123 300D Greenmissile
Karhunpojan W123 300D Greenmissile
Hei tässä sitä karin kanssa lähdetään joka on ollut muuten kaverina kaikilla auton haku reissuilla ostosreissuun jo autokaupat sovittuna haukiputaalta iihin hinaus autolla tulevaa mersua hakemaan.
ostoksilla käytyä koti pihalle ilmestyi uuttavastaava mersu arvatkaa emännän ilme
en tiiä mikä siinä on niin sitä JOTAKIN kun ei tunnu ihmiset ymmärtävän on sitä saanu kuulla että mitä meinaat tuolla tehdä . mutta 300D Automaatti kattoluukulla ja keskuslukolla 0% otteessa itte jo näkee sielun silmin komian hyvän toimivan kokonaisuuden.
kyllä siitä hyvä tulee kun tekee noin 500 tuntia töitä + ettiä osia ympäri maapalloa mutta onneksi netti hommat on nykyään ja osia löytyy pitkin palloa
ja ensimmäisenä koneesta venttiili koppaa pois kun ei ole käynyt moniin vuosiin ja venttiileitten säädöt ainakin nyt kohdilleen kun ei käynnistynyt vieläkään vaikka pääsi pois vanhasta navetasta raittiiseen uluko ilimaan noin muutoin näyttää hyvältä venttiili kopan sisus kaikkine osineen.
onnelliset uudet omistajat sai 123:n käymään. pari päivää konepellin alla ja viimein lähti käyntiin ei pilotilla eikä millään muulla kuin 2t öljyä imusarjaa 0.5litraa ja heti käyntiin tuli niitä puristuksia
Ja heti siirto kilvet lankkua kuskin penkin jalako tilan lattiaksi ämpäri perseen alle ja lamput paikoilleen ja menoksi täyttyiköhän ihan siirto vaatimukset en tiiä vai vittu että oli se kyyti ajaa 12km kun tie vilisee oikiasta perseen alla jarrut kuumana niin että tuntuu että auto syttyy kohta tuleen mutta kyllä matka meni ilman ongelmia kuitenkin
Sitten meinas mennä mersu jo osina myyntiin 6vuotias vanahin tyttö sairastui vakavasti ja oli kuolla into meni kokonaan ja asiat meni tärkeys järjestyksessä uudella tavalla vai tyttö seleves ja niin minäkin ja viimein remontti jatkui taas eteen päin.
jo vain ja lattiaa vaihtuu.
Aika rapsakka
aika oli vaatimaton tuo sisustakin no ei lannistuta.
uuden sovittelua
jokunen viikko eteenpäin alakaa yhtäkkiä näyttämään joltakin.
kaikki ovet vaihtui samoin molemmat luukut kaikki hilippeet ja osien vaihto oviin ja luukkuihin oli helvetillinen homma.
alakaa näyttämään jo mersulta
ja takkaa päin!
uusi tuulilasi ja sisustan kasausta osien metsästystä edelliseltä omistajalta ja suunnittelua katsastukselle tällekin vuosituhannelle Rekisteröinti katsastus ollut yli 10vuotta katsastamatta
alakas oleen leima kunnossa.
vielä varulta suutin soppaa tinnerissä keitettyjä suuttimia joihin uudet dnst 220 nokat
ja kyllä leima ilman yhtäkään huomautusta
mutta ei valmis takakuraläpät puuttuu sisustan osia ja haaveet sähkölaseista vielä jatkavat projektia.
Takakura läpät löyty katolle luukun visiiri ja tiivisteja kyynärjoja kuskille penkkiin ja penkit myös ja sähkölasien hilppeet tulivat ripottelemalla eripuolilta maailmaa eteen ja taakse ja muuta sisustan osia pikku hiljaa ympäri maailmaa tullut perille ja paikoilleen.ehoton hi light nuo etu+taka lasit sähköllä ja reiättömät etu pahvit kiitos ja kumarrus moilaselle
kuvan laatu ei tavallaan ole hämärässä hyvä mutta kuva on kyllä komia.
tämä kuva oulun marketeilta pojat yhdessä kymmenenvuoden jälkeen taas markettien parkilla.kommenttia tuli meidän kuskille että mistä häistä olette tulossa kun noin kalliilla / komealla autolla liikkeellä
Viimeksi muokannut c280r6, 19.2.2016 21:11. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Huh, näyttää tekijämies tekevän pelistä kuin pelistä valioyksilön ! Onnea vain "uudesta" autosta ja eikun paljon kilometrejä nielemään
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
onhan se vitun surullista mutta näin se vaan on mutta MERSU ON MERSU jos minä jonku auton teen viimesenä niin se on mersu on tullut oltua puheilla monen Vanhan liiton miehen kanssa ja aina on oltu samaa mieltä että vaikka terveyskin huomaamattaan tässä menee niin se ei ole ollut se tärkein
eli ei se matka mitä nykyään hehkutetaan
koska se voi olla tosi TOSI paha Se Matka
mutta se päämäärä se mese!
se se on!
eli ei se matka mitä nykyään hehkutetaan
koska se voi olla tosi TOSI paha Se Matka
mutta se päämäärä se mese!
se se on!
tämä tilanne just tällä hetkellä kromitakavaloalalistat + uusilla takavaloilla uudet
rekisterikilven valot
ilmanottoritilät kromit jenkeistä
uudet etuvilkut ja umpiot suoraan saksasta kantikkaat ei pyöreät koska auto muutenkin aika uudistettu
perslämmittimet molemmin puolin
sähkölasit joka nurkassa kytkimet molemmin puolin vaihde sifteriä myös takana omat
alusta tarkistettu mersun huolto klinikalla kaikki on ok ja öljyt perä+kone+automaattilaatikko
mutta onko kellään taksi mallin sivu/takasisä valot tarjolla tallin nurkassa
kiinnostaa kyllä.
rekisterikilven valot
ilmanottoritilät kromit jenkeistä
uudet etuvilkut ja umpiot suoraan saksasta kantikkaat ei pyöreät koska auto muutenkin aika uudistettu
perslämmittimet molemmin puolin
sähkölasit joka nurkassa kytkimet molemmin puolin vaihde sifteriä myös takana omat
alusta tarkistettu mersun huolto klinikalla kaikki on ok ja öljyt perä+kone+automaattilaatikko
mutta onko kellään taksi mallin sivu/takasisä valot tarjolla tallin nurkassa
kiinnostaa kyllä.
Meinaakko niitä taksimallin valoja jotka on siinä takaoven yläpuolella (muistaakseni) Yhdellä kaverilla oli tuommonen sedani jossa oli tasonsäätö taka-akselilla ja lukuvalot taka sivutolpissa ja orggis velour-verhoiltu...
Sitten voi myös hommata ne valolliset meikkipeilit ja vaahtosaamutin. Yhdessä vanhassa Tähdelliset lehdessä oli juttua silloin Karel Kakon omistamasta shappanjan met. hohto värisestä 123:sta jossa oli kaikki lisävarusteet tai ainakin yhtä vaille kaikki.
Sitten voi myös hommata ne valolliset meikkipeilit ja vaahtosaamutin. Yhdessä vanhassa Tähdelliset lehdessä oli juttua silloin Karel Kakon omistamasta shappanjan met. hohto värisestä 123:sta jossa oli kaikki lisävarusteet tai ainakin yhtä vaille kaikki.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Jo vain, tarkistin asian siitä Tähdelliset lehdestä, ja mielestäni yhdessä kuvassa juurikin pilkisti vaahtosammuttimen pää kuskin puolen etupenkin altac280r6 kirjoitti:tuleeko se vaahtosammutin samalla tavalla kuskin penkkiin etualapuolelle kiinni niinkuin 124 260EEssä?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Hieno projekti Ilo seurata että löytyy muitakin "kylähulluja" jotka viittii näitä vanhuksia rapata Tämä ilmeisesti päivittäisessä ajossa? Itekkin tulee tässä Oulun suunnalla pyörittyä mutta ei ainakaan vielä ole tämä kaunotar osunut silmään
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Kreivi von mandelbaum(?)issa eli kartanowankkuri 230TE:ssä oli sammuttimen teline kuskinpenkin etureunassa. Eli siihenpä se juuri kuuluu tullaVanja-eno kirjoitti:Jo vain, tarkistin asian siitä Tähdelliset lehdestä, ja mielestäni yhdessä kuvassa juurikin pilkisti vaahtosammuttimen pää kuskin puolen etupenkin altac280r6 kirjoitti:tuleeko se vaahtosammutin samalla tavalla kuskin penkkiin etualapuolelle kiinni niinkuin 124 260EEssä?
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
monesti katellu tätä autoa ku on kimppahalli siinä kulmittain maalaamoa kohen (hevoskoppi ja yks 123nen pihassa) kun oon kaverin hallille kävelly, siihen raksafirman viereen, niin nähny kyseisen auton ja komiaha tuosta o tullu
T.Sankari
edittiä, mulla löytyy muuten takapyöränlaakerin erikoistyökalu jos tullee joskus semmosen tarvetta, on meinaan aika palijo mukavampi sillä vaihtaa tai erittäin hankala vaihtaa ilman
T.Sankari
edittiä, mulla löytyy muuten takapyöränlaakerin erikoistyökalu jos tullee joskus semmosen tarvetta, on meinaan aika palijo mukavampi sillä vaihtaa tai erittäin hankala vaihtaa ilman
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro