W211 takaiskari, airmatic
W211 takaiskari, airmatic
Mb W211 320CDi farm. -03. Voiko tähän autoon vaihtaa takaiskarin ilman muita härpäkkeitä eli sähköjä ym. Katsastuksessa ilmeni että toinen takaiskari on sökönä ja nyt yritän kaikin keinoin välttää 750 euron hintaista alkuperäisosaa johon tungetaan tietenkin kaikkea ylimääräistä mukaan. Autossa on siis alustan korkeuden- ja jäykkyyden säätö.
Moro,
Ei välttämättä toimi oikein ainakin jos vain toiselle puolelle vaihtaa. Jotenkin pitäisi huijata esim. vastuksilla, että siellä on tavan iskarit.
Toisaalta, ei niistä tarvi 750 euroa maksaa, kolmisen sataa saa pois Saksan maalta hommatessa. Ite tilasin toissa syssynä kuskin puolen takaiskarin.
http://www.air-suspension-shop.com/airmatic
http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/navi.php?k=12847
t.
Risto
Ei välttämättä toimi oikein ainakin jos vain toiselle puolelle vaihtaa. Jotenkin pitäisi huijata esim. vastuksilla, että siellä on tavan iskarit.
Toisaalta, ei niistä tarvi 750 euroa maksaa, kolmisen sataa saa pois Saksan maalta hommatessa. Ite tilasin toissa syssynä kuskin puolen takaiskarin.
http://www.air-suspension-shop.com/airmatic
http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/navi.php?k=12847
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Kiitos tiedoista! Toisesta paikasta sain hinnan 1200 €... Eli jos esim. Saksasta saisi 450 eurolla niin tilaisin heti jos saksan kieli olisi jotenkin hallinnassa.Roisto kirjoitti:Moro,
Ei välttämättä toimi oikein ainakin jos vain toiselle puolelle vaihtaa. Jotenkin pitäisi huijata esim. vastuksilla, että siellä on tavan iskarit.
Toisaalta, ei niistä tarvi 750 euroa maksaa, kolmisen sataa saa pois Saksan maalta hommatessa. Ite tilasin toissa syssynä kuskin puolen takaiskarin.
http://www.air-suspension-shop.com/airmatic
http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/navi.php?k=12847
t.
Risto
Air-suspension-shopista löytyy englanninkieliset tekstitkin sivun yläreunan kieliasetuspallukasta.Mas@ kirjoitti:Kiitos tiedoista! Toisesta paikasta sain hinnan 1200 €... Eli jos esim. Saksasta saisi 450 eurolla niin tilaisin heti jos saksan kieli olisi jotenkin hallinnassa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Ok. Onko sinulla tai muilla tietoa että onko tässä autossa ns. lisäsäiliölliset takaiskarit? Pahoin pelkään että on ja se ominaisuus nostaakin hinnan tuonne pilviin. Yksi korjaaja kehotti varmistamaan tämän.Roisto kirjoitti:Air-suspension-shopista löytyy englanninkieliset tekstitkin sivun yläreunan kieliasetuspallukasta.Mas@ kirjoitti:Kiitos tiedoista! Toisesta paikasta sain hinnan 1200 €... Eli jos esim. Saksasta saisi 450 eurolla niin tilaisin heti jos saksan kieli olisi jotenkin hallinnassa.
t.
Risto
Saatko jostain selville takaiskarin varaosanumeron? Sillä voipi paremmin katella. EPC:stä saa runkonumerolla oikeat tiedot.Mas@ kirjoitti:Ok. Onko sinulla tai muilla tietoa että onko tässä autossa ns. lisäsäiliölliset takaiskarit? Pahoin pelkään että on ja se ominaisuus nostaakin hinnan tuonne pilviin. Yksi korjaaja kehotti varmistamaan tämän.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Eipä kai sitä näe mistään ellei käytä autoa nosturilla tai pura peräkontin verhoiluja. Nosturilta toki näkisi jo suoraan onko sitä lisäsäiliölliset vai ei. Tässä alustassa kun on näitä toimintoja useampia niin päättelin iskarien olevan automaattisesti kalleinta sorttia.Roisto kirjoitti:Saatko jostain selville takaiskarin varaosanumeron? Sillä voipi paremmin katella. EPC:stä saa runkonumerolla oikeat tiedot.Mas@ kirjoitti:Ok. Onko sinulla tai muilla tietoa että onko tässä autossa ns. lisäsäiliölliset takaiskarit? Pahoin pelkään että on ja se ominaisuus nostaakin hinnan tuonne pilviin. Yksi korjaaja kehotti varmistamaan tämän.
t.
Risto
Laita runkonumero joko tänne tai yv:llä, niin katellaan.Mas@ kirjoitti:Eipä kai sitä näe mistään ellei käytä autoa nosturilla tai pura peräkontin verhoiluja. Nosturilta toki näkisi jo suoraan onko sitä lisäsäiliölliset vai ei. Tässä alustassa kun on näitä toimintoja useampia niin päättelin iskarien olevan automaattisesti kalleinta sorttia.
En kyllä ole nähnyt, millaiset ne lisäsäiliöt ovat. Airmaticissa on kyllä semmoinen säiliön näköinen möntti iskarin kyljessä mutta siinä on venttiilit, joilla jäykkyyttä säädetään. Ilmajousessa on kyllä säiliökin airmaticissa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kiitti kuvasta. Tuo on vissiin farkusta? -03 sedanissa on vaan se venttiilimöykky ja muita en ole käsissäni pyöritellyt.laineracing kirjoitti:Käsittääkseni airmatic aina "lisäsäiliöllä" toisessa varmaan jäykkyydensäätö venat yms ja toinen ihan lisäsäiliö öljylle. Yleensä irtoaa toi toinen säiliö iskarin kyljestä. Ei käy vasen oikealle ja oikea vasemmalle.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Siis auton runkonumero vai? Onkohan se tuo WBD- alkuinen numerosarja vänkärin oven alla auton puolella eli näkyy silloin kun ovi avataan. Pahastihan tuo näyttää siltä että pidemmän pennin joutuu pulittamaan...Roisto kirjoitti:Laita runkonumero joko tänne tai yv:llä, niin katellaan.Mas@ kirjoitti:Eipä kai sitä näe mistään ellei käytä autoa nosturilla tai pura peräkontin verhoiluja. Nosturilta toki näkisi jo suoraan onko sitä lisäsäiliölliset vai ei. Tässä alustassa kun on näitä toimintoja useampia niin päättelin iskarien olevan automaattisesti kalleinta sorttia.
En kyllä ole nähnyt, millaiset ne lisäsäiliöt ovat. Airmaticissa on kyllä semmoinen säiliön näköinen möntti iskarin kyljessä mutta siinä on venttiilit, joilla jäykkyyttä säädetään. Ilmajousessa on kyllä säiliökin airmaticissa.
t.
Risto
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kiitoksia, myös laineracingille!! Jos nuo on oikeat varaosanumerot niin minäpäs tilaan tuolta iskarin. Säästyy pitkähkö penni..Roisto kirjoitti:320 CDI:hin (suora kuutonen) on Airmaticciin vain yhdenlaisia iskareita taakse: oikea A2113261200, vasen A2113261100. EPC:n kuvissa näyttäisi olevan samanlaiset lisäsylinterit kuin laineracingin kuvassa.
Molemmat on alle 450 eurimoa.
t.
Risto
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
No niinpäs lukookin. Taisin saada tilattua tuosta toisesta putiikista vaikka vähän sekavaa on kun lähes joka sana täytyy tarkistaa sanakirjastaRoisto kirjoitti:Näyttää lukovan, notta "Verfügbar ab: 29.02.2016" elikkä "Saatavana 29.02.2016 alkaen". Ilimeisesti varasto loppu ja uutta tulossa tuolloin.
t.
Risto
Kyllä on epäselvää iskarin tilluu Saksasta. Noista Riston linkkaamista osoitteista jälkimmäisessä oli ihan liian pitkä toimitusaika ja sieltä kysyttiin haluanko perua tilauksen vai odottaa, vastasin peruvani. Sitten tilasin tuosta ensin mainitusta osoitteesta (Air Suspension Shop/Miessler Automotive) ja maksoinkin samantien. Neljän päivän kuluttua tuli viesti että maksu on vastaanotettu ja myöhemmin samana päivänä tapahtui näin: Ensin tuli viesti että "valitettavasti Bilsteiniä ei ole mahdollista lähettää, suosittelemme tilauksen perumista". Heti perään tuli viesti UPS.com:sta että teille on saapumassa paketti 14.3.2016 4kg painoinen.
Wtf.......
Wtf.......