S204 -mallin hankinta käytettynä

Vastaa Viestiin
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Tänään repesi turbolta välijäähdyttimelle menevä ahtoputki ja kunnon suhinat siitä lähteekin! Jo varhain keväällä sitä alkavaa reikää ja suhinaa etsittiin L-D:n korjaamolla, mutta vuoto oli silloin vielä liian pieni paikallistettavaksi.

Vika ei ole kallis korjattava ilmeisesti. Samalla pitää tarkastuttaa etupään nivelet, koska jotain pientä ylimääräistä pauketta kuuluu hitaassa vauhdissa ääripäihin käännellessä. Ei viitti ottaa hylsyä katsastukses :oops:

Jos 740 GLE tätä lukee niin muistatko millä kilometreillä S204:si ahtoputki halkesi. Muistelen lukeneeni joskus moisesta sattumuksesta. Ajattelin vaan, kuinka tasalaatuisia nämä ovat. Omassani on 188 tkm.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
mol
Viestit: 42
Liittynyt: 20.10.2010 7:21
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja mol »

C-Klasse kirjoitti:Tänään repesi turbolta välijäähdyttimelle menevä ahtoputki ja kunnon suhinat siitä lähteekin! Jo varhain keväällä sitä alkavaa reikää ja suhinaa etsittiin L-D:n korjaamolla, mutta vuoto oli silloin vielä liian pieni paikallistettavaksi.
Minulla tuo alkoi viheltämään ja vaihdettiin noin 170tkm paikkeilla.
C 220d T 4-Matic
Avatar
740 GLE
Viestit: 2656
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

C-Klasse kirjoitti:turbolta välijäähdyttimelle menevä ahtoputki
...
Vika ei ole kallis korjattava ilmeisesti.
...
Samalla pitää tarkastuttaa etupään nivelet, koska jotain pientä ylimääräistä pauketta kuuluu hitaassa vauhdissa ääripäihin käännellessä. Ei viitti ottaa hylsyä katsastukses :oops:
...
Jos 740 GLE tätä lukee niin muistatko millä kilometreillä S204:si ahtoputki halkesi.
Sama putki meni meidän autossa (OM646 koneella) jossain 130 - 140 tkm välillä. Maksoi alle 200 Veholla laitettuna. En edes katsonut olisiko putki paha rasti vaihtaa itse, koska en ilman vehkeitä löytänyt vikatilan syytä.

Tulee ihan etukammiovapari mieleen, kun ajelee ilman ahtoja moottori vikatilaan rajoitettuna :D

Myöhemmin 170 tkm jälkeen meni ensimmäinen ja meidän aikana ainoa alustan osa vaihtoon, mutta katsuri ei pyynnöstäni huolimatta sitä onnistunut löytämään. Vahvisti kyllä kolinan tulevan minun pääni ulkopuolelta, koska hänkin kuuli sen, mutta ei saanut paikallistetuksi. Veho vaihtoi reaktiotangon jotain 170 € hintaan ja kolina lakkasi. Siitä kiitollinen tuo 204 korimalli, että huolletussa autossa pitkälle ohi 200.000 km kolinat ovat yksittäisiä ja kun viallisen osan vaihtaa, jatkuu matka alustaltaan uuden tuntuisella autolla. Meidän Ceehen ei vaihdettu muita alustan niveliä kuin tuo yksi reaktiotanko 226 tkm matkalle.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

740 GLE kirjoitti:Meidän Ceehen ei vaihdettu muita alustan niveliä kuin tuo yksi reaktiotanko 226 tkm matkalle.
Tuliko teillä siihen lisää 226 tkm vai oliko mittarissa sen verran, kun se meni kiertoon?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Muistin siis oikein! Mä olen kenkinyt Mersua vissiin vähemmän ku ahtoputki kesti näinkin pitkälle :lol:

LD:n pajalla ihmettelivätkin, miksei noin isolla suhinalla auto ole joutunut vikatilaan joten ajelenpa kevyellä kaasujalalla korjaukseen asti :idea:

Kyllä tuolla etupäässä jokin falskaa ,koska ajettavuus, eritoten suuntavakaus, on huonontunut ja jotain ylimääräistä pientä pauketta sieltä kuuluu käännellessä.

Ehjä 204 -korinen on niin hyvä ajaa, että heti tietää, jos jotain häikkää tulee. Mun ex BMW e46:n alusta olikin paljon vikaherkempi ja oli mun S203:ssa kans alustas takapääs väljyyttä kun sen ostin 49 tkm ajettuna. Laitatin müncheniläisen myyjäliikkeen piikkiin kuntoon.

Jos ihmetyttää, että mulla on ollut vielä vitoskopan Golf näiden lisäksi, selvennettäköön hieman. Nuorena opiskelijana ostelin kohtuu tiuhaan tahtiin autoja ulkomailta ja myin sitten eteenpäin jonkin ajan kuluttua. Nykyään en jaksa ja en oo varma, tienaako siinä enää.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
740 GLE
Viestit: 2656
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Roisto kirjoitti:
740 GLE kirjoitti:Meidän Ceehen ei vaihdettu muita alustan niveliä kuin tuo yksi reaktiotanko 226 tkm matkalle.
Tuliko teillä siihen lisää 226 tkm vai oliko mittarissa sen verran, kun se meni kiertoon?
Ei sentään noin paljoa kolmessa vuodessa. 226 oli kokonaislukema meiltä lähtiessä. Mutta selvitin auton huoltohistorian ja aina samassa liikkeessä huollettu auto oli ennen meitä yritysautona.

Pidin epätodennäköisenä, että Deutsche Bankin omistamaa autoa ennen minua ajanut olisi hakenut Frankfurtin Biltemasta palloniveliä, jotka eivät näkyisi huoltolokissa :D
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Mulla on kans entinen yritysauto verokonsulttifirmasta. Verokonsultti teetätti isot huollot työpaikkansa piikkiin, osti auton itselleen ja myi liikkeeseen, mistä itse sen ostin. Osti kuulemma BMW:n seuraavaksi :twisted:

Tämä on huollettu Saksassa aina samas Düsseldorfin Daimler -huoltopistees ja sittemmin Lucky Dogin firmas joten huoltohistoria on selkeä :)
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Tiistaina kävin vaihdattamassa ahtoputken Lucky Dogin firmassa ja alustan tarkistuksessa ei vielä löytynyt syytä ääniin rattia käännellessä. Seuraavaksi sitten talvirengasta alle joskus lokakuus. Keväällä laitetut vahat tuntuvat istuvan tiukasti pellissä joten tuskin alan vahailemaan syksyllä.

On täs Mersuskin välillä jotain korjattavaa, mutta viat ovat pieniä eivätkä maksa paljon korjata. Lähipiirissä on porukoilla Audi A4 2.0 TDI, joka on teknisesti niin surkea kuin auto vain voi olla ja 168 tkm ajettuun autoon on mennyt aivan älyttömästi rahaa korjaukseen. Se tuli heille 2 vuotta vanhana ja 62 tkm ajettuna. Ei ihan helpolla tuu mullekaan enää sen konsernin autoa, vaikka rouvan Golf Plus on ollutkin hyvä.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Kävin hakemassa pitkän leiman katsastuksesta. Nyt saa ajella ens vuoden joulukuulle asti. Tässähän pitäisi "taksipiirien" tai "tuttujen miesten" yms. tietojen mukaan olla jo alusta rauskana vähä vaille 190 tkm ajettuna. Vaan ei ole! :)
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Kuskinpuoleinen xenoni meni tänä aamuna violetiksi, piti laitattaa uudet L-D:n firmassa. Kyllähän noi polttimot maksaa, mutta kyllä niillä näkeekin ja 190 tkm:ssä varmasti ensimmäinen lampunvaihto tähän autoon. Mun tuskin tarvii enää tähän xenoneja vaihdella uusiin :)
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Halogeenitkin maksaa nykyään uskomattoman paljon jos ottaa kalliita malleja. Ja pitää vaihtaa jatkuvasti.
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Tänään tein sisustuksen syyshuollon; tulipas likaista pesuvettä kun Auto Glymin aineella putsasin! :shock: Nyt on kiva lähteä alkuviikosta Lapua-Turku-Helsinki-Lapua -turneelle, vähän vajaa 900 km tulee ajamista.

Mersun kulutus 36,6 tkm matkalta on 7,28l/100 km. Ei tule ajettua oikein pitkän matkan ajoa niin tahtoo kulutus pysyä korkealla. Toisaalta en ostanutkaan tätä autoa sen takia, että se olisi polttoaineen suhteen pihi. Ajatuksena oli, että tämä on perustekniikkaa moottorin ja vaihteiston suhteen eikä suuria tyyppivikoja, joihin menee rahaa, ole.

Vähän tuli jo katseltua Saksasta 212 -malleja, mutta tällä nykyisellä mennään varmaan kolme vuotta vielä. 212:n hinnat varmasti putoavat 213:n myyntiintulon jälkeen. Sitten jos pitää tätä vielä kauemman, vois löytyä jo hyviä käytettyjä 205-malleja :)
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
carrie
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2015 20:25

Viesti Kirjoittaja carrie »

En löytänyt suoraan varmaa tietoa, joten kysytään täältä; onko W204 2011 (facelift) C250 dieselissä hiukkassuodatin? Onko tämän suhteen jotain erityistä huomioitavaa? Ilmoittaako auto kun poltto alkaa? Auto on ollut alla reilut puoli vuotta eikä auto ole mitään ilmoitellut..
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

On niissä DPF, eikä se mitään ilmoittele. Sen polton voi kuulla käyntiäänestä ainakin mun autossa. Jos auton sammuttaa kesken polton, haju on aika erikoinen.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
carrie
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2015 20:25

Viesti Kirjoittaja carrie »

Muutama päivä sitten itseasiassa tuntui erikoinen haju kun ajoin auton talliin.. liekkö tuosta mitään haittaa, että auton sammuttaa kesken polton?
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Ei se ainakaan itsellä ole mitenkään haitannut. Polttoprosessi jatkuu sitten seuraavilla ajokerroilla.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Mitä on oikein tapahtunut kun SRS-ohjainlaitteen vaihdon jälkeen automaattivaihteisto vaihtaa tosi herkästi isoa pykälää silmään?

Olisko pojat laittaneet jotain muitakin päivityksiä sisään? Kuittia mulla ei SRS-päivityksestä ole kun en siitä mitään maksanutkaan niin siksi ihmettelen, mitä kaikkea siellä marmorihuollossa on ehkä tehty :?
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
kaaleppi 70
Viestit: 114
Liittynyt: 11.10.2013 7:59
Paikkakunta: paukarlahti

Viesti Kirjoittaja kaaleppi 70 »

täälläkin käyty veholla takaisin kutsun takia,ohjainlaite meni vaihtoon.
oikein soittivat kotiin taitaa olla asiakkaat vähissä marmoritiskillä.
laatikon toiminnassa en huomannut muutoksia,tosin sen jälkeen ajanut autolla vähän kun eilen homma tehtiin.
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Mitä vuosimallia tuo takaisinkutsu koskee, onko antaa siitä lisää tietoa?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

nix0n kirjoitti:Mitä vuosimallia tuo takaisinkutsu koskee, onko antaa siitä lisää tietoa?
Ei tullut kysyttyä, kuinka laaja kampanja on kyseessä. Huollossa he tarkastavat ohjauslaitteen ja vaihtavat tarvittaessa. Sitä ei vissiin voi suoraan tietää auton sarjanumeron perusteella.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Miten ajantasainen tuo Trafin takaisinkutsutaulukko on, siellä ei mitään mainintaa aiheesta? Tuleekohan kutsut vain merkkihuollossa käyttäneille... Pamahtaakohan nyt airbagi naamalle kun on huollettu muualla :eec:
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
kaaleppi 70
Viestit: 114
Liittynyt: 11.10.2013 7:59
Paikkakunta: paukarlahti

Viesti Kirjoittaja kaaleppi 70 »

koski ainakin vm2008 autoa,merkki huollossa on ole tätä autoa käyttänyt kertaakaan ennen tätä.
kertoivat että turvavarusteet eivät välttämättä toimi oikealla tavalla kolari tilanteessa viallisella ohjainlaitteella.
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Ajelin tänne Oulun alapuolelle joulunpyhiksi ja nyt pääsen ilmoittamaan kans matalia kulutuslukemia :). 4,9 l/100 km näytti tietokone välille Lapua-Revonlahti. En tiedä, mutta luulen että kulutus olis päivitysreissun jälkeen pienentynyt. Ainakin tankkauksen perusteella siltä tuntuu mutta aineisto on liian suppea vielä.

Nyt on kaks vuotta ja risat tullu ajettua tällä 204:lla ja tyytyväinen olen tähän vähä yli 40 tkm matkan taittumiseen. Auto on tukeva ja turvallinen ajettava huonoissa talvikeleissä.

Edellisen autoni (VW Golf V Hatchback) lyhyt akseliväli teki siitä vaarallisen tuntuisen liukkailla teillä. Tämä nykyinen menee kuin juna, toki perä voi heilahtaa kiihdytyksessä mutta sehän vain varoittaa liukkaudesta tyhmempääkin kuskia.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
740 GLE
Viestit: 2656
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Automaatin kylmäkäynnistys nostaa kulutusta yllättävän paljon, selvästi enemmän kuin manuaalivaihteisen.

Mutta kun matkaa on pitkästi, talvirajoitukset ylikompensoivat normaalin talvikelin vastukset ja kulutus putoaa aivan kesäisiin lukemiin. Paksusti lunta tiellä tai erittäin kova pakkanen tietenkin näkyy kulutuksessa väistämättä kasvaneiden ajovastusten vuoksi.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

740 GLE kirjoitti:Automaatin kylmäkäynnistys nostaa kulutusta yllättävän paljon, selvästi enemmän kuin manuaalivaihteisen.

Mutta kun matkaa on pitkästi, talvirajoitukset ylikompensoivat normaalin talvikelin vastukset ja kulutus putoaa aivan kesäisiin lukemiin. Paksusti lunta tiellä tai erittäin kova pakkanen tietenkin näkyy kulutuksessa väistämättä kasvaneiden ajovastusten vuoksi.
Kylmäkäynnistyksen jälkeen ku hetken seisotat käynnissä olevaa autoa rouvan ja pojan sekä em. tykötarpeiden lastaamisen ajan ja lähdet ajamaan niin kulutusmittari näyttää alkuun 9,6-12,2 l /100 km.

Sitte tosiaan ku ajaa 19 ja 8-teitä pitkin niin eihän siinä ole joulupäivänä juurikaan liikennettä -> tasainen cruisevauhti 92 km/h koko matkan poislukien rantatien varressa olevat 60-pätkät taajamissa. Mäkiäkään ei juuri ole muutamaa junaradan ylitystä lukuunottamatta.

Viron-reissulla pääsin kans mataliin kulutuslukemiin ku liikennettä oli niin vähän eikä mäkiä juuri yhtään muutaku pieni pätkä Pärnusta Tarttoon mennessä.

Nyt kun Raahesa tankkasin niin tankilla pääsi 858 km, josta taajama-ajoa vähä päälle 500km ja loput matkaa. Keskikulutus oli siinä 6,5 l /100 km. Pitääkin oikein spritmonitorista kattella, kuinka vähällä automaatin saa menemään ku yrittää. Mun ajoprofiili ja -ympäristö on aika huonoja taloudellisusajoon.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Vuoden 2015 huolto- ja korjauskulut olivat 786,35 €. Lisäksi tuulilasinpyyhkimien sulkiin ja uusiin xenonlappuihin meni yhteensä 220 € joten tonnin päälle mentiin. Näiden lisäksi vahingon seurauksena jouduin ostamaan kaks uutta Nokian Hakka Blue -rengasta ja ne maksoivat muistaakseni 250 €. Tämä menee satunnaisiin kuluihin.

Korjauskuluja tuli hieman ylimääräistä ku alkavaa ahtoputken vuotoa ei pystytty ekalla kerralla vielä todentamaan niin varmasti että olis saanut vaihtaa uuden osan.

Vikoja oli kaks, ahtoputki puhki ja taka-SAM:n sekoilu joka johtui rikkonaisesta ilmaläpästä takapaksissa. Lisäksi tehtaan piikkiin vaihtui SRS-ohjainlaite ilman kustannuksia.

Ei mitään hälyttävää vielä. Sitten jos se virtalukko hajoaa, siitä tuleekin kunnon lisäkustannus :(
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Paljonko tuli kilometrejä?
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Mulle tuli alle 20 tkm viime vuonna. Pitäis lyödä viimeiset tankkauskuitit lokakuulta alkaen vielä exceliin niin näkis. Lokakuuhun mennessä 15 tkm tankkauskuittien perusteella.
Viimeksi muokannut C-Klasse, 03.1.2016 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
204
Viestit: 662
Liittynyt: 19.4.2008 19:40

Viesti Kirjoittaja 204 »

Ylimääräiset polttimot xenon valoihin.
Hyvät polttimot puoleen hintaan.

Täällä polttimo 89€ kpl
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... S%20CBI%22
Samanlaiset minulla myynnissä
http://www.tori.fi/kainuu/D1S_Xenon_pol ... 7.htm?ma=1
Lapa
Viestit: 22
Liittynyt: 22.7.2014 9:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lapa »

Kulutusseurantaa omasta ajosta

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/647100.html

Ajotyyli on rajoitukset +10kmh gps nopeutta joskus reippaamminkin. Yli 7l kulutuksilla on ollu peräkärry perässä.

Muita kokemuksia 2011 mallista voisi kertoa 112 tkm/1.5v ajalta ajoväliltä 76-188tkm seuraavaa:
Huollot tehty vehossa 25tkm välein, hinnat 250e-700e kun vaihteistoöljyt vaihdettu. Kaksi ylimääräistä käyntiä;takajarrupalat ja vaihteistoöljyputken stefa.(yht200e).
Eli tyytyväinen pitää olla, auto tuntuu ajossa uudenveroiselta. Toki kuskin penkki ratkennut, parkkitutkat pimeenä, välillä ei starttaa eka yrityksellä ja tyhjäkäyntikin pätkinyt 20tkm ajan mutta oireet ei ole matkaa pysäyttäneet. Vielä on 100tkm tarkoitus ajaa niin seuraillaan tilannetta. Loistoauto kuitenkin ollut ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W204 / R171, sedan, farmari, avo”