Käkäkahva nousee ylemmäks kerta toisesa perästä, kun joko jakolinkku, vaijerit tai rummun sisässä linkut homehtuu jumiksi ja ne sen herkästi tekee. Joutavansorttinen systeemi ylejään, pitäsi kuorma-auto pittää vespan jarruilla aloillaan. Miten se pohjosen hovikatsuri sanokaan, tosin toisen vehkeen kanssa: "Viitteellinen jarrujärjestelmä"
Vaiha kaikki osat, vaiha kohta taas kaikki osat.

Kohta taas kohmettuu. Säätöräikät rummuissa happanee yhessä kevätlukukaudessa täyspuuksi ja jumineisa rummuissa jauhettuna sellaset urat ettei rumpua saa kengiltä kuin ketjurakseilla ja trukilla vetämällä.
Kaiken pitää osasista liikkua, kaiken aikaa. Sillon systeemi voi leimasta laakista mennä. Mulla siis pelaa riittävästi kerran vuoteen.
En tykkää kerran vuoteenkaan täysin luottaa, pysäköin mieluummin tasaselle ja jätän väljän koneen varaan..
Kolmessa kuukaudessa tullut mittariin vajaat 11000km.
Siekö mulle sitä sissäänajat pikkuhilijaa...

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.