nyt alkaa olemaan vitsit ja keinot vähissä w126 260 ässä -87 ei ota kierroksia yli 5000 ja nekin rauhallisesti. auto kulkee kaasu pohjassa 110kmh ja pieniin ylämäki niin meinaa hyytyä koska ei ole voimaa. onkohan kellään ollu vastaavanlaista tai onko mitään ideoita tämmöseen?
kardaani kirjoitti:Itse en tiedä kyseisestä asiasta juurikaan, mutta yleisin vastaus m103 veto-/käyntiongelmiin on foorumeilla 'katso virranjakan osat'
hyvä että päästiin alkuun....virranjakajan osat on kaikki vaihdettu eikä auttanut
Tulpat, tulpanjohdot, virranjakajankansi ja pyörijä + puolanjohto siis vaihdettu?
Mites puola? Tai no varmaa alkais rykimää vaa, mutta mistä näistä tietää...
Eihä pakoputki ole tukossa? ilmansuodatin? polttoainesuodatin? näitä perusasioita mistä lähtä liikkeelle...
Wiqqo kirjoitti:Tulpat, tulpanjohdot, virranjakajankansi ja pyörijä + puolanjohto siis vaihdettu?
Mites puola? Tai no varmaa alkais rykimää vaa, mutta mistä näistä tietää...
Eihä pakoputki ole tukossa? ilmansuodatin? polttoainesuodatin? näitä perusasioita mistä lähtä liikkeelle...
Tulivatko oireet yhtäkkiä vai miten homma meni? Onko autolle tehty jotain operaatioita ennen oireiden ilmaantumista? Voiko bensapumppu menettää tehonsa ja tätä kautta ohjausyksikkö rajaa menoa? Käynnistyykö auto hyvin ja käy myös hyvin tyhjäkäyntiä? Jos olisi vastaava auto tarjolla lähialueella, niin voisi kokeilla ohjausyksikön vaikutustakin tai yj-releen. Eihän autossa ole päällä muita vikoja: abs-valoa tai kierrosluvun toimimattomuutta? Pakko minun jotain kirjoitella, jotta aihe nousee ylös, ja varsinaiset tietäjät huomaisivat kysymyksen.
Oma w126 tuntu tuolta alkuun, nyt kun sillä on ajanu pitkää motaripätkää niin on alkanu jotenkin motti herään eloon, omassa autossa ei ole kattia joten se ei ole tukossa.. Kuitenkin w210:n verrattuna ässässä joutuu vähän kokoajan "painaan" kaasua kun taas w210:llä ajaa lähes vahingossa ylinopeutta kun kaasupoljin on niin herkkä. Liekö ominaisuus vai jotain vikana oikeasti?