No nyt on vaihdettu sitten laturikin....

Jäi vain aavistuksen verran kalvamaan seuraava(t) asia(t)....
Eli laturi paikoilleen ja pirssi käyntiin... Punainen akun kuva tauluun ja "visit workshop"... Jännite konepellin alta olevista navoista 11.7V, mutta kun painoi kaasua niin nousi 13.8V.
Seuraava käynnistys sama homma, paitsi kaasun painamisen jälkeen tasan 14V.
Nyt sitten kuitenkin palikat kasaan ja baanalle... Ajelin moottoritietä pitkin reilulla kaasulla kotipihaan ja mittasin jännitteen, joka oli 14V.
Nyt sitten odotellaan illempaan ja katsotaan, mitä sanoo hän...
AkiP tuumasi kyllä, että uusi akku vaihdettu maanantaina ja seissyt siitä asti ja sitten ajettu n.8km matka hallille, että menee joku tovi ettei herjaile enää mitään ja lataisi normaalisti....
Tai voiko herätepiuhassa olla yht´äkkiä jotakin häikkää....?
Koska jos tuo ei tuolla nyt asetu jännitteet latailemaan, niin sitten en tiedä mistä alkaa hommaa katselemaan seuraavaksi.
Ja jännitteensäädinkin on laturissa kiinni, eli tuli vaihdettua sekin....
Eli vaihdetut osat:
- Pikkuakku
- Iso akku
- Laturi
- Jännitteensäädin
Toki tuossa samassa rytäkässä vaihdettiin kuskin puolelta narinahela ja apukuskin puolelta raidetangon ulompipää.....
