Jaahas täytyy päivitellä välillä tekemisiä, kun kipeenä ei viitti talliinka mennä, niin ehtii kirjoitteleemaan.
Elikkä syksyllä sain tekniikan nippuun, kaikki jäähdyttimet kiinni, ahtoputket, pakoputki, vaihde ja kaasuvivuston tehtyä. Myöskin ojefejerin vaihdelaatikon ohjainboksi tuli ostettua, vaikuttaa ihan toimivalta systeemiltä.
Muutama kuva:

Downpipe 4 tuumaa rosteria ja loppuputki 3.5.

Hieman ahdasta öljynjäähdyttimillä sillä kuskin puolella menee ahtoputki ja apukuskin puolella ilmastoinnin kuivain vieressä.
Todella helppo asentaa tuo ojefejerin boksi, asetuksien säätäminenkin tuntui helpolta, Aattelin sijoittaa tuon boksin hanskalokeroon, tuon näytön ajattelin sioittaa siten että alkuperäiset napit pysyy alkuperäisillä paikoilla ja ei tarvi porata mitään ylimääräisiä reikiä näkyville.

Kaasuvivustosta tein mahdollisimman yksinkertaisen ja käytin alkuperäistä kaasuasentoanturia mikä sopi suoraan johtosarjaan.
Kone tuli jossain välissä nostettua pois ja sille aattelin tehdä pienen huollon, olihan sillä jo 350tkm rullattu.
Kannen käytin irti ja kaikki näytti olevan ok, laiton kasaan uudella tiivisteellä ja liimalla, vaihtoon meni myös nostajat, nokkaketju ja hehkut
Nyt pitäis olla iskussa kone. Melkein sais paikalleen heittää.
Tuli viimeinen korjattua takalasin alareuna, mikä piti tehä jo aikoja sitte, mutta tuli tehtyä vasta nyt. Eli koko reunahan oli ruostunu läpi niin tein kokonaan uuden.

Joutu vähä pelliä naputtaa ja vääntämään mutta yllättävän hyvä tuli ja lasi sopi paikalleen.
Tuli hyvä väli vetää takakontti, konehuone, helmat ja irto osat väriin
Takakontti, takaluukku ja helmat tuli vedettyä orkkis sävyllä. galinitrau 7129 mattaa ja Konehuoneeseen tuli sama väri pitä pohjaan ja sisällekkin, 2k uretaania, myös mustat osat on samaa maalia.
Täytyy ruveta seuraavaks koppaa hiomaan maalaus kuntoon, ovet on onneks aika hyvät, niitä ei tarvi kauheesti korjailla, Voiton puolella pikkuhiljaa.