Pallot lie ehjät jos antaa myöten keinuttaessa, jos korkannu sisältä kalvo niin aika huonosti sille puolen painuu alas. Takakelkan takakumit mahdollisuus tieten ja tuskin paha kokeilu myöskään takavakaajan runkokumit vaihtaa, ei montaa euroa kappaleelta ollut ja vaihto sujuu nopeasti. Eikös normaalia leveemmät kumit alla sinänsä altista heittelylle pikkusen ku ei mahdu tien uriin ja sitä kautta tekee..?
Tehostimen pumppua en ole, vielä, purkinut et joku osannee kertoa miten todennäköistä tai mahdollista pelkän tasonsäädön puolen pettäminen on. Mutta joko ei saa painetta tai venttiili ei päästä eteenpäin. Olettaen ei ole vuotoja hydr. nesteessä. Ajan kanssa irrotusöljyllä liottelee venttiilin liitoksia, ne saattaa hajoamatta auetakkin, sama kun pallojen kanssa. Sen voinee kattoo et ei oo tukossa.
Kolinalle suurella todennäköisyydellä veikkaan iskareiden alapäitä, tyyppivaiva eikä sille oikein mitään mahda, vaikka tässä koetettu miettiä ja pähkiä (mm. rasvanippa ja vaseliini yms)
E: ja luonnolisesti tietty jouttet kattoo läpi. Ne ku välillä yllättävästi voi katketa siten ettei äkkivilasulla huomaa. Itellä ku jousi katkes, yhen kierroksen verran oli just semmonen et heitteli mihin sattu, onneks/huono juttu et talvella, ei tarvinnu yrittääkään yli 80 ajaa. Tosin kaverin 202 vaihtelin just molemmin puolin takajouset, kiekka poikki molemmin puolin eikä ollu ite ees huomannu, katsastukses tuli sanomista..
E2: takapään vaivat joskus tuntuu olevan kovassa löytää, mulla taakse kaikki vaihdettu vähintään kertaalleen (paitsi ite takakelkka ja apparin olkavarsi..) ja vieläkin kuskin takasessa ihmellistä nuljuamista.