C sarjalaisen keskuslukitus/käynnistysavain ongelmia
Taitaa nyt sentään voida jotain vaihtaa testimielessä.Väsynyt Mies kirjoitti:Ei mahda olla ihan niin yksinkertaista. Tuskin voi yhtä komponenttia vaihtaa ihan tuosta vaan niin, että muut toimii sen kanssa yhteen. Juuri sen takia ne on koodattu toisiinsa, että niitä ei olisi niin helppo vaihdella.W124 300D kirjoitti:Kun löytyisi joku samanlainen auto, josta voisi käyttää eri komponenttejä tuossa meidän autossa niin löytäisi sen vian. Vahva epäilys olisi nyt siinä konehuoneessa apukuskin puolella olevassa boksissa.
Viisaammat taas oikaiskoon mutta käsittääkseni voi kokeilla näin:
1. Vaihtaa virtalukon ja avaimen toimivasta ja kokeilee aukaiseeko rattilukon ja antaako startata.
2. Kokeilee toisella rattilukolla (jos vaikka söisi virtaa liikaa ja romahduttaisi virtalukonkin jännitteen tjsp)
Jos muistelen väärin niin sehän nyt on ainakain varma tapa saada tähän oikea vastaus, toisen virheellinen väittämähän on vastustamaton asia vastata
Jos toi cdi203 ois lähempänä niin suosittelin että veisit kuusen alle potilaan.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
No nyt se on ollut "valohoidossa" aika pitkään.
Soitin tänään Jyväskylän tähtihuolton ja siellä tuli yksiselitteinen vastaus virtalukko pitää vaihtaa.
Se maksaakin sitten kohtuu paljon. Tuskin tonnilla selviää. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta ja miten siitä voisi saada edes jonkinverran hintaa pois?
No jokatapauksessa se on kuljetettava trailerilla, kun ohjauslukko on lukossa.
Olisiko mitään konstia saada edes se auki?
Auto on muuten hyvä ja juuri katsastettu, joten ei nyt paaliinkaan viitsisi laittaa.
Soitin tänään Jyväskylän tähtihuolton ja siellä tuli yksiselitteinen vastaus virtalukko pitää vaihtaa.
Se maksaakin sitten kohtuu paljon. Tuskin tonnilla selviää. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta ja miten siitä voisi saada edes jonkinverran hintaa pois?
No jokatapauksessa se on kuljetettava trailerilla, kun ohjauslukko on lukossa.
Olisiko mitään konstia saada edes se auki?
Auto on muuten hyvä ja juuri katsastettu, joten ei nyt paaliinkaan viitsisi laittaa.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Omaan Väykkyyn vaihto maksoi 800€. Eipä siinä oikeen pysty juurikaan säästämään. Hintahan koostuu pääosin osista, eli virtalukko ja mahdollisesti uusi avain, töitä tuossa ei kaiketi ole kovinkaan montaa tuntia. Ainoastaan valtuutettu merkkihuolto voi ne vaihtaa, ainoastaan merkkihuolto voi tilata osat saksasta.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Jepulis!
Nyt soittivat tähtihuollosta, että eipä pelitä uudella lukollakaan. Ja olivat saaneet sen käyntiin vanhalla lukolla. Nyt sitten diagnoosi muuttui, että vika onkin avaimissa. Uusi avain tilaukseen ja viikon odottelu. Jotenkin on pieni pelko per... ssä, että ei pelaa silläkään, mutta saapa nyt siten nähdä. Tuntuu oudolta, että molemmat avaimet sippaa samaan aikaan.
Nyt soittivat tähtihuollosta, että eipä pelitä uudella lukollakaan. Ja olivat saaneet sen käyntiin vanhalla lukolla. Nyt sitten diagnoosi muuttui, että vika onkin avaimissa. Uusi avain tilaukseen ja viikon odottelu. Jotenkin on pieni pelko per... ssä, että ei pelaa silläkään, mutta saapa nyt siten nähdä. Tuntuu oudolta, että molemmat avaimet sippaa samaan aikaan.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Mulla maksoi uusi elektroninen avain 250€, kun jouduin pari vuotta sitten sen uusimaan. Jouduin silloin tähän samaan savottaan, mitä W124 300D nyt käy läpi.juu-zo kirjoitti:Onko vielä tullut avainta? Kiinnostaa avaimen hinta.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Ei tarvitse vehoa sotkea näihin, onnistuu muiltakin. Ostin avaimen toista kautta kun veho ei suostunut myymään ilman että olisin hinauttanut auton heidän pihaan tunnin matkan päästä.Väsynyt Mies kirjoitti:Omaan Väykkyyn vaihto maksoi 800€. Eipä siinä oikeen pysty juurikaan säästämään. Hintahan koostuu pääosin osista, eli virtalukko ja mahdollisesti uusi avain, töitä tuossa ei kaiketi ole kovinkaan montaa tuntia. Ainoastaan valtuutettu merkkihuolto voi ne vaihtaa, ainoastaan merkkihuolto voi tilata osat saksasta.
Muoviavain jossa rauta-avain mukana maksoi 300eur.
Autoon voi vaihtaa käytetyn virtalukon jossa avaimet mukana. Ainakin "kuusen alla" onnistuu.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Sen 300€ se maksaa siellä Vehollakin, jos joudut ottamaan sen rauta-avaimenkin siihen mukaan, niin kuin todennäköisesti joudut. Tuo 250€ on pelkän elektronisen avaimen hinta.juu-zo kirjoitti:Itselläni ei ole virtalukko eikä mikään rikki, mutta toisen avaimen tarvitsisi varalle niin siksi kyselen hintaa. Varmaankin kuitenkin veholla halvin tuo avain niin täytyy käydä tilailemassa.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Veikeä homma. Avain toimii ihan hyvin, mutta taas muutaman kerran on jättänyt starttaamatta. Virrat lukitukset ja hehkut pelittää ihan ok, mutta ei starttaa. Sitten noin kolmen-viiden yrityksen jälkeen starttaa ja pelaa hyvin.
Pelottaa vaan, että milloin taas jäädään jonnekkin hinattavaksi. Näinhän se vika alkoi ilmetä aiemminkin.
Pelottaa vaan, että milloin taas jäädään jonnekkin hinattavaksi. Näinhän se vika alkoi ilmetä aiemminkin.