Kinroad > Yiying > Chica > Jonway
Näin uskoisin olevan. Ledit olisivat akun kestävyyden kannalta hyvä vaihtoehto.jovihava kirjoitti:Jos arvata pitäs niin sanosin että on tasasähkövalot, piikissä kuitennii jo tartti vaatii sen verran virtaa että akun latauspiirin pittää kyetä antamaan kohtueella sähköä jollon sitä piisaa myös valoille.[/code]
Niinnotta Jonway edesottamuksia. Sain sen siis käyä pärpättämään sievästi jne, joten ajattelin kasailla nippuun, rohkeasti ihan loppuun asti. Ja kun se laitos oli niin pölyinen niin ajattelin pestä sen kun osat oli kasassa, ajatuksella että kait se nyt vesiletkulla pesemisen kestää, pakkohan tuommoisen on olla roisekvesitiivis.
Vaan kahtokeehan tätä kuvvaa:

Mitä tapahtuu kun joku idiootti laskee vettä tuohon tankin päälle? Kun tuossa on tuommoinen allas ja viemäri? Vesi menee viemäriin, eikö? Tiijättekö mikä letku tuohon viemärinipan päähän oli tässä skootterissa vedetty? Noh kaasarin kohokammion tuuletus, tietenkin
Ja minä hölömö menin laittamaan sen letkun takas siihen ja sitten kun pesin konehuonetta niin tuostahan meni suunnilleen litra vettä kaasariin ja arvaatteko lähtikö se ennää käyntiin 

Joten purkasin taas härppeet pois, irrotin kaasarin ja valuttelin/puhaltelin vedet poise. Ja kasasin takas.

No mutta sillähän se alkoi taas toimia niin että käyntiin lähti, joetn eikun koelenkille
Tyhjäkäyntiä käypi nätisti ja osakaasullakin vetää hyvin mutta siihe se jääkin, kaasua enemmälti niin booaa ja pärskii, välillä jopa sammuu
Joten jotain kaasariongelmaa tuossa vielä on, eli tutkimukset jatkuvat
Vaan kahtokeehan tätä kuvvaa:

Mitä tapahtuu kun joku idiootti laskee vettä tuohon tankin päälle? Kun tuossa on tuommoinen allas ja viemäri? Vesi menee viemäriin, eikö? Tiijättekö mikä letku tuohon viemärinipan päähän oli tässä skootterissa vedetty? Noh kaasarin kohokammion tuuletus, tietenkin



Joten purkasin taas härppeet pois, irrotin kaasarin ja valuttelin/puhaltelin vedet poise. Ja kasasin takas.

No mutta sillähän se alkoi taas toimia niin että käyntiin lähti, joetn eikun koelenkille

Tyhjäkäyntiä käypi nätisti ja osakaasullakin vetää hyvin mutta siihe se jääkin, kaasua enemmälti niin booaa ja pärskii, välillä jopa sammuu

Joten jotain kaasariongelmaa tuossa vielä on, eli tutkimukset jatkuvat

® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Varsinaista ennakonsäätöä näissä ei ole, ajoituksen triggaa tuo musta murikka kello yhdessätoista

Ja sitten sytytysyksikkö lisää ennakkoa kierroksilla. Tai no tarkalleen ottaen vähentää sytytysviivettä, mutta lopputulos on sama. Tuossa piikissä tein pientä kotiviilausta ja muokkasin tuon triggerikelan kiinnikkeitä niin että sain muutaman asteen lisää ennakkoa, mutta eipä se kyllä hirveästi vaikuttanut kierrosherkkyyteen.

Ja sitten sytytysyksikkö lisää ennakkoa kierroksilla. Tai no tarkalleen ottaen vähentää sytytysviivettä, mutta lopputulos on sama. Tuossa piikissä tein pientä kotiviilausta ja muokkasin tuon triggerikelan kiinnikkeitä niin että sain muutaman asteen lisää ennakkoa, mutta eipä se kyllä hirveästi vaikuttanut kierrosherkkyyteen.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Vaihtelin toisen kaasarin ja sillä wörkki paremmin, parhaillaan jo ihan ajettavasti, eli selevästi polttoainespuolella on jotain hämärää. Vaan kos miulla on tuo Sika kunnossa ja ajossa niin päätin jättää tuon Jonnen tälle kesää rauhaan ja palata asiaan kun ajukausi päättyy. Tuota ehtii värkkimään sitten ensi talven pimeina iltoina ihan sisätiloissa, ja pistelemään iskuun ensi kesää varten
Over and out

Over and out

® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla