Molemmin puolin edessä aivan selkeä välys, toisella puolella ihan kolahti. Kiroillen kotiin, pihassa tönimistä ja kyllä nuljahteli ja lonksui. Auto ylös ja kas: ei välyksiä, ei sitte yhtään. Takas alas, kuskin puolella vähä, appari ei mitään.
Silti kuskin puoli auki, laakeri kouraan -> ok. Uudet rasvat ja kasaan. Vedin kireemmälle kuin välyksen tuntuminen mutta tihkaisu rajasta reilusti löysemmälle. Apparin puolella tässäkään kohtaa ei yhtään mitään.
Koeajoa, vähän parempi mut vaeltelee ja vetelee. Pihassa renkaita tönimään -> apparin puoli huolella väljä, auto renkailla ja tuntuu nuljahtelu laakerissa.
Työmaalla auto halliin ja nurkka ylös, ei mitään välystä. Takas alas eikä välyksiä. Auto ulos hallista, johan on taas väljää

Eli tiivistettynä: laakerivälyksen ei pitäisi voida kadota ku renkaan nostaa ylös mutta ei ole mitään välystä muualla eli pakko olla laakeri. Toisella puolella kiriminen nähtävästi autto. Välys palautuu näköjään kun paino päällä pyörii. Eli mitäs ihmettä?
Taida olla käytännön merkitystä, mut S210, alle vuoden vanhat laakerit.