Sellanen olis ongelma, että ostin tossa juur -88 vuosimallin e190 mersun, joka on alunperin ollut 2litrasella moottorilla ja jälkiasennettu 2,3 litranen kone. Bensa vehje siis kyseessä.
Kotiin ajettuani huomasin ettei puhaltanu lämpöö ollenkaan, eli termari rikki.
Jäähdytinneste oli sellasta ikivanhaa kuraa.
Päästettiin hätäensiavuks nesteet pihalle ja lisättiin puhdasta vettä. Tämän jälkeen alkoi puhaltamaan lämmintä.
Mutta huomenna termari vaihtoon ja pitää järjestelmän puhdistus tehä ennenkuin uudet jäähytinnesteet sisään.
Myöskään moottorin lämpömittari ei toimi(eli jäähdytinnesteen?)
sulaketta en löytäny kyseiselle anturille, koska sulaketaulu saksaks.
Mutta varmaankin menny anturi paskaks? kannattanee vaihtaa kun ei paljoa maksa.
Otin muutaman kuvan, jos joku tietoinen voisi sen ympyröidä/kertoa sijainnin ja kone oli tosiaan 2,3 litranen.
Vaiko kannattaako minun suoraan jälkiasenteinen lämpömittari asentaa(mallia motonet?)
http://s11.postimg.org/4irldhjs3/IMG_20 ... 002824.jpg
http://s11.postimg.org/x25dks40z/IMG_20 ... 002829.jpg
http://s28.postimg.org/pcbn4jh0t/IMG_20 ... 002836.jpg
http://s10.postimg.org/rswxk1s7t/IMG_20 ... 002847.jpg
http://s4.postimg.org/ezomw5udp/IMG_20150719_002859.jpg
KIITOS!
vm -88 lämpöanturin sijainti
Sulakekaavion saat englanniksi, kun käännät sen pahvin toiste päin
Lämpöanturi sijainnee kannessa, todennäköisesti niitä on useampi. Johtoja seuraamalla löytynee oikea
Muoks. heti ensimmäisessä kuvassa on yksi anturi ilman johtoja, liekkö koneenvaihdon yhteydessä käynyt niin, että erilainen anturi kannessa kuin auton johtosarjassa jätetty kytkemättä.
Eli etsi jos löytyisi irtonainen johto niin hommaa siihen käyvä anturi ja ruuvaa kanteen
Lämpöanturi sijainnee kannessa, todennäköisesti niitä on useampi. Johtoja seuraamalla löytynee oikea
Muoks. heti ensimmäisessä kuvassa on yksi anturi ilman johtoja, liekkö koneenvaihdon yhteydessä käynyt niin, että erilainen anturi kannessa kuin auton johtosarjassa jätetty kytkemättä.
Eli etsi jos löytyisi irtonainen johto niin hommaa siihen käyvä anturi ja ruuvaa kanteen
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®