320cdi jarruputki poikki ... voiko jotain muuta mennä vialle
320cdi jarruputki poikki ... voiko jotain muuta mennä vialle
Kaverilta meni eemelistä takaa jarruputki poikki ja paikallisessa merkkihuollossa meinasivat ett pitää se ohjainyksikkökin vaihtaa että muutakin mennyt kun se ruostunut putki onko noin. Ohjasin kyllä kyseleen foorumin tietäjiltäkin ennekun antaa vaihtaa yksikköä
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ohjainyksikkö, SBC ?
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Ellei ole ennen vauriota ollut näytöllä herjaa jarruista olisi erikoinen sattuma että juuri nyt olisi SBC kaputt...
Kallista on, vaikka olisikin yksikkö vaihdon tarpeessa. Niitä kun saa Boschilta paljon merkkiliikkeen hintaa halvemmalla.
No, varmasti on auton omistajalla tiedossakin ettei ole halvin paikka kun on merkkihuoltoon halunnut viedä.
Kallista on, vaikka olisikin yksikkö vaihdon tarpeessa. Niitä kun saa Boschilta paljon merkkiliikkeen hintaa halvemmalla.
No, varmasti on auton omistajalla tiedossakin ettei ole halvin paikka kun on merkkihuoltoon halunnut viedä.
wiimax.fi
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sillä tavaal voivat liittyä toisiinsa että paine vuotaa ja yksikkö yritää tehdä painetta (jo lähes loppun käytetty huutaa itsensä hengiltä)
tai kun ei saa painetta tehtyä mielestään riitävässä ajassa tumaa että on elämänsä lopussa, se kun laskeskelee elinikäänsä muistakin asioista kuin kuin siitä montako kertaa on poljinta paineltu...
tai kun ei saa painetta tehtyä mielestään riitävässä ajassa tumaa että on elämänsä lopussa, se kun laskeskelee elinikäänsä muistakin asioista kuin kuin siitä montako kertaa on poljinta paineltu...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja tässä tapauksessa on sillon menetetty peli yksikön suhteen ilmeisestiCDI203 kirjoitti:Sillä tavaal voivat liittyä toisiinsa että paine vuotaa ja yksikkö yritää tehdä painetta (jo lähes loppun käytetty huutaa itsensä hengiltä)
tai kun ei saa painetta tehtyä mielestään riitävässä ajassa tumaa että on elämänsä lopussa, se kun laskeskelee elinikäänsä muistakin asioista kuin kuin siitä montako kertaa on poljinta paineltu...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Se usein... riippuu mitä kaikkea se yksikö kertoileePega kirjoitti:Ja tässä tapauksessa on sillon menetetty peli yksikön suhteen ilmeisestiCDI203 kirjoitti:Sillä tavaal voivat liittyä toisiinsa että paine vuotaa ja yksikkö yritää tehdä painetta (jo lähes loppun käytetty huutaa itsensä hengiltä)
tai kun ei saa painetta tehtyä mielestään riitävässä ajassa tumaa että on elämänsä lopussa, se kun laskeskelee elinikäänsä muistakin asioista kuin kuin siitä montako kertaa on poljinta paineltu...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ok tästä tapauksesta saattaa tulla yhtyden otto sinne päin kun ei tosta huollosta oikee saa ilmeisesti kovin kasosta tietoo mitä se kertoileeCDI203 kirjoitti:Se usein... riippuu mitä kaikkea se yksikö kertoileePega kirjoitti:Ja tässä tapauksessa on sillon menetetty peli yksikön suhteen ilmeisestiCDI203 kirjoitti:Sillä tavaal voivat liittyä toisiinsa että paine vuotaa ja yksikkö yritää tehdä painetta (jo lähes loppun käytetty huutaa itsensä hengiltä)
tai kun ei saa painetta tehtyä mielestään riitävässä ajassa tumaa että on elämänsä lopussa, se kun laskeskelee elinikäänsä muistakin asioista kuin kuin siitä montako kertaa on poljinta paineltu...
Näinhän se kävi jollkein foorumin jäsenelle, vuoden sisän takuuvaihdettu yksikkö ilmoitti olevansa kaput putken katkeemisen jäkeen, kakki kustannukset omistajalle...CDI203 kirjoitti:Sillä tavaal voivat liittyä toisiinsa että paine vuotaa ja yksikkö yritää tehdä painetta (jo lähes loppun käytetty huutaa itsensä hengiltä)
tai kun ei saa painetta tehtyä mielestään riitävässä ajassa tumaa että on elämänsä lopussa, se kun laskeskelee elinikäänsä muistakin asioista kuin kuin siitä montako kertaa on poljinta paineltu...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Onko pykälät muuttuneet? Ennenhän ylimääräisiä liitoksia ei saanut tehdä. http://www.trafi.fi/filebank/a/13249871 ... usteet.pdf Sivu 14 "Letkussa tai putkessa ylimääräinen jatkos: Hylätty/ Korj.keh"
En tiedä, katsastuskonttoreilta on kysytty ja saa jatkaa. Näin tekevät myös Veholla, mutta eivät näemmä kaikkialla koska on tässä aiheena olevaan tilattu putket.
Yhtään hylkäystä katsastuksessa ei ole kuulunut vaikka sen näkee myöhemminkin että on jatkettu, vaikka liitoskohta jäisi piiloon niin huomaa putkesta ja sen väristä.
Liekö samantapainen juttu kuin väyrysen etujousikuppien vaihto, ei kuulemma saisi hitsata...
Yhtään hylkäystä katsastuksessa ei ole kuulunut vaikka sen näkee myöhemminkin että on jatkettu, vaikka liitoskohta jäisi piiloon niin huomaa putkesta ja sen väristä.
Liekö samantapainen juttu kuin väyrysen etujousikuppien vaihto, ei kuulemma saisi hitsata...
wiimax.fi
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Onhan mahdolista että putki on ollut sieltä täältä mätä eikä vaan pätkän matkaa päästädealer kirjoitti:En tiedä, katsastuskonttoreilta on kysytty ja saa jatkaa. Näin tekevät myös Veholla, mutta eivät näemmä kaikkialla koska on tässä aiheena olevaan tilattu putket.
Yhtään hylkäystä katsastuksessa ei ole kuulunut vaikka sen näkee myöhemminkin että on jatkettu, vaikka liitoskohta jäisi piiloon niin huomaa putkesta ja sen väristä.
Liekö samantapainen juttu kuin väyrysen etujousikuppien vaihto, ei kuulemma saisi hitsata...
(semoisiakin on nähty)
E: tai sitten hommissa on ollut autoasentaja
(asentaaja asentaa ei korjaa... ) ei korjaaja
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Sillä tuota jatkoksen laillisuutta ihmettelin että aiemmin se on ollut kiellettyä, kuten tuossa ohjeistuksessakin mainitaan hylkäysperusteeksi. Ja onhan tuollaisia jatkettuja hylättykin ainakin nettiselailun perusteella. Oikein tehtynähän se varmasti kestää mutta tympeä alkaa uudelleen remppaan jos katsastussetä ei siitä pidäkään.
Kaivetaan tälläinen vanha ketju ylös. Eli pamahti oikea takajarruputki tuossa pihassa poikki. Vasemmanpuoleinenkin on kyllä vaihtokunnossa. Auto on vm 2003 S211 E270.
Onko kukaan ostanut näitä alkuperäisenä? Oliko ne valmiiksi taiteltu? Näyttäisi vain että ainakin tähän malliin tarjotaan orkkiksiakin jatkonipoilla. Esim tästä näkee (osanro. 325, 340 ja 350):
http://www.iauto.lt/mercedes-benz/Car/E ... _ID=567490
Mitenkähän vain tuohon alkuperäiseen saa tuon jatkospaikan tehtyä? On varmaan hieman kovempaa putkea, kuin se kuparinen tarvike?
Onko kukaan ostanut näitä alkuperäisenä? Oliko ne valmiiksi taiteltu? Näyttäisi vain että ainakin tähän malliin tarjotaan orkkiksiakin jatkonipoilla. Esim tästä näkee (osanro. 325, 340 ja 350):
http://www.iauto.lt/mercedes-benz/Car/E ... _ID=567490
Mitenkähän vain tuohon alkuperäiseen saa tuon jatkospaikan tehtyä? On varmaan hieman kovempaa putkea, kuin se kuparinen tarvike?
Ainakin 124 koppaseen onnistui ihan helposti.ixu kirjoitti:Mitenkähän vain tuohon alkuperäiseen saa tuon jatkospaikan tehtyä? On varmaan hieman kovempaa putkea, kuin se kuparinen tarvike?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ainkin hydarilkka liitimelläixu kirjoitti:Kaivetaan tälläinen vanha ketju ylös. Eli pamahti oikea takajarruputki tuossa pihassa poikki. Vasemmanpuoleinenkin on kyllä vaihtokunnossa. Auto on vm 2003 S211 E270.
Onko kukaan ostanut näitä alkuperäisenä? Oliko ne valmiiksi taiteltu? Näyttäisi vain että ainakin tähän malliin tarjotaan orkkiksiakin jatkonipoilla. Esim tästä näkee (osanro. 325, 340 ja 350):
http://www.iauto.lt/mercedes-benz/Car/E ... _ID=567490
Mitenkähän vain tuohon alkuperäiseen saa tuon jatkospaikan tehtyä? On varmaan hieman kovempaa putkea, kuin se kuparinen tarvike?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
hyvin sai tehtyä bilteman halvemmalla jarruputkityökalulla vaikka onkin teräsputkeaixu kirjoitti:
Mitenkähän vain tuohon alkuperäiseen saa tuon jatkospaikan tehtyä? On varmaan hieman kovempaa putkea, kuin se kuparinen tarvike?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000016992/
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico