No niin, auto on läjässä. Muutama huomionarvoinen seikka jos tähän hommaan alkaa:
Alfamerin opas on iso apu purettaessa sekä kasatessa.
Jos kannen purkaa atomeiksi, kannattaa noudattaa erityistä huolellisuutta että osat tulevat samaan järjestykseen kanteen. Itselläni meinasi mennä sekaisin kumman pään sylinterikannesta ajattelin ykköseksi.
Jos hiot venttiilit itse, hommaan tarvitaan tavallista pienempi hiomatutti. Esimerkiksi Fixusen hiomakepissä on liian iso tutti.
Suutinputkia irrotettaessa pumpusta kannattaa tarkistaa ettei pumppuun jäävä osa pyöri mukana. Yksi putki meni itsellä aika solmuun ennen kuin tuon havaitisin. Tuonne ei helposti näe jos ei varta vasten ala kurkkimaan.
Jakoketjun laahaimen ohjaintapit lähtevät irti helposti 6 mm pultilla ja sopivalla määrällä rikkoja, muttereita ja mahdollisesti hylsy. Tappien irrottamisen huomaa kun tilanne on päällä, sitä on hankala selittää tekstin avulla

Näitä on kaksi kappaletta, toiseen tulee kiinni moniurahihnan kiristin ja toinen löytyy ylävesiletkun läheltä kolosta.
Tarvittavia erikoisempia työkaluja olivat
- 10 mm pitkä tähtihylsy kannen pultteihin
- 32 mm tavallinen hylsy jakoketjun kiristimeen
- 9 mm 12 kulmainen hylsy nokka-akselin laakeripukkeihin
Muuten homma oli aika simppeli verrattuna moneen muuhun kansiremppaan

Toivottavasti uusi pahvi kestää, kantta en käyttänyt koneistamolla koska vika oli selvästi pahvissa.