Mittaristo
Mittaristo
Poijan karvalakki mesessä perusmittaristo isolla kellolla, polttoaine,öljynpaine, nopeus ja lämpömittareilla. Käykö tilalle suoraan vastaavan 190:n mittaristo jossa ois kiekkamittari ja economy mittari näidenlisäksi. Paikalleenhan se kyllä menee mutta toimiiko kaikki mittarit ilman kommervenkkejä.
Re: Mittaristo
Onko vastaanottaja-auto diesel vai bensa?
Dieselin kanssa ei economy-mittari toimi mitenkään päin. Kierroslukumittarikin voi olla niin ja näin. Vaatii oman anturin. Bensa-autossakaan tuskin toimivat suoraan. Ne saa kuitenkin toimimaan helepommin. Economy-mittarille pitää vetää putki imusarjalta. Mittari näyttää vain imusarjan alipaineen. Syttyboksilta (tai siltä pyöreältä diagnostiikkaliittimeltä) saa lainattua signaalin kierroslukumittarille (oletettuna, että on yhtä monta sylinteriä kuin luovuttaja-autossa).
t.
Risto
Dieselin kanssa ei economy-mittari toimi mitenkään päin. Kierroslukumittarikin voi olla niin ja näin. Vaatii oman anturin. Bensa-autossakaan tuskin toimivat suoraan. Ne saa kuitenkin toimimaan helepommin. Economy-mittarille pitää vetää putki imusarjalta. Mittari näyttää vain imusarjan alipaineen. Syttyboksilta (tai siltä pyöreältä diagnostiikkaliittimeltä) saa lainattua signaalin kierroslukumittarille (oletettuna, että on yhtä monta sylinteriä kuin luovuttaja-autossa).
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Loppuiko myös matkamittarista vauhti? Senhän voi tarvittaessa purkaa ja korjata. Toisaalta mittarit saa myös yhdistettyä.arim kirjoitti:Joo bensa nelonen kyseessä. Poijalle kyllä tuntus kelpaavan tuo perusmittaristo eli jos joltain löytyy joutilas voitas hieroa kauppoja. Omasta nääs loppu tripistä kierrokset.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)