![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Siis nuo vanhemmat 7.3 toimineet hyvin ja uudemmat 6.0 ja 6.4 huonommin. Siis kaikkia hämäriä käyntivikoja, suutinongelmia, johtosarja yms juttua. Kolmella tutulla on/ollut noita ja nytkin on sillä maalarilla kuka Ramin puskureita yms maalaa niin jossain päin Suomea se foorti kun ei täällä enää saatu sitä käymään. Kaks muuta hukannut ne pois. Yks 7.3 on vielä sillä toisella ja se toimii ongelmitta.Crea kirjoitti:Eka jenkki itsellä joten luotetaan tuuriinMikähän niillä on fordsoneissa ollu vikana. Tää 6.4L pitäs kyllä olla ihan ok ja loota kestää hyvin. Ne vanhat 6.0L ja 7.3L on ollut ongelmallisempia. Nämä siis netistä luettu... Vääntöä on kyllä mukavasti
Mietin ihan samaa. Ei oo kummonen käikäle värkätä pystyrauvasta jos tarve tulee. Ja saa kai nuo myös pistettyä norran päälle/pakan alle jokku paksummat rauvat jousten etupätkälle, jollain kiikkuvirityksellä. Toimii kyllä samalla vakaajana, eli offausrajoittimena.laineracing kirjoitti:Mulla ei oo niitä, ja jos tarvis ni näyttää niin helpoilta tehä että turha tilata mistään. Nopeemmin kai tehny ku tilannu niitä mistään
3.6L v8 diesel 200kw. 163tkm menty, varusteista nopeasti xenonit,4xpenkinlämppärit, lämmitettävä tuulilasi, webasto, tutkat, lasikattoluukku, ilmajousitus, jääkaappi, yms perus systeemit. Hain virosta. Syytä en tiedä. Ihminen tai ainakin mä oon välillä tyhmäbercedes menz kirjoitti:Juu ja kertomusta autosta myös ts. mikä kone, paljonko ajettu, kuinka pitkä on varusteluettelo ja mistä tuollainen löytyi ja miksi?Topikin otsikko pitää myös päivittää...