Iveco50 + Kassihai + MERSU + Mersu !
"taika" on siinä että aihioksi otetaan bensakinkäppi.. Tarkemmin ottaen Z24 koneinen jolloin tuo RD28 dieseli passaa suoraan ilman mitään muutoksia laatikkoon ja käy starttikin kummasta koneesta tahansa
Toki moottorinkannakkeet pitää tehdä mutta nekin osuu "linjaan" eli niitä pitää vain pidentää entisistä.. Syyläri maskiin kiinni niin mahtuu viskoropelli pyörimään ja sähköt patentoidaan kuten tuossa eli samanvärisiä irtojohtoja jokapaikkaan nappihehkulla ja voila
Oli kyllä ajoltaan melko nami verrattuna nelipyttyiseen, tuskin se sen äkäisempi on mittakellolla mutta siis juunou
No ajoltaan nami meinasin siis moottorin käytöksen osalta.. Muu auto on niin laho ja loppu että klappia on ku 135 fergussa ja suoraan ajaminen onnistuu kai lähinnä vapaassa pudotuksessa.. Kun vetokoukussa hyppii niin lavan ja hytin väli liikkuu
Tympii ku kerkisin värkätä tuon lavakaaren tuohon ajoautoon, tästä tekis mieli evakuoida nuo kromiosat itelle
Toki moottorinkannakkeet pitää tehdä mutta nekin osuu "linjaan" eli niitä pitää vain pidentää entisistä.. Syyläri maskiin kiinni niin mahtuu viskoropelli pyörimään ja sähköt patentoidaan kuten tuossa eli samanvärisiä irtojohtoja jokapaikkaan nappihehkulla ja voila
Oli kyllä ajoltaan melko nami verrattuna nelipyttyiseen, tuskin se sen äkäisempi on mittakellolla mutta siis juunou
No ajoltaan nami meinasin siis moottorin käytöksen osalta.. Muu auto on niin laho ja loppu että klappia on ku 135 fergussa ja suoraan ajaminen onnistuu kai lähinnä vapaassa pudotuksessa.. Kun vetokoukussa hyppii niin lavan ja hytin väli liikkuu
Tympii ku kerkisin värkätä tuon lavakaaren tuohon ajoautoon, tästä tekis mieli evakuoida nuo kromiosat itelle
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Laskin laihaa j-nestettä pois 3 litraa ja samanverran tilalle raakaa..
Tulos -12c -24c.. Vielä ehkä pitäs jäykistää..
No tässä välissähän piti tietty vispata nesteetkin sekaisin
https://www.youtube.com/watch?v=i_WjPKXPQLM
On se vaan eri mylly ei maha mittään vaikka onkin vihaamani alumiinikantinen ja remmivetoinen.. Harmi vain kun koko laitos on niin loppu ettei paljon taida kannattaa alkaa ehostamaan
Tulos -12c -24c.. Vielä ehkä pitäs jäykistää..
No tässä välissähän piti tietty vispata nesteetkin sekaisin
https://www.youtube.com/watch?v=i_WjPKXPQLM
On se vaan eri mylly ei maha mittään vaikka onkin vihaamani alumiinikantinen ja remmivetoinen.. Harmi vain kun koko laitos on niin loppu ettei paljon taida kannattaa alkaa ehostamaan
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Kutoskäppi siirretty talveksi lumihankeen seisomaan eli katsellaan keväällä uudestaan mille aletaan
Rouvan ajossa olevasta urheilupakettiautosta herkistely jarruja.. Eteen laikat ja palat uutta
Takaa satuloitten liukutappien irrottelua, satulat itessään onneksi pelaa vielä..
Aamulla -26 ja niin se vain poksahti käyntiin (no toki tunnin roikassa )
Kohta tuollakin on 100 tkm päristelty Ajoa estäviä vikoja ei ole ollut, laturi toki sippasi mutta tuli ajamalla kotio. Ruostetta vain kuskin etuloksussa ja pakko kai ne on ottaa keväällä kiinni kun näyttää ettei tästä ajamalla pääse eroon 412 tkm mittarissa tällä hetkellä ja kulutuslukemat kun on tällä foorumilla tärkeitä niin 6.5~7.0 välillä pyörii.
Rouvan ajossa olevasta urheilupakettiautosta herkistely jarruja.. Eteen laikat ja palat uutta
Takaa satuloitten liukutappien irrottelua, satulat itessään onneksi pelaa vielä..
Aamulla -26 ja niin se vain poksahti käyntiin (no toki tunnin roikassa )
Kohta tuollakin on 100 tkm päristelty Ajoa estäviä vikoja ei ole ollut, laturi toki sippasi mutta tuli ajamalla kotio. Ruostetta vain kuskin etuloksussa ja pakko kai ne on ottaa keväällä kiinni kun näyttää ettei tästä ajamalla pääse eroon 412 tkm mittarissa tällä hetkellä ja kulutuslukemat kun on tällä foorumilla tärkeitä niin 6.5~7.0 välillä pyörii.
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Rouvan urheilupakettiin vänkärin puolelle vaihdettu tovi sitten multilinkin ylätukivarsi ja se "kingpin" kääntölaakeri, alko puistaan oikein rattia kun vulkanointi irtosi tukivarresta Kaikkea sattuu kun ollaan yli 400 tkm lukemissa Onneksi nuo osat on jo tarvikkeita niin selvisi n 150 eurolla..
Käyttöautoakin välillä..
Lavatatsuni on hävitellu koko talven pikkuhiljaa nestettä enkä ole oikein ollu selvillä mihin se on kadonnu mutta yks aamu ku oli kiree pakkanen huomasin että se syylärin alla oleva palkki oli tummempi kuin muu rauta.. Kokeilu ja perkele sehä oli glykolia.. Eli se miun kesällä vaihtama "huippuhyvä purkusyyläri" vuotikin jostain sen verran että lämpöisenä vuotopaikkaa ei näkyny..
No minähän kipasin paikalliseen varaosiin että uutta putkeen nii meinasin pyllähtää perseelleni kun kuulin hinnan.. kaatokaupalla sulle 300€
En ottanu ku nikotutti niin perkeleesti, menin nettiin ja motonetissä olis ollu tarvikesyyläri 220€ ja se olis pitäny hakea siihen vielä oulusta tai maksaa parikymppiä postia..
No niin paljon kuin tykkäisinkin tukea paikallista niin työttömän manit on tiukilla joten maagiseen ebayhyn kirjoittelemaan D21 radiator ja mitävattua.. 99 €urolla sais kotiin tuotuna saman muovipäätyisen kuin motonetissä.. Menin halpaan ja koitin tilata saksalaisesta puljusta 16 pvä tätä kuuta..
Tänään postitäti soitteli että ookko kotona ku olis paketti ja olenhan minä..
½ tuntia myöhemmin se oli paikoillaan.. Maltoin sentään vertailukuvan ottaa kun sain vaihdettua tuon tuulenohjausmuovin, sekin passasi heittämällä paikalleen..
Passasi nakkaamalla paikolleen vaikka vähän arvelutti ensalkuun Kävin kojolla eikä vuoja mistään eikä muitakaan probleemeja.. Mie häpi mie
Niin se "uusvanha huippuhyvä".. Olis kai pitäny tutkia sitäkin tarkemmin ku nakkas paikolleen :-X Eikä tuo ollu ainua ruttu, alapäässä oli mutka kanssa..
Mutta siis niin.. Hinnoista 300 / 220 + posti / 99 kotiin ei ole vaikea valita.. Outo tämä maailma..
Käyttöautoakin välillä..
Lavatatsuni on hävitellu koko talven pikkuhiljaa nestettä enkä ole oikein ollu selvillä mihin se on kadonnu mutta yks aamu ku oli kiree pakkanen huomasin että se syylärin alla oleva palkki oli tummempi kuin muu rauta.. Kokeilu ja perkele sehä oli glykolia.. Eli se miun kesällä vaihtama "huippuhyvä purkusyyläri" vuotikin jostain sen verran että lämpöisenä vuotopaikkaa ei näkyny..
No minähän kipasin paikalliseen varaosiin että uutta putkeen nii meinasin pyllähtää perseelleni kun kuulin hinnan.. kaatokaupalla sulle 300€
En ottanu ku nikotutti niin perkeleesti, menin nettiin ja motonetissä olis ollu tarvikesyyläri 220€ ja se olis pitäny hakea siihen vielä oulusta tai maksaa parikymppiä postia..
No niin paljon kuin tykkäisinkin tukea paikallista niin työttömän manit on tiukilla joten maagiseen ebayhyn kirjoittelemaan D21 radiator ja mitävattua.. 99 €urolla sais kotiin tuotuna saman muovipäätyisen kuin motonetissä.. Menin halpaan ja koitin tilata saksalaisesta puljusta 16 pvä tätä kuuta..
Tänään postitäti soitteli että ookko kotona ku olis paketti ja olenhan minä..
½ tuntia myöhemmin se oli paikoillaan.. Maltoin sentään vertailukuvan ottaa kun sain vaihdettua tuon tuulenohjausmuovin, sekin passasi heittämällä paikalleen..
Passasi nakkaamalla paikolleen vaikka vähän arvelutti ensalkuun Kävin kojolla eikä vuoja mistään eikä muitakaan probleemeja.. Mie häpi mie
Niin se "uusvanha huippuhyvä".. Olis kai pitäny tutkia sitäkin tarkemmin ku nakkas paikolleen :-X Eikä tuo ollu ainua ruttu, alapäässä oli mutka kanssa..
Mutta siis niin.. Hinnoista 300 / 220 + posti / 99 kotiin ei ole vaikea valita.. Outo tämä maailma..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
No kukkuu ja hellureiJiiTee_ kirjoitti:Kyllä huomaa että kevät on tulossa kun Lerssisellä on tatsunin pellitykset menossa!
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Mullahan on nuo uudet siivet roikkunu telineessä jo yli vuoden.. Kai aikakin saada jo kiinni
Akkukotelon alle piti laittaa paikka
Muuten oli jopa parempi kuin odotin, helmanpäädytkin oli ehjiä
Oli aika kätevä vaihtaa nyt saranatapit kuskin oveen..
Akkukotelon alle piti laittaa paikka
Muuten oli jopa parempi kuin odotin, helmanpäädytkin oli ehjiä
Oli aika kätevä vaihtaa nyt saranatapit kuskin oveen..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Telattu
Tellaus onnistu vitukseen paljon paremmin ku viime kerralla (sitä kai oppii) Lopputulos on silti paskempi ku viime kerralla kiinnosti pohjatyöt ja nyt ei yhtään
Tellaus onnistu vitukseen paljon paremmin ku viime kerralla (sitä kai oppii) Lopputulos on silti paskempi ku viime kerralla kiinnosti pohjatyöt ja nyt ei yhtään
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Vuosimalli mikä haarukassa kertos aika palio
Mutta jos pysytään tässä "mun" korimallissa niin tekniikasta ensinnä kannattaa varmistua siitä että laatikko on kunnossa Jos vitonen pomppii päältä/ääntää tai pakki volisee niin tiedossa kallista remppaa.. Jos loota hiljainen ja pelaa ni ei muuta semmosta tyyppivikaa oo..
Z24 bensakoneet mitä näissä on nii syö aika palio bensaa ja seosongelmia kai niissä on ollu, tiiä sen tarkemmin ku en harrasta bensaa..
Mutta jos pysytään tässä "mun" korimallissa niin tekniikasta ensinnä kannattaa varmistua siitä että laatikko on kunnossa Jos vitonen pomppii päältä/ääntää tai pakki volisee niin tiedossa kallista remppaa.. Jos loota hiljainen ja pelaa ni ei muuta semmosta tyyppivikaa oo..
Z24 bensakoneet mitä näissä on nii syö aika palio bensaa ja seosongelmia kai niissä on ollu, tiiä sen tarkemmin ku en harrasta bensaa..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Kiitoksia näistä tiedoista.Lerssinen kirjoitti:Vuosimalli mikä haarukassa kertos aika palio
Mutta jos pysytään tässä "mun" korimallissa niin tekniikasta ensinnä kannattaa varmistua siitä että laatikko on kunnossa Jos vitonen pomppii päältä/ääntää tai pakki volisee niin tiedossa kallista remppaa.. Jos loota hiljainen ja pelaa ni ei muuta semmosta tyyppivikaa oo..
Z24 bensakoneet mitä näissä on nii syö aika palio bensaa ja seosongelmia kai niissä on ollu, tiiä sen tarkemmin ku en harrasta bensaa..
Vm. -86 - 91, Etsinnässä eli samaa korimallia, kuin sinulla. Pitää pysyä dieselissä, kun tekniikan päälle, jotain ymmärrän.
Juu konevikoja näissä harvemmin on, kantta aukomati 400~500 tkm ei mikään onglema jos ei karkaa nesteet jostain ja keitä kantta kieroks..
Lahoaminen alkaa taka-akselin päällä menevästä palkista ja syylärin alta, siellä on sellainen muovilippa minkä alle kannattaa kurkkia.. Pyöränkaaret ja helemat.. Siinäpä ne
Mie tänään laikkasin kutoskäpistä osia irti ja hitsasin tähän kiinni..
Lahoaminen alkaa taka-akselin päällä menevästä palkista ja syylärin alta, siellä on sellainen muovilippa minkä alle kannattaa kurkkia.. Pyöränkaaret ja helemat.. Siinäpä ne
Mie tänään laikkasin kutoskäpistä osia irti ja hitsasin tähän kiinni..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Juu se onnistuu kerta kerralta paremmin se levitys.. Tuon maalin kiiltoastehan ei ole 100, lähempänä taitaa olla joku 75 joten siksi se ei oo nii silmillehyökkäävä kunhan kuivaa
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Vuorossa rouvan piilopaku konttorille
Olishan siinä kaikenlaista laittoo
422 mittarissa, viime leimasta ajetu 29 tuhatta..
Olishan siinä kaikenlaista laittoo
422 mittarissa, viime leimasta ajetu 29 tuhatta..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Rouvan ajossa ollu punainen veronkiertopaku lähti maailmalle.. Kohtuullisesti sekin palveli yli satatuhatta kilsaa
Tilalle tommonen pikkupensakoneinen ufotatsuni, sarjassamme diilerille tuttu
Tilalle tommonen pikkupensakoneinen ufotatsuni, sarjassamme diilerille tuttu
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Rouvan Ufonissanissa ei oo ollu muuta laittoa ku takimmainen lambda-anturi, muutoin on pelannu hyvin ja kulutus kohtuullinen 7~7.5 L seka-ajossa..
Kattilat heitin toki talveksi keulille
Oman nelikkonissanin katsastin eilen ja
Kehtaski laittaa rek kilven valon otteeseen
Kattilat heitin toki talveksi keulille
Oman nelikkonissanin katsastin eilen ja
Kehtaski laittaa rek kilven valon otteeseen
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Kinkäppiin piti kesällä vaihtaa ohjaustehostimen pumppu kun alkoi pitää rällätystä ja ääni ei parin viikon ajamisella poistunut itsestään
Purkuosia 50€ arvosta ja taas on menty iloisesti, mittarissa rapiat 360 tkm
Rouvalle ostetussa UfoDatsunissa ei oo ollu niin minkäänlaista vikaa, varmaan huolettomin laite mitä on koskaan omistettu
No okei vaihdettiin siihen koiranluut jotka maksoi 6€ kappale viime talvena Silläkin ajeltu jo reilu 40 tkm..
Purkuosia 50€ arvosta ja taas on menty iloisesti, mittarissa rapiat 360 tkm
Rouvalle ostetussa UfoDatsunissa ei oo ollu niin minkäänlaista vikaa, varmaan huolettomin laite mitä on koskaan omistettu
No okei vaihdettiin siihen koiranluut jotka maksoi 6€ kappale viime talvena Silläkin ajeltu jo reilu 40 tkm..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Laiskasti päivityksiä mutta katsastin nelikkonissanin eilen..
Piti käydä näyttämässä kahdesti kun vänkärin takajarru ei jarruttanu kunnolla mutta ei siinäkään nyt mitään vikaa oikeasti ollut..
Ajeluaikaa siis 1/2018
Ufonissaniin öljynvaihtoa ja bensaa tankkiin. Ollut paras ostos ikinä <3
Piti käydä näyttämässä kahdesti kun vänkärin takajarru ei jarruttanu kunnolla mutta ei siinäkään nyt mitään vikaa oikeasti ollut..
Ajeluaikaa siis 1/2018
Ufonissaniin öljynvaihtoa ja bensaa tankkiin. Ollut paras ostos ikinä <3
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)