![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/5180_20150315_161400_1.jpg)
Pikkuhiljaa.
Se olis kyllä hyvä. .arctic truckilla on vaan kuulemma hinnat semmoisia..hmm..sanotaanko että Venäläisille suunnattuja (ja siis niitä rikkaampia tarkoitan).Castillo kirjoitti:Pitäskö sun vierä se LC arctic truckille varusteltavaksi, niillä ois varmaa jotai ehotella rengastuksen suhteen. Tosin tieliilenteeseen sallitaan varmaan enintää 33" tai oikein erityisestä syystä ehkä 35" tollaseen 120 tojoon.
Toyota Tundrakilander kirjoitti:Joku amerikkalainen pickuppi se varmaan tarviais hommata,ei noihin japanialaisiin saa kunnon renkaita sopimaan oikein mitenkään...oliskohan Ford F 250 hyvä ..?
Yksikö niitä vain edelleen rajojen sisällä pörrää? Vehkeen joskus kengitin ja olihan se... Iso. Lavan yli turha kurkkia, kattoa voi näkyä jos siellä henkilöauto on. Ihan on ison K-A:n 22,5":set valssit alla. Oisko 295/80 kumit pistetty sillon, ei voi muistaa.laineracing kirjoitti: Jos pakko olla forti ni f650
Joo ei ainaka mun tiedossa ole kuin se yksi. Ois toinenkin jos harri ois voittanut lotossa. Caterpillar patilla.Easy Rider kirjoitti:Yksikö niitä vain edelleen rajojen sisällä pörrää? Vehkeen joskus kengitin ja olihan se... Iso. Lavan yli turha kurkkia, kattoa voi näkyä jos siellä henkilöauto on. Ihan on ison K-A:n 22,5":set valssit alla. Oisko 295/80 kumit pistetty sillon, ei voi muistaa.laineracing kirjoitti: Jos pakko olla forti ni f650
Joo mikälie maasto kuorma-auto. Vastaavuustodistusta kun tilasin piti ottaa venakopasta kuva tarroista ja kun niissä oli numerot oikein eli pieni päästö ni ei tarvi rajotinta.et kirjoitti:Kevyt kuorma-auto kuitenkin?laineracing kirjoitti:Ei tarvinnu rajoitinta kun on pienillä päästöillä.et kirjoitti:Onko tuos rajoitin vai tuleeko tuohon rajoitin?