Joskus valoissa.
Voisikohan olla bensapumppu kyseessä. Sammuu tyttären kertoman mukaan erityisesti jos pysähtyy ylämäkeen.
Kun vaihdekepin laittaa D-asentoon, laskee moottorin kierrokset selvästi.
Kuitenkin moottori toimii ihan hyvin, vaikka painaa kaasupolkimen pohjaan, nousee kierrokset tappiin ilman yskimisiä.
A140 bensakoneella ja automaattilaatikolla, moottori sammuu
A140 bensakoneella ja automaattilaatikolla, moottori sammuu
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: A140 bensakoneella ja automaattilaatikolla, moottori sam
Onkos mitään koodeja tallentunut,ram kirjoitti:Joskus valoissa.
Voisikohan olla bensapumppu kyseessä. Sammuu tyttären kertoman mukaan erityisesti jos pysähtyy ylämäkeen.
Kun vaihdekepin laittaa D-asentoon, laskee moottorin kierrokset selvästi.
Kuitenkin moottori toimii ihan hyvin, vaikka painaa kaasupolkimen pohjaan, nousee kierrokset tappiin ilman yskimisiä.
ko mallin kysessä ollessa kannatta tarkistella että imuputkessa ei ole
paljoa huohotin töhnää matkalla ilmamassa mittariin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Taisi pulma löytyä. Kaasuläppämoottorin asentoanturi kulunut tyhjäkäynnin kohdasta.
"Korjasin" vian nostamalla tyhjäkäyntiä 25rpm ja näin hävisi tyhjäkäynnin epämääräisyys, eikä enää sammu.
Näitä läppämoottoreita on varmaan joku joskus korjannutkin
"Korjasin" vian nostamalla tyhjäkäyntiä 25rpm ja näin hävisi tyhjäkäynnin epämääräisyys, eikä enää sammu.
Näitä läppämoottoreita on varmaan joku joskus korjannutkin
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Aikanaan, äitin auto alkoi pätkimään aina kaasuttaessa ja välilä tyhjäkäynnillä sammuikin, välillä löi vikatilaanki ja srs valo paloi - kulki maksikmissaa 30km/h.ram kirjoitti:Taisi pulma löytyä. Kaasuläppämoottorin asentoanturi kulunut tyhjäkäynnin kohdasta.
"Korjasin" vian nostamalla tyhjäkäyntiä 25rpm ja näin hävisi tyhjäkäynnin epämääräisyys, eikä enää sammu.
Näitä läppämoottoreita on varmaan joku joskus korjannutkin
Juurikin tuo kaasuläppäkotelo oli jollain tavalla hajonnut -> 500e taisi uusi maksaakkin... Kuulostaisi olevan jonkusortin tyyppivika? Meillä tosin oli A160 ja mittarissa rapia 110tkm...
No ei tässä ole paljoa enempää.
Ennen tyhjäkäynnin säätöä, sammui moottori, kun poistui kaasuläppätesti-ikkunasta. Tyhjäkäynnin noston jälkeen tuntui kaikki ongelmat hävinneen. Ennen jarrulla seisoessa, oli tyhjäkäynti epämääräinen ja koko auto vapisi tahditta. Nyt siinä on sentään tahti, eikä niinkään enää vapinaa.
Huomenna kuulen varmaan raporttia, kun auto on selvinnyt yhden normipäivän.
Ennen tyhjäkäynnin säätöä, sammui moottori, kun poistui kaasuläppätesti-ikkunasta. Tyhjäkäynnin noston jälkeen tuntui kaikki ongelmat hävinneen. Ennen jarrulla seisoessa, oli tyhjäkäynti epämääräinen ja koko auto vapisi tahditta. Nyt siinä on sentään tahti, eikä niinkään enää vapinaa.
Huomenna kuulen varmaan raporttia, kun auto on selvinnyt yhden normipäivän.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho