Soitteli emäntä tuolta kaukaa ja avasi romanttisen keskustelun sanomalla: "Voi kun olet ihana ja minä niin ihailen sinua ja arvostan kaikkea raadantaa mitä teet vuokseni siellä"

No kun olisikin sanonut noin. Sen sijaan se vaan toisteli lausetta: "Osta kytkin, osta kytkin, osta kytkin" Minä ajattelin, että mikäs kaupparatsu siitä on tullut, mutta tästäkään ei valitettavasti ollut kyse.
Autosta kuuluu kytkimen suunnalta kolinaa ja aina ei meinaa kuulemma kytkin tarttua. Siispä ilmeisesti painelaakeri on aika haudata maan lepoon?
Katselin tuossa sitten KL-varaosien palstaa ja siellähän olisi ollut koko kytkinsetti levyineen ja laakereineen à 230 erkkiä

. Sitten heräsikin kysymys, että mitä kaikkea tuohon pitäisi vaihtaa ja mistä niitä osia kannattaisi kysellä? Laakeri on ilmeisesti laitettava uusiksi ihan kokonaan, mutta entäpä mitä muuta? Uskaltaako purkaamoilta kysellä mitään osaa, ei varmaan?
Hankala selitellä näitä juttuja kun auto on 400 kilometrin päässä eikä oikeen muuta vika-analyysiä ole antaa kuin että kytkin ei tartu ja sen suunnalta kuuluu kolinaa.
Jussina pitäisi kytkinsettiä vaihdella, joten neuvoja kaivattaisiin?

Apuna on sentään kokeneita mekaanikkoja, mutta miten noiden osien suhteen? Pitäiskö olla jotain erikoistyökaluja? Aaapuva