Onko tämäkin (199e) tuhoboxi(w211/320-cdi-165kw) jos haluaa parannusta löysään vasteeseen/reagointiin kaasupolkimessa vai löytyykö kokeneilla järkevämpi tapa vähentää tuota automaatin hidasta reagoinnista ja "löysyydestä" kaasua painettaessa(esim vs manuaali):
http://www.racechip.com/responsecontrol ... /index.php
Tätä ilmenee tietenkin erityisesti laatikon C ja S ohjelma-asennoissa.
C=Comfortable
S=Sport/Normal
M=Manual (lätkät, keppi)
Onko tuo joku uusi keksintö (jolla ei lisätä tehoa)?
TUHO?Boxilla(199e) kaasun löysä vaste pois vai...?
On siihen apuja esim kyppi venttiilin vaihto ja lootaöljyn vaihto sekä adaptaation nollaus jos ei noilla niin sitten ventiilikoneisto kairaukseen
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Kiitos vastauksesta! Laatikkoöljyt, sähköhydrboxi ja turbiini vaihdettu n. 20tkm sitten.
Mikä tuo "kyppiventtili" on ja miten sen kuntoa pääsisi tutkailemaan?
Pystyykö adaptaatiota(mukautuminen ajotapaan?) nollaamaan ilman Staria?
Mikä tuo "kyppiventtili" on ja miten sen kuntoa pääsisi tutkailemaan?
Pystyykö adaptaatiota(mukautuminen ajotapaan?) nollaamaan ilman Staria?
hotari kirjoitti:On siihen apuja esim kyppi venttiilin vaihto ja lootaöljyn vaihto sekä adaptaation nollaus jos ei noilla niin sitten ventiilikoneisto kairaukseen
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: TUHO?Boxilla(199e) kaasun löysä vaste pois vai...?
tuomoinen löytyi yhdestä 211 400 cdi koneisesta kunRiku1111 kirjoitti:Onko tämäkin (199e) tuhoboxi(w211/320-cdi-165kw) jos haluaa parannusta löysään vasteeseen/reagointiin kaasupolkimessa vai löytyykö kokeneilla järkevämpi tapa vähentää tuota automaatin hidasta reagoinnista ja "löysyydestä" kaasua painettaessa(esim vs manuaali):
http://www.racechip.com/responsecontrol ... /index.php
Tätä ilmenee tietenkin erityisesti laatikon C ja S ohjelma-asennoissa.
C=Comfortable
S=Sport/Normal
M=Manual (lätkät, keppi)
Onko tuo joku uusi keksintö (jolla ei lisätä tehoa)?
syytä kummaliseslle toiminalle haeskeltiin
(sen kun otti pois niin toiminta parani)
huijaa kaasun asentotietoa saman vaikutuksen ilman sivu vaikutuksia saa kun polkasee kasuun avvistuksen syvemälle
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jep 2kpl siniset paikalleen ~560€MHe kirjoitti:Eikös niitä (muita) solenoidejakin joku vaihdellut nopeampiin? Ja ohjelman muutos kuulemma napakoittaa yleensä vaihtoja... saikos näihin ei-AMG vehkeisiin speedshiftejä?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä