![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Eilen ennen kuin auton ostin, mitattiin lämpimänä hehkut, ja ne antoi samanlaisia arvoja joten lyötiin testeriin (bosch) joka näytti hehkurelettä syypääksi. Myyjän piikkiin vaihdettiin hehkurele jonka jälkeen hehkun valo sammui ja ei koodeja. Tänä aamuna kuitenkin hehkun valo jäi palamaan. Myyjän mukaan hehkuja vaihdettu 3kpl tässä viimeisen ~3kk aikana, olisiko nyt vaan pamahtanut seuraava?
Samoin laatikossa löytyi oire joka ei eilen lämpimänä ilmennyt. Eli 1-2 vaihto on S-asennolla aika nykäisevä. Välillä melko pieni mutta välillä kierrokset nousee jopa 300-500 kierrosta ja sitten pamahtaa kakkonen vasta silmään. Muut vaihteet on ihan ok. Samoin W-asennossa ei tätä tee koska lähtee 2-vaihteella liikkeelle?
Ja tuo laatikko-oire ei siis tänään aamulla hävinnyt lämmettyäänkään. Tosin ei ehkä ihan 80-asteeseen ehtinyt lämmetä työmatkalla. Onko vaarallista jos nyt ajelen vaihteisto W-asennossa kunnes vika löytyy?
KYB-venttiili ja laatikon öljyt vaihdettu viime viikolla (ilmeisesti ei kuitenkaan huuhtelemalla.... tässäkö virhe?)
Laatikko öljyn määrän oli tarkistanut virallisella mittatikulla ja pitäisi! olla oikea määrä.
Olisiko Joensuun seudulla joku Starin omistava ja osaava joka viitsisi korvausta vastaan hieman vilkaista että antaako jotain herjaa tuo laatikko? Boschin pilipalitesteri ei näyttänyt mitään.
Kiitoksia jo etukäteen jos jaksoit lukea
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)