Pissapoika lopetti toimintansa
Sehän taitaa sijaita tässä oikean puolen umpion alla eli täytyy vissiinki irroittaa se vai pitääköhän koko etupuskuri käyttää pois??? Sulake on ehjä....Onko kellään tietua?? Mika T:llä varmasti on
Onko kellään varmaa tietua voiko tähän krematorion kylkeen moista istuttaa? Startin alla näyttäisi olevan paikka. Tilaa ei taida liikaa asentajalle olla..
No nyt on lokilämppäri asennettu (en laittanut tällä kertaa itse )
Startti piti käyttää irti ja muutama ohjausvarsi niin onnistuihan se asennus tämmöseenki
Pitäs vielä saaha tuo webasto pelittään, mutta ei tunnu olevan tätä vanhaa mallia saatavana missään....
Möhkön lämmityslaitteen puhallin alkanut oikuttelleen. Kaikenlailla... mm. kun virrat laittaa päälle niin puhaltaa-> starttauksen jälkeen ei puhalla. joskus alkaa puhaltaan vasta piiiiitkän ajon jälkeen ja joskus ei puhalla pariin päivään ja ykskaks alkaaki puhaltaan. Sen oon pannu merkille, että peilien lämmitys on yhtä aikaa mykkänä... Myös sikaosaston puhallin on samanlailla yhtäaikaa mykkä.
Kokeiles seuraavan kerran käynnistyksen jälkeen kääntää virta-avainta milli-kaks nollille päin, voi alkaa puhaltelemaan normaalisti.
Siinä lämppärinpuhaltimessa oli jotaki kummallista jo minun aikana mutta asettui kun vaihdoin sen nopeussäätimen sinne puhallinkoteloon. (2009)
Jäi ne tämänkin auton alun tarinat sinne pittiavaruuteen kun tämä voorumi kyykkäs sillon vuosia sitten, siellä sitä puhallinta taidettiin ihmetellä.
Täytyypä heti aamulla töihin lähtiessä kokeilla tuota. Niin, tämä auto on siis koko ajan ajossa eli hyötykäytössä keskikulutus pyöriny 14 litran tienoilla.
Niin se vain pasahti tällekkin ketjulle 200000 lukukertaa
Enpä ykskaks keksi mistä tutkisi tuota vaivaa enemmän. Sähkökaaviot pitäs jostain löytää niin selviäisi mistä virta tulee puhaltimelle.
Ootko kattonu mitä siellä puhaltimen luona näkyy? Voi olla huonoja kontakteja siellä nopeussätimen ympäristössä.
Mika.T kirjoitti:Niin se vain pasahti tällekkin ketjulle 200000 lukukertaa
Pitänee ruveta hommaan marmoritiskiltä tuo sähkökaavio josko sitä talven aikana kerkiää tutkia. Auto menee nyt talviteloille ku tuli hommattua rintteri käyttöautoksi.